Mercedes-Benz Estate & ΑMG 43 [first drive]

Mercedes-Benz E-Klasse T Modell, Press Test Drive Hamburg 2016, E 220d, designo hyazinthrot metallic, designo Leder Nappa schwarz/titangrau pearl AIR BODY CONTROL, AVANTGARDE,  E 220 d, Kraftstoffverbrauch kombiniert:  4,2 l/100 km, CO2-Emissionen kombini

Η νέα εμβληματική γενιά της E-Class τα έχει σχεδόν όλα, επιβλητικό στιλ, αποδοτικούς κινητήρες και τεχνολογία αιχμής. Προσθέστε και μερικά έξτρα λίτρα και έχετε το ιδανικό στέισον για τον οικογενειάρχη!

Μπορεί να ακουστεί υπερβολικό αλλά στην χώρα μας η συχνότητα με την οποία μπορεί να αντικρύσεις ένα πολυτελές στέισον στον δρόμο είναι περίπου η ίδια με εκείνη ενός supercar! Κάτι τέτοιο δεν ισχύει και για την υπόλοιπη Ευρώπη αφού premium στέισον, όπως η νέα E-Class Estate (σ.σ. η 1η γενιά κυκλοφόρησε το 1978) που οδηγήσαμε στο Αμβούργο, έχουν το δικό τους κοινό που καλύπτεται από την άνεση μίας λιμουζίνας και τους… επαγγελματικούς χώρους. Μάλιστα, οι ιθύνοντες της Mercedes-Benz τονίζουν πως η νέα γενιά είναι το πιο σύγχρονο τεχνολογικό estate που κυκλοφορεί αυτή την στιγμή στους δρόμους, τουλάχιστον μέχρι να δούμε τις αντίστοιχες εκδόσεις των νέων BMW 5 Touring και Audi A6 Avant.

Όπως είναι φυσικό και σε σχέση με την σεντάν E-Class, οι αισθητικές διαφορές εντοπίζονται από την μεσαία κολόνα και πίσω και στην σχετικά έντονη κλίση της οροφής προς τα πίσω, ώστε το αμάξωμα να δείχνει πιο κομψό και λιγότερο τετράγωνο. Ο χώρος αποσκευών είναι απλά κορυφαίος στην κατηγορία του και προσφέρει συνολικά από 640 λίτρα (670 όταν το υποβραχιόνιο είναι τραβηγμένο πιο μπροστά, μέγιστη χωρητικότητα έως 1.820 λίτρα!), περίπου 105 παραπάνω από το A6 Avant και 110 από την απερχόμενη 5 Touring.

Στη νέα E-Class Estate υπάρχει έξυπνη εκμετάλλευση του εσωτερικού πλάτους που φτάνει τα 1,1 μέτρα από θόλο σε θόλο, ενώ υπάρχει ηλεκτρική υποβοήθηση για να πέσουν οι πλάτες των καθισμάτων, καθώς και ηλεκτρομηχανικό «άνοιξε-κλείσε» της τελευταίας πόρτας (και με hands-free λειτουργία με το πέρασμα του ποδιού κάτω από τον προφυλακτήρα). Αξιοσημείωτο είναι πως από τα τέλη του έτους θα υπάρχει και 3η σειρά καθισμάτων που θα βολεύονται δύο παιδάκια, ενώ πολύ εντυπωσιακό ήταν το ταμπλό με την πλήρως ψηφιακή οθόνη (κάτι που δεν υπήρχε στην E-Class που δοκιμάσαμε στην Ελλάδα).

Η αερανάρτηση ανήκει στον βασικό εξοπλισμό κάθε έκδοσης και ρυθμίζει αυτόματα την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος και ανάλογα με το φορτίο (μέγιστο στα 740 κιλά με δυνατότητα ρυμούλκησης έως 2.100 κιλά). Επιλέξαμε να οδηγήσουμε την E 400 4MATIC με το νέο V6 των 3.498 κ.εκ. που αποδίδει 333 άλογα και έχει το 0-100 σε 5,4 δλ. Και αν την επιλέξαμε επειδή μάλλον στην χώρα μας δεν πρόκειται να έχουμε την ευκαιρία, τι να πούμε και για την AMG E 43 4MATIC με τον bi-turbo V6 κινητήρα των 401 ίππων και το ταχύτατο 9G-Tronic με το -100 να ολοκληρώνεται σε 4,7 δλ.!

Για όσους -προφανώς λίγους αφού κακά τα ψέματα αλλά θα προτιμούσα π.χ. την εξαιρετική GLC για το δύσκολο ελληνικό ανάγλυφο- πιο ισορροπημένες κρίνονται οι ντίζελ εκδόσεις με τον καταπληκτικό ολοκαίνουργιο δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα. Η Ε 200d αποδίδει 150 άλογα, ενώ εμείς οδηγήσαμε την E 220d με τους 194 ίππους με το αυτόματο 9άρι κιβώτιο. Εδώ να πούμε πως οι τιμές πώλησης για την E-Class Estate έχουν ήδη ανακοινωθεί και ξεκινούν από 67.200 ευρώ, εννοείται με υπερπλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Η αναφορά μας στη νέα E-Class Estate δεν σταματά εδώ, αφού στο πλαίσιο της παρουσίασης αποκομίσαμε μία πολύωρη οδηγικά εμπειρία από «αυτόνομη» οδήγηση, για την οποία θα μιλήσουμε προσεχώς στην blog στήλη μας…

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close