NEA

Σπέσιαλ έκδοση για το Ford Focus RS με μπλοκέ διαφορικό [vid]

Το πιο απολαυστικό σπορ αυτοκίνητο που μπορεί να αποκτήσει κανείς κάτω από τα 50 χιλιάρικα θα βγει και σε μία ειδική έκδοση με «μπλοκαδούρα» στον μπροστινό άξονα…

Η ειδική έκδοση ονομάζεται «RS Limited Edition» και θα παραχθεί σε 1.500 μονάδες. Τα κακά νέα είναι πως τα 1.000 από αυτά προορίζονται για τις ΗΠΑ και τα 500 για τον Καναδά. Τώρα, η εν λόγω έκδοση θα υπάρξει σε δύο χρώματα (τα Race Red και Nitrous Blue), θα ξεχωρίζει από την μαύρη οροφή και τους μαύρους καθρέπτες, τις νέες 19άρες ζάντες, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν κάρμπον λεπτομέρειες και αναβαθμισμένα καθίσματα Recaro. Όπως θα δείτε στο upd της τελευταίας στιγμής θα υπάρξει ανάλογο πακέτο με μηχανικό μπλοκέ και για την Ευρώπη, εδώ η σχετική δοκιμή του νορμάλ Focus RS.

[accordion close=”1″ title=”UPDATE: Για την Ευρώπη θα υπάρχει το Ford Focus RS Option Pack Edition“]
  • Το νέο Ford Focus RS Option Pack Edition αναβαθμίζει την οδηγική εμπειρία με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
  • Η νέα έκδοση του Ford Focus RS προσφέρει μοναδικό στυλ, οροφή και καλύμματα καθρεπτών σε μαύρο ματ χρώμα (matte black), εντυπωσιακό εξωτερικό χρώμα Nitrous Blue, και δίχρωμα μπάκετ καθίσματα Recaro
  • Το Focus RS Option Pack Edition φέρει τη δημιουργική υπογραφή της βραβευμένης ομάδας Ford Performance, το τιμόνι της οποίας ανέλαβε ο Leo Roeks στην Ευρώπη, από τη νέα θέση του Ford Performance Director.

Η Ford ανακοίνωσε σήμερα μία νέα αποκλειστική έκδοση Option Pack Edition για το πολυβραβευμένο Focus RS που θα προφέρει ακόμα καλύτερο κράτημα και συγκίνηση στους λάτρεις της σπορ οδήγησης, χρησιμοποιώντας ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD). Το Focus RS Option Pack Edition λανσάρει ένα μοναδικό στυλ διαθέτοντας εξωτερικό χρώμα Nitrous Blue, εντυπωσιακές μαύρες εξωτερικές λεπτομέρειες και μία δίχρωμη επένδυση καθισμάτων.

Το Focus RS Option Pack Edition είναι η τελευταία πρόταση της Ford Performance, που παρουσίασε την πιο σύγχρονη γκάμα της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2017. Επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στη Ford Performance στην Ευρώπη, η Ford δημιούργησε τη θέση του Ford Performance Director, την οποία ανέλαβε ο Leo Roeks.

«Το νέο μας Focus RS Option Pack Edition αντιπροσωπεύει τις προσιτές επιδόσεις στην καλύτερη εκδοχή τους,» δήλωσε ο Roeks. «Η βελτίωση της κορυφαίας δυναμικής συμπεριφοράς του Focus RS δεν ήταν εύκολη υπόθεση – αλλά οι μηχανικοί της Ford Performance δημιούργησαν ένα σύστημα μετάδοσης ικανό να αξιοποιεί και την τελευταία σταγόνα ισχύος του κινητήρα EcoBoost με τους 350 ίππους.»

Πάθος για επιδόσεις. Εξελιγμένο από τους μηχανικούς της Ford Performance και δοκιμασμένο σε όλο τον κόσμο, το Focus RS Option Pack Edition βελτιώνει περαιτέρω το κορυφαίο κράτημα και την απόκριση αυτού του hatchback υψηλών επιδόσεων, χρησιμοποιώντας ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD) της Quaife για τον εμπρός άξονα.

Το μηχανικό LSD περιορίζει τη ροπή του κινητήρα που μεταφέρεται σε ένα τροχό με μειωμένη πρόσφυση και τη κατανέμει σε αυτόν με τη μεγαλύτερη πρόσφυση για να εξουδετερώσει την ολίσθηση που μπορεί να επηρεάσει την επιτάχυνση και την ευστάθεια

Ελέγχοντας την κατανομή  ροπής σε κάθε τροχό, το Quaife LSD του Focus RS Option Pack Edition, επιτρέπει στους οδηγούς να αξιοποιούν πλήρως την ισχύ του κινητήρα 2.3L EcoBoost απόδοσης 350 ίππων και συνεργάζεται άριστα με όλα τα συστήματα του Focus RS που προσφέρονται στάνταρ, όπως:

  • Το Ford Performance All Wheel Drive που μεταβάλει την κατανομή ροπής εμπρός – πίσω σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες – παρακολουθώντας δεδομένα από αισθητήρες του οχήματος 100 φορές / δευτερόλεπτο και στέλνοντας μέχρι το 70% της ροπής στον πίσω άξονα
  • Το Dynamic Torque Vectoring που χρησιμοποιεί ηλεκτρικά ελεγχόμενους συμπλέκτες στον πίσω άξονα για να μεταφέρει μέχρι το 100% της διαθέσιμης ροπής σε κάθε πίσω τροχό και μπορεί να αλλάξει κατανομή μέσα σε 0,06 δεύτερα
  • Το Torque Vectoring Control (TVC) που ασκεί αυτόματα μικρή πίεση πέδησης για να περιορίσει την ολίσθηση των τροχών στον εμπρός άξονα

«Για τους σκληροπυρηνικούς της σπορ οδήγησης, το πρόσθετο μηχανικό διαφορικό της Quaife LSD θα αυξήσει ακόμα περισσότερο την ταχύτητα στις στροφές μιας πίστας, μεγιστοποιώντας την επιτάχυνση στην έξοδο. Το νέο σετάρισμα παρέχει επίσης καλύτερη ευστάθεια και έλεγχο στο δυνατό φρενάρισμα και θα βοηθήσει τους οδηγούς να προετοιμάσουν το αυτοκίνητο για υπερστροφή ισχύος μέσω του Drift Mode,» σχολίασε ο Roeks. «Το Focus RS Option Pack Edition προάγει τη φιλοσοφία που έχουμε στη Ford για οδηγική απόλαυση σε νέα επίπεδα για ένα καθημερινό αυτοκίνητο δρόμου.»

Το Focus RS Option Pack προσφέρει επιλέξιμα Προφίλ Οδήγησης (Drive Modes) που περιλαμβάνουν το πρώτο στη βιομηχανία Drift Mode για ελεγχόμενες υπερστροφή ισχύος (ντριφτάρισμα) σε συνθήκες πίστας, το Launch Control για απόλυτες επιδόσεις κατά την εκκίνηση από στάση και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,7 δευτερόλεπτα.

Μοναδική σχεδίαση. Το τολμηρό και δυναμικό στυλ του Focus RS Option Pack Edition ντύνει το εξωτερικό αμάξωμα σε χρώμα Nitrous Blue με μοναδικές λεπτομέρειες, όπως οροφή και καλύμματα καθρεπτών σε μαύρο ματ χρώμα (matte black). Η πίσω αεροτομή οροφής βάφεται επίσης σε matte black, ενώ μπλε λογότυπα RS κοσμούν τις πλαϊνές κάθετες πτέρυγες.

Στάνταρ προσφέρονται:

  • Μαύρες ματ ζάντες 19 ιντσών από σφυρήλατο αλουμίνιο που προσφέρουν αυξημένη αντοχή στις ανωμαλίες του οδοστρώματος
  • Τετραπίστονες δαγκάνες Brembo με χαρακτηριστικό μπλε χρώμα RS και λογότυπο Brembo
  • Μπάκετ καθίσματα Recaro με αποκλειστικά δερμάτινα διακοσμητικά σε χρώμα Nitrous Blue
[/accordion]

Ford Focus RS [test drive]

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button