NEA

Τι απλό κάνει η Ford ώστε ο κινητήρας του νέου Focus RS… να δουλεύει ρολόι; [vid]

Mια ομάδα εξειδικευμένων μηχανικών της Ford μπορεί να διακρίνει με διάφορους τρόπους (π.χ. ακουστικά), τυχόν δυσλειτουργίες των κινητήρων…

Ford Employs Specially Trained ‘Engine Listeners’ to EnsureΟ κινητήρας 2.3 EcoBoost του νέου Ford Focus RS πέρα από ιδιαίτερα δυνατός (350 ίπποι) είναι και ιδιαίτερα εξελιγμένος τεχνολογικά και σύνθετος κατασκευαστικά, οπότε πριν λάβει την τελική του θέση κάτω από το καπό ενός RS πρέπει να είναι απόλυτα βέβαιο πως λειτουργεί άψογα. Για το σκοπό αυτό και όπως θα δείτε στο παραπάνω βίντεο, υποβάλλεται σε διεξοδικούς ελέγχους και όπως θα δείτε η μεσολάβηση ανθρώπων έχει μεγαλύτερο ρόλο από ότι ίσως να υποθέτατε…

[accordion close=”1″ title=”Το δελτίου Τύπου“]Η Ford Χρησιμοποιεί Ειδικευμένο Προσωπικό για να Διασφαλίσει την Άψογη Λειτουργία Κάθε Νέου Ford Focus RS… δια της Ακοής

• Στο πλαίσιο αυστηρών ελέγχων ποιότητας για το Focus RS, οι ειδικευμένοι εργαζόμενοι της Ford διενεργούν ειδικούς ακουστικούς ελέγχους σε ηχομονωμένους θαλάμους για να διαπιστωθεί και το παραμικρό πρόβλημα

• Χάρη στην πολύμηνη εκπαίδευσή τους, οι εργαζόμενοι μπορούν σε λιγότερο από ένα λεπτό να αντιληφθούν τυχόν ατέλειες τις οποίες αποκαθιστούν πριν την τοποθέτηση των κινητήρων στα ‘Hot Hatch’ μοντέλα της εταιρίας

• Η Ford χρησιμοποιεί την ίδια δοκιμή και για τους αποδοτικούς, ισχυρούς κινητήρες EcoBoost που τοποθετούνται σε μοντέλα όπως τα Focus ST, S-MAX, και Mondeo

Ford Employs Specially Trained ‘Engine Listeners’ to EnsureΑπό τη γευσιγνωσία κρασιού μέχρι το κούρδισμα του πιάνου κάποιες φορές τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει τις ανθρώπινες αισθήσεις όσον αφορά στους αυστηρούς ελέγχους ποιότητας. Τώρα, μπορείτε να προσθέσετε και την κατασκευή κινητήρων σε αυτή τη λίστα.

Σε ένα κόσμο όπου τα νέα προϊόντα δοκιμάζονται όλο και περισσότερο με τη βοήθεια high-tech συσκευών, η Ford έχει καταλήξει ότι για ορισμένα τεστ, τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει το ανθρώπινο αυτί για τη διασφάλιση των βέλτιστων επιδόσεων του Focus RS. Άριστα εκπαιδευμένοι εργαζόμενοι στην παραγωγή διεξάγουν μία ειδική ακουστική δοκιμή που επιβεβαιώνει την τέλεια λειτουργία του κινητήρα 2.3L EcoBoost των 350 ίππων, πριν τοποθετηθεί σε ένα Focus RS.

«Αυτή η ομάδα γνωρίζει πώς ακούγεται ένας κινητήρας που λειτουργεί άψογα αλλά και τους ανεπαίσθητους ήχους που μπορεί να υποδηλώνουν κάποιο πρόβλημα,» δήλωσε ο Gunnar Herrmann, vice president, Quality, της Ford Ευρώπης. «Είναι όπως ένας γιατρός που μπορεί να έχει στη διάθεσή του την πιο προηγμένη διαγνωστική τεχνολογία αλλά εξακολουθεί να χρησιμοποιεί στηθοσκόπιο για να συλλέξει ζωτικές πληροφορίες για την υγεία ενός ασθενούς.»

Εργαζόμενοι στο εργοστάσιο παραγωγής της Ford στη Βαλένθια της Ισπανίας διδάσκονται πώς να αναγνωρίζουν προβλήματα χρησιμοποιώντας ειδικά προετοιμασμένους ‘ελαττωματικούς’ κινητήρες που αναδεικνύουν τον ήχο που πρέπει να εντοπίσουν. Μετά από αρκετούς μήνες εκπαίδευσης και εξάσκησης, τα μέλη της ομάδας είναι σε θέση να διεξάγουν τα εντατικά μονόλεπτα τεστ σε έναν από τους 18 ηχομονωμένους θαλάμους στο τέλος της γραμμής παραγωγής.

Εάν οι μηχανικοί ακούσουν τρίξιμο ή σφύριγμα, ήχους που συνοδεύουν συνήθως προβλήματα όπως μία μπλοκαρισμένη δίοδος λιπαντικού ή φθορά σε οδόντωση γραναζιού, ο κινητήρας μεταφέρεται για να γίνουν περαιτέρω έλεγχοι, και το πρόβλημα αντιμετωπίζεται. Σαν αποτέλεσμα, η ποιότητα της διαδικασίας παραγωγής μπορεί να βελτιώνεται συνεχώς.

Η έκδοση 350 ίππων του 2.3L EcoBoost που τοποθετείται στο νέο Focus RS έχει εξελιχθεί ώστε να επιταχύνει το καυτό hatchback από 0 στα 100 km/h σε 4,7 δευτ. και μέχρι την τελική ταχύτητα των 266 km/h.

Άλλα μοντέλα στα οποία εφαρμόζονται αυτοί οι σχολαστικοί ακουστικοί έλεγχοι κινητήρα στη Βαλένθια είναι τα Ford Focus ST, S-MAX και Mondeo.

«Η εμπειρία που έχουμε αποκτήσει ακούγοντας χιλιάδες κινητήρες μας επιτρέπει να αντιλαμβανόμαστε αμέσως πότε κάτι δεν λειτουργεί τέλεια,» δήλωσε ο Juan Carlos Rosmari, τεχνικός ελέγχου ποιότητας στο Εργοστάσιο Κινητήρων της Βαλένθια. «Κάθε διαφορετικός τύπος κινητήρα έχει το δικό του μοναδικό ήχο και από τη στιγμή που τους ακούμε μέσα στους θαλάμους δοκιμών, μαθαίνουμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και τις ενδείξεις που υποδηλώνουν ένα πρόβλημα.»

Η ειδικευμένη ομάδα της Ford δοκιμάζει ‘ακουστικά’ 2.000 κινητήρες την ημέρα στο εργοστάσιο της Βαλένθια. Η προετοιμασία των κινητήρων για δοκιμή προσφέρει ένα φυσικό διάλειμμα μεταξύ των τεστ ακρόασης, ώστε οι εργαζόμενοι να παραμένουν πλήρως συγκεντρωμένοι στις δοκιμές κατά τη διάρκεια του ωραρίου τους.

Η ανθρώπινη συμβολή υπάρχει και σε άλλες διαδικασίας ελέγχου ποιότητας της Ford. Παράδειγμα οι κορυφαίοι ειδικοί ποιότητας ο οποίοι παρατηρούν και την παραμικρή λεπτομέρεια στις επιφάνειες και ραφές των δερμάτινων επενδύσεων που τοποθετούνται σε ένα μοντέλο Ford Vignale ή οι εξειδικευμένοι τεχνίτες που διαμορφώνουν με το χέρι περίπλοκα τρισδιάστατα μοντέλα από πηλό στα στούντιο μοντελοποίησης της Ford.

«Τα προσόντα των εργαζομένων της Ford με την υποστήριξη της τελευταίας τεχνολογίας μας βοηθούν να δημιουργούμε οχήματα κορυφαίας ποιότητας τα οποία συμπεριφέρονται καλύτερα, είναι πιο ελκυστικά και προσφέρουν εξαιρετική αντοχή σε όλη τη διάρκεια της ζωής τους» πρόσθεσε ο Herrmann.[/accordion]

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!