Αποτελεσματικό φιλτράρισμα των μικροσκοπικών σταγονιδίων νερού

MF_PU9005_Schnitt_RGB_AA_P_DE_0416_EN.indd

Η MANN-FILTER θα παρουσιάσει νέα φίλτρα καυσίμου diesel με διαχωρισμό νερού τριών σταδίων για την αγορά του aftermarket στην Automechanika.

MF_PU9005_Schnitt_RGB_AA_P_DE_0416_EN.inddΤα καινοτόμα φίλτρα επιτυγχάνουν σταθερό, υψηλό διαχωρισμό νερού της τάξης του 90%, καθιστώντας τα, μια από τις κορυφαίες τεχνολογικές καινοτομίες των προϊόντων της MANN-FILTER. Ακόμα και το υψηλής ποιότητας diesel μπορεί να περιέχει ίχνη νερού, είτε από την υγρασία του αέρα που εισέρχεται από το άνοιγμα της δεξαμενής ή από τη συμπύκνωση στις δεξαμενές που χρησιμοποιούνται για την αποθήκευση του diesel στα πρατήρια καυσίμων. Ωστόσο τα προηγμένα common rail συστήματα diesel με πιέσεις μέχρι τα 2,500 bar έχουν υψηλότερες απαιτήσεις από τα απλά μηχανικά συστήματα όσον αφορά την καθαρότητα του καυσίμου. Μικροσκοπικά σωματίδια ρύπων καθώς και σταγόνες νερού, μπορούν να βλάψουν τα εξαρτήματα του κυκλώματος καυσίμου, που στη χειρότερη περίπτωση μπορεί να προκαλέσει βλάβη του συστήματος. Μια άλλη πρόκληση είναι η σύνθεση των σύγχρονων καυσίμων diesel που έχουν αλλάξει σημαντικά τα τελευταία χρόνια: περιέχουν πολύ λίγο θείο και έχουν υψηλότερα ποσοστά βιοκαύσιμου και πρόσθετων. Αυτό σαν αποτέλεσμα έχει το σχηματισμό πολύ μικρών σταγονιδίων νερού και απαιτεί μια νέα τεχνολογία διαχωρισμού.

Τα σταγονίδια ενώνονται σε σταγόνες στο υλικό

MF_PU9005_Schnitt_RGB_AA_P_DE_0416_EN.inddΕάν εισέλθει νερό στο κύκλωμα καυσίμου, διασπάται σε μικρές σταγόνες στην αντλία καυσίμου χαμηλής πίεσης. Μετά από πολλούς κύκλους, δημιουργούνται σταγόνες μικρότερες από το 1/10 της διαμέτρου μια ανθρώπινης τρίχας. Τα καινοτόμα PU 9005 z και PU 10 011 z φίλτρα καυσίμου diesel της MANN-FILTER είναι σχεδιασμένα για την απαιτητική δουλειά της απομάκρυνσης αυτών των πολύ μικρών και ομοιόμορφα κατανεμημένων σταγονιδίων από το καύσιμο. Το καύσιμο ρέει από έξω προς τα μέσα στο στοιχείου φίλτρου τριών σταδίων (λειτουργία φίλτρου πλευρικής πίεσης). Στο πρώτο στάδιο, το μέσο του φίλτρου αφαιρεί αξιόπιστα στερεά σωματίδια ρύπων από το καύσιμο. Στο δεύτερο στάδιο, το φίλτρο χρησιμοποιεί υλικό coalescer fleece. Συλλέγει ακόμα και τα μικρότερα σταγονίδια νερού από το καύσιμο και τα συγκεντρώνει σχηματίζοντας πολύ μεγαλύτερες σταγόνες. Στο τρίτο στάδιο, ένα υδρόφοβο στρώμα διασφαλίζει ότι οι διευρυμένες αυτές σταγόνες δεν θα εισέλθουν στο σύστημα ψεκασμού. Η βαρύτητα συγκεντρώνει το διαχωρισμένο νερό σε ένα θάλαμο συλλογής στη μονάδα του φίλτρου. Ένας αισθητήρας ειδοποιεί μόλις το νερό χρειάζεται να αποστραγγιστεί. Τα χωρίς μέταλλα στοιχεία των δυο φίλτρων μπορούν να ανακυκλωθούν για την προστασία του περιβάλλοντος.

Εύκολη συντήρηση

Το PU 10 011 z προσφέρει ακόμα περισσότερα: είναι εφοδιασμένο με μια λαβή ώστε το φίλτρο να μπορεί εύκολα να αντικατασταθεί στο συνεργείο. Μια ενσωματωμένη βίδα στο κάλυμμα, εξασφαλίζει την εύκολη αφαίρεση του νερού κατά τη συντήρηση.  Η MANN+HUMMEL, ειδικός στο φιλτράρισμα, ήδη παράγει μαζικά τα υψηλής απόδοσης φίλτρα καυσίμου diesel για αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Από τον Μάιο το νέο φίλτρο PU 9005 z της MANN-FILTER είναι ήδη διαθέσιμο για το Opel Astra K στην αγορά του aftermarket σε ποιότητα πρώτης τοποθέτησης. Για τους κινητήρες diesel V6 και V8 του VW Touareg και Audi Q7/Q8 το νέο φίλτρο καυσίμου PU 10 011 z της  MANN-FILTER θα είναι διαθέσιμο στην αγορά του aftermarket το φθινόπωρο του 2016.

Εξαιρετική απόδοση καθ’ όλη την διάρκεια ζωής

Με τους διαχωριστές νερού τριών σταδίων, τα συνεργεία και οι έμποροι προσφέρουν στους πελάτες τους ένα νέο στοιχείο φίλτρου που επιτυγχάνει εξαιρετικά υψηλή απόδοση σε όλη την διάρκεια ζωής του. Διαχωρίζει περισσότερο από το 93% του νερού στα καύσιμα όταν είναι καινούριο και η ικανότητα διαχωρισμού του παραμένει πάνω από 90% μέχρι το τέλος του κύκλου του. Το όφελος για τον ιδιοκτήτη του οχήματος είναι ξεκάθαρο: «H διάβρωση ή η σπηλαίωση, επηρεάζει τα μπεκ, τις βαλβίδες ή την ηλεκτρική αντλία, αυτή η καινοτόμος τεχνολογία διαχωρισμού από τη MANN-FILTER μειώνει σημαντικά την ζημιά που μπορεί να οδηγήσει σε βλάβη του συστήματος» αναφέρει η Lena Ketschau, Product Manager στα φίλτρα καυσίμου της MANN+HUMMEL. Η αξιόπιστη απόδοση είναι ακόμα σημαντικότερη για τα οχήματα σε χώρες όπου η περιεκτικότητα του νερού στο καύσιμο είναι υψηλή.

Η MANN+HUMMEL έχει κατοχυρώσει διπλώματα ευρεσιτεχνίας για την νέα αυτή τεχνολογία φίλτρου, στο Γερμανικό Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων καθώς και σε άλλες χώρες.

www.electra-hellas.gr

Ετικέτες

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close