NEA

Αυτό είναι το νέο Hyundai i30!

new-Hyundai-i30-2017 (8)

Η κορεατική εταιρία έδωσε στην δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες από τη νέα γενιά i30 που θα κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά από τις αρχές 2017…

new-Hyundai-i30-2017 (7)Αισθητικά το νέο i30 διατηρεί σε ένα μεγάλο βαθμό του ντιζάιν του τωρινού μοντέλου, αλλά το ραφινάρει με ένα πετυχημένο τρόπο (νέα μάσκα, προβολείς, προφυλακτήρες κ.α.) ώστε το αμάξωμα να αποσπά κολακευτικά σχόλια. Συγκεκριμένα, το νέο i30 είναι ελαφρώς μακρύτερο (+4 εκ.) και φαρδύτερο (+1,5 εκ.) με συνολικό μήκος στα 4,34 μέτρα, πλάτος στα 1,795 και ύψος (-1,5 εκ.) στα 1,455. Και σε αντίθεση με τα περισσότερα νέα μοντέλα είναι ελαφρώς βαρύτερο από το απερχόμενο μοντέλο (από 1.306 κιλά) μιας και η βασική έκδοση ξεκινά από τα 1.316 κιλά.

new-Hyundai-i30-2017 (5)Εντυπωσιακό δείχνει το ταμπλό του αυτοκινήτου με κυρίαρχο στοιχείο την κεντρική οθόνη αφής 5 ιντσών που μοιάζει να προεξέχει σαν tablet (όπως στην Mercedes A-Class) και πλαισιώνεται από τους βασικούς διακόπτες. Οι επιβάτες θα πρέπει να περιμένουν ένα ελαφρώς πιο ευρύχωρο i30 με το πορτμπαγκάζ να χωρά από 395 λίτρα και την πρακτικότητά να φτάνει έως τα 1.301 με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Εννοείται πως υπάρχει πλήρης υποστήριξη και διασύνδεση με smartphone σε περιβάλλον Android Auto και Car Play, ενώ από την λίστα με τα συστήματα άνεσης και υποβοήθησης του οδηγού δεν απουσιάζει σχεδόν κανένα σύστημα αιχμής.

Όπως είχαμε γράψει το νέο Hyundai i30 θα έχει στην γκάμα του νέους turbo κινητήρες και στην βάση (πέρα από τον ατμοσφαιρικό 1.4 MPI με 100 PS) θα τοποθετείται ο 3-κύλινδρος 1.0 T-GDI που θα αποδίδει 120 άλογα και 170 Nm ροπής. Είναι άμεσου ψεκασμού με μπεκ έξι οπών και μέγιστη πίεση κυκλώματος στα 200 bar, και με ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή την εξαγωγή. Ψηλότερα βρίσκεται ο 4-κύλινδρος 1.4 T-GDI των 140 ίππων και 242 Nm, ο οποίος πέρα από το 6άρι μηχανικό θα συνδυάζεται και με το διπλόδισκο 7DCT.

Από πλευράς ντίζελ θα υπάρχουν τρείς επιλογές στα 1.600 κ.εκ. με 95, 110 και 133 ίππους, με μέγιστη ροπή στα 275 Nm και με μηχανικό 6άρι ή αυτόματο 7DCT κιβώτιο. Το πλαίσιο αποτελεί μία βελτιωμένη εκδοχή της προηγούμενης (είναι κατά 22% πιο δύσκαμπτη και 28 κιλά ελαφρύτερη), ενώ οι Κορεάτες στέκονται ιδιαίτερα στα αναβαθμισμένα οδηγικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Τέλη 2017 θα λανσαριστεί και η σπορ έκδοση N με δίλιτρο turbo μοτέρ που θα αποδίδει τουλάχιστον 270 άλογα.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. “Golf-ιζει” κάπως στο πίσω μέρος, όπως και σε κάποιες λεπτομέριες στο εσωτερικό (διαμόρφωση τιμονιου κτλ). Κατά τα άλλα το βρίσκω ενδιαφέρον!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!