ΑΓΩΝΕΣ

Η αγωνιστική Porsche 911 RSR που έχει τον boxer πιο μπροστά [vid]

Πρόκειται για το αγωνιστικό της Porsche που θα συμμετάσχει στο πρωτάθλημα GT-LM με ένα εντελώς διαφορετικό set-up…

PORSCHE-911-RSR-2017 (8)Για να αντιμετωπίσουν μέχρι και τον πιο πρόσφατο αντίπαλο (όπως το νέο Ford GT), οι μηχανικοί της Porsche μετακόμισαν από τον πίσω άξονα και προς τα εμπρός τον επίπεδο 6-κύλινδρο φέρνοντας τον σε μία κεντρομήχανη θέση. Ο λόγος που μετέφεραν τον boxer ήταν για να μειωθεί η υπέρμετρη φθορά των πίσω ελαστικών, αλλά για να έχει περισσότερο αέρα το κιβώτιο (με κέλυφος από μαγνήσιο) και για να τοποθετηθεί ένας μεγαλύτερος διαχύτης.

PORSCHE-911-RSR-2017 (1)Ο 6κύλινδρος boxer των 4.000 κυβικών βασίζεται στο σύνολο της GT3 και αποδίδει 510 άλογα και αντίθετα με τον ανταγωνισμό παραμένει ατμοσφαιρικός, αφού η Porsche λέει πως η χρήση ενός turbo θα αλλοίωνε την κατανομή βάρους. Στη νέα 911 RSR η θέση του οδηγού είναι σταθερή και αντί για το κάθισμα ρυθμίζονται τα πεντάλ και το τιμόνι. Η θυρίδα διαφυγής του οδηγού παραμένει στην οροφή, ενώ στάνταρ θέση έχει μετατοπιστεί κατά 5 εκατοστά προς το κέντρο για μεγαλύτερη προστασία στην περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button