Dieselgate: Υπάρχουν και άλλοι κατασκευστές εκτός από το VW Group;

clean-diesel3_en__download

Οι φήμες που θέλουν το φαινόμενο της παραποίησης της εκπομπής ρύπων να αφορά και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες εντείνονται με αφορμή δημοσίευμα του γερμανικού περιοδικού Spiegel…

Τους ασκούς του Αιόλου φαίνεται να άνοιξε το σκάνδαλο του ομίλου Volkswagen αφού σύμφωνα με το Spiegel οι αρμόδιες αρχές του Υπουργείου Μεταφορών της Γερμανίας διαπίστωσαν πως σε 56 από 58 συνολικά πετρελαιοκίνητα μοντέλα οι εκπομπές των οξειδίων του αζώτου (NOx) ήταν ασυνήθιστα υψηλότερες από τις στάνταρ τιμές. Το πόρισμα κατέληξε πως στα περισσότερα μοντέλα η εξουδετέρωση των NOx δεν λειτουργεί όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος μειωθεί κάτω από τους 10 βαθμούς Κελσίου. Μάλιστα, σε ένα μοντέλο της Opel το όριο ήταν οι 17 βαθμοί, ενώ όταν το Spiegel ρώτησε για τι συμβαίνει κάτι τέτοιο η απάντηση ήταν πως δεν υπάρχει οποιοδήποτε λογισμικό παραποίησης ρύπων.

Το Spiegel αναφέρει πως μόλις 2 αυτοκίνητα από τα 58 κατάφεραν να έχουν την εκπομπή NOx σε κάθε δοκιμή που πέρασαν και το ένα από αυτά ήταν BMW. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προφανώς θα υπερασπίσουν θέση τους λέγοντας πως αν ισχύει κάτι τέτοιο είναι για την προστασία του καταλυτικού συστήματος, ενώ από την άλλη δικαιολογημένα οι αρμόδιες αρχές μπορούν να θεωρήσουν αυτή την θερμοκρασιακή «δυσλειτουργία» ως παράνομη. Για να δούμε αν η υπόθεση θα έχει και συνέχεια και αν θα δοθούν περισσότερα στοιχεία στην δημοσιότητα…

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close