ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Porsche 911 GT2 RS, το θηρίο! [vid]

H απολύτως κορυφαία έκδοση δρόμου της 911 μέχρι σήμερα, σκοπεύει να γυρίζει για πλάκα κάτω από τα 7 λεπτά στο Nurburgring…

Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει ο Andreas Preuninger, τεχνικός διευθυντής του τμήματος GT της Porsche. Ας δούμε όμως μερικά στοιχεία στα οποία βασίζει τον ισχυρισμό του. Καταρχήν, παρότι δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα η ισχύς του κινητήρα, είναι ξεκάθαρο ότι θα ξεπερνά τους 650 ίππους, με 750 Nm ροπής. Αυτό στην πράξη μεταφράζεται σε λιγότερα από 3 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα (χρόνος διαστημικός για μη τετρακίνητο αυτοκίνητο), λιγότερα από 9 δλ για τα 0-200 και τελική άνω των 340 χλμ./ώρα. Ενδιαφέρον, δε, παρουσιάζει το γεγονός ότι στα σπλάχνα της δεν θα φέρει κάποιο νέο τετράλιτρο σύνολο, όπως ακουγόταν, αλλά το γνωστό των 3.8 λίτρων, που χρησιμοποιεί και η 911 Turbo S.

Θέλετε και άλλα; Η 911 GT2 RS (πλέον θα βγαίνει μόνο ως RS) θα εφοδιάζεται αποκλειστικά με κιβώτιο PDK, 7 σχέσεων, προφανώς ενισχυμένο και με αρκετές διαφοροποιήσεις, για την περίσταση. Για τη μετάδοση της κίνησης πίσω έχει προστεθεί και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό. Αναφορικά με τις αναρτήσεις, για να μπορούν να διαχειριστούν τις δυνάμεις που αναπτύσσονται, θα είναι δύο φορές πιο σφιχτές από αυτές της 911 GT3 RS! Αντίστοιχα και οι ζάντες θα είναι μαγνησίου, με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, διαστάσεων 265/35 R20 εμπρός και 325/30R21 πίσω.

Αν τώρα υπάρξει άνθρωπος που θελήσει κάτι παραπάνω, υπάρχει και το -κλασικό πια- πακέτο Weissach, που κατορθώνει να ρίξει περαιτέρω το βάρος από την περιοχή των 1.500 κιλών. Χρησιμοποιώντας roll cage από τιτάνιο, ανθρακονήματα σε πολλά σημεία του αμαξώματος, όπως η οροφή, τζάμια από gorilla glass και εξοβελίζοντας στο πυρ το εξώτερο οτιδήποτε προσθέτει βάρος, όπως ηχοσύστημα, κλιματισμός κ.λπ.

Υπομονή λοιπόν μέχρι την επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου, το φθινόπωρο, στην Φρανκφούρτη. Οι λίγοι, τυχεροί, αγοραστές θα ξεκινήσουν να παραλαμβάνουν τα αυτοκίνητά τους προς το τέλος της χρονιάς. Οι υπόλοιποι μπορούμε κάλλιστα να το φανταζόμαστε, όπως και τόσα άλλα, άλλωστε…

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!