NEASMS

Σε πρώτο πλάνο το νέο VW Polo [vid]

Σε λίγο αναμένονται όλες οι πληροφορίες για την 6η γενιά Polo και εδώ βλέπετε την πρώτη φωτογραφία, η οποία αφορά στην έκδοση GTI…

Στο Βερολίνο πραγματοποιείται η παγκόσμια παρουσίαση του νέου Polo που θα κάνει πρεμιέρα στο κοινό της έκθεσης της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο και λανσάρισμα στην Ελλάδα από τα τέλη του έτους. Όπως μπορούμε να δούμε δεν υπάρχει καμία σχεδιαστική έκπληξη ή απόκλιση από την συνηθισμένη και προφανώς συντηρητική τακτική που ακολουθεί ο όμιλος τα τελευταία χρόνια (π.χ. όπως στην περίπτωση του ανανεωμένου Golf). To αμάξωμα αναμένεται στις ίδιες περίπου διαστάσεις, αλλά αρκετά φαρδύτερο και χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιο θα έχει μία πιο ευρύχωρη καμπίνα.

To αμάξωμα είναι μακρύτερο κατά 8,1 εκατοστά (σύνολο στα 4,052 μέτρα), ενώ σε συνδυασμό με το φαρδύτερο κατά 6,3 εκατοστά αμάξωμα (έχει πλάτος 1,751 μέτρα και ύψος 1,446 μέτρα) και στο μεγαλύτερο μεταξόνιο (+9,4 εκ., συνολικά στα 2,564 μέτρα) αναμένεται μία πιο ευρύχωρη καμπίνα. Ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 51 λίτρα (φτάνει τα 351 λίτρα), ενώ στη νέα γενιά Polo δεν θα υπάρχει τρίθυρο αμάξωμα.

Το ταμπλό έχει τη νέα άποψη της VW που συναντάμε τόσο στο νέο Golf όσο και σε άλλα μοντέλα του ομίλου, με κυρίαρχο στοιχείο την εντυπωσιακή touch-screen, ενώ προαιρετικά θα υπάρχει και επιλογή για ψηφιακό πίνακα οργάνων (Active Info Display). Εννοείται πως το σύνολο συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού είναι πλήρες περιλαμβάνοντας αυτόνομη πέδηση (Front Assist) και προειδοποίηση για αποφυγή σύγκρουσης με άλλο όχημα ή με πεζό κ.α.

Όπως έχουμε γράψει το νέο Polo βασίζεται στην ίδια MQB A0 πλατφόρμα με το νέο Seat Ibiza και στην βάση του θα έχει τους ίδιους κινητήρες με την βασική ατμοσφαιρική 3-κύλινδρη έκδοση 1.0 MI με 75 ίππους, ενώ ενδιάμεσα θα υπάρχουν οι υπερτροφοδοτούμενες εκδοχές του 1.0 TSI με 95 και 115 άλογα.

Ψηλότερα θα υπάρχει τοποθετείται για την ώρα ο νέος 1.5 TSI Evo με τους 150 ίππους, ενώ αργότερα στην γκάμα θα προστεθούν οι ντίζελ εκδόσεις με 80, 95 και 115 ίππους του αναβαθμισμένου 1.6 TDI. Σημαντική είδηση αποτελεί και η εισαγωγή ενός τροποποιημένου 1.0 TSI με 90 άλογα που εναλλακτικά καταναλώνει και φυσικό αέριο (CNG), ενώ πέρα από τα μηχανικά κιβώτια διαθέσιμο είναι και το διπλόδισκο DSG-7. Η top έκδοση GTI θα έχει κάτω από το καπό έναν δίλιτρο TSI που θα αποδίδει 200 άλογα.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button