Πρόκειται για το αγωνιστικό της Porsche που θα συμμετάσχει στο πρωτάθλημα GT-LM με ένα εντελώς διαφορετικό set-up…
Για να αντιμετωπίσουν μέχρι και τον πιο πρόσφατο αντίπαλο (όπως το νέο Ford GT), οι μηχανικοί της Porsche μετακόμισαν από τον πίσω άξονα και προς τα εμπρός τον επίπεδο 6-κύλινδρο φέρνοντας τον σε μία κεντρομήχανη θέση. Ο λόγος που μετέφεραν τον boxer ήταν για να μειωθεί η υπέρμετρη φθορά των πίσω ελαστικών, αλλά για να έχει περισσότερο αέρα το κιβώτιο (με κέλυφος από μαγνήσιο) και για να τοποθετηθεί ένας μεγαλύτερος διαχύτης.
Ο 6κύλινδρος boxer των 4.000 κυβικών βασίζεται στο σύνολο της GT3 και αποδίδει 510 άλογα και αντίθετα με τον ανταγωνισμό παραμένει ατμοσφαιρικός, αφού η Porsche λέει πως η χρήση ενός turbo θα αλλοίωνε την κατανομή βάρους. Στη νέα 911 RSR η θέση του οδηγού είναι σταθερή και αντί για το κάθισμα ρυθμίζονται τα πεντάλ και το τιμόνι. Η θυρίδα διαφυγής του οδηγού παραμένει στην οροφή, ενώ στάνταρ θέση έχει μετατοπιστεί κατά 5 εκατοστά προς το κέντρο για μεγαλύτερη προστασία στην περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.
Απλά θεϊκό το βίντεο…