NEA

Διαθέσιμο από το Νοέμβριο το Abarth 124 Spider

ABARTH-124-SPIDER (1)

Το Abarth 124 Spider ξεκινά από τις 41.500 ευρώ ή 43.500 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο…

ABARTH-124-SPIDER (3)Μετά το Fiat 124 Spider η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε και το νέο Abarth 124 Spider, το οποίο εξοπλίζεται με τον τετρακύλινδρο MultiAir 1.4 που αποδίδει 170 ίππους και 250 Nm ροπής. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 230 χλμ./ ώρα και επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 6,8″. Συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο, οι αλλαγές ταχυτήτων στο οποίο γίνονται είτε από τον επιλογέα είτε από τα paddles στο τιμόνι.

Η απόδοση τονίζεται ακόμη περισσότερο ρυθμίζοντας τον επιλογέα τρόπου οδήγησης στη λειτουργία Sport, ενώ από τη στιγμή που ο ήχος του κινητήρα έχει πραγματική σημασία για ένα Abarth η εξάτμιση Record Monza, με τον ιδιαίτερο βρυχηθμό της, ανήκει στο βασικό του εξοπλισμό. Παράλληλα η χρήση αλουμινίου και υψηλής αντοχής ατσαλιού προσφέρουν ασφάλεια και στιβαρότητα, αλλά και μειωμένο βάρος, που εξασφαλίζει την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο στην κατηγορία (6,2) και τέλεια κατανομή βάρους 50:50 στους δύο άξονες.

ABARTH-124-SPIDER (2)Τα πρώτα Abarth 124 Spider θα είναι διαθέσιμα στην Ελληνική αγορά το Νοέμβριο του 2016, ενώ υπάρχει η δυνατότητα επιλογής μεταξύ 5 διαφορετικών χρωμάτων αμαξώματος. Ο εξοπλισμός άνεσης περιλαμβάνει μεταξύ άλλων air condition, ραδιόφωνο με τέσσερα ηχεία, MP3 player και θύρα USB, cruise control, ρυθμιζόμενους και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες. Διατίθεται κατόπιν παραγγελίας και με το σύστημα High Audio 7’, ενώ για ανώτερη ποιότητα ήχου, παρέχεται το ηχοσύστημα Bose.

Ταυτόχρονα είναι εφοδιασμένο με πλήθος συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας που το καθιστούν απόλυτα ασφαλές και αντάξιο της premium κατηγορίας των roadster/ cabrio. Εκτός από το ABS, ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει και το EBD, που προσαρμόζει την κατανομή της δύναμης πέδησης εμπρός και πίσω, όπως και το ESC για την αύξηση του ελέγχου σε όλες τις συνθήκες οδήγησης, μέσω του επιλεκτικού φρεναρίσματος και του ελέγχου στο γκάζι, ενώ το ERM είναι μια επέκταση του ESC, που χρησιμοποιεί τους αισθητήρες του για να προβλέψει εάν το όχημα βρίσκεται σε κίνδυνο ανατροπής.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button