NEA

Νέα Mercedes-Benz E-Class Cabriolet από 74.150€

Η Mercedes-Benz ολοκληρώνει την οικογένεια της E-Class με τη νέα E-Class Cabriolet, το ανοιχτό τετραθέσιο μοντέλο με τη μαλακή, υφασμάτινη οροφή που συνδυάζει τον αρμονικό σχεδιασμό με την απόλυτη άνεση για τέσσερις επιβάτες…

Η νέα E-Class Cabriolet είναι… ανοιχτή για παραγγελίες με τιμές που ξεκινούν από  τις 74.150€. Η νέα E-Class Cabriolet είναι σημαντικά μεγαλύτερη από την προκάτοχό της. Τόσο ο οδηγός, όσο και οι συνεπιβάτες μπορούν να απολαύσουν την απόλυτη άνεση σε μεγάλα ταξίδια χάρη στα τέσσερα υψηλής ποιότητας καθίσματα. Κατά το λανσάρισμα του μοντέλου στην αγορά, δίνεται η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τέσσερις δυνατούς και αποδοτικούς κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης, συμπεριλαμβανομένων – για πρώτη φορά – εκδόσεων με μόνιμη τετρακίνηση  4MATIC. Παρακάτω παρατίθεται η γκάμα των μοντέλων που θα είναι διαθέσιμη στη χώρα μας από τον Σεπτέμβριο (εδώ ο αναλυτικός τιμοκατάλογος, εδώ για όλα τα νέα μοντέλα):

  E 220 d E 350 d 4MATIC E 200 E 300 E 400 4MATIC
Κύλινδροι / διάταξη 4/σε σειρά 6/V 4/σε σειρά 4/σε σειρά 6/V
Κυβισμός (cc) 1950 2987 1991 1991 2996
Απόδοση (kW/hp)
σε rpm
143/194 σε 3800 190/258 σε 3400 135/184 σε 5500 180/245 σε 5500 245/333 σε 5250 – 6000
Μέγιστη ροπή (Nm)     σε rpm 400 σε
1600 – 2800
620 σε
1600 – 2400
300 σε
1200 – 4000
370 σε
1400 – 4000
480 σε
1600 – 4000
Κατανάλωση
(l/100 km)2
4.3 8.1
  6.2
6.8 8.3
Εκπομπές CO2 (g/km)2 113 170 142 154 187
Τιμές από (σε Ευρώ)1 74.150 € 95.340 € 74.920 € 84.520 € 103.670 €

Τα τεχνολογικά highlights της νέας E-Class Cabriolet περιλαμβάνουν την σύνδεση smartphone με ασύρματη φόρτιση και λειτουργία κλειδιού, ένα Cockpit με ευρεία οθόνη (Widescreen) και τα πιο εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης που διαθέτει η E‑Class. Η E‑Class Cabriolet διατίθεται επίσης για πρώτη φορά με τετρακίνηση 4MATIC και αερανάρτηση πολλαπλών θαλάμων AIR BODY CONTROL, όπως η λιμουζίνα Ε‑Class.

Υφασμάτινη, μαλακή οροφή κορυφαίας ποιότητας

Η τελείως αυτόματη, ηχομονωτική υφασμάτινη, μαλακή οροφή διατίθεται στα χρώματα σκούρο καφέ, σκούρο μπλε, κόκκινο ή μαύρο. Η δομή της, με μόνωση πολλαπλών επιπέδων, επιτρέπει στους επιβάτες να ακούν ο ένας την ομιλία του άλλου ακόμη και αν το όχημα κινείται με μεγάλη ταχύτητα ενώ προσφέρει πολύ υψηλά επίπεδα άνεσης όσον αφορά στη θερμοκρασία στο εσωτερίκό του αυτοκινήτου. Επιπλέον, το σύστημα AIRCAP με ηλεκτρικό σύστημα αποφυγής του αέρα και ο προαιρετικός εξοπλισμός AIRSCARF, δηλαδή το σύστημα θέρμανσης λαιμού, βελτιώνουν σημαντικά την άνεση κατά την οδήγηση με την οροφή ανοιχτή.Με αυτόν τον τρόπο, το κάμπριο αυτό μοντέλο είναι κατάλληλο  για όλες τις εποχές.

Ιδιαίτερο, ξεχωριστό μοντέλο: Έκδοση “25th Anniversary” για τους λάτρεις της EClass

Με την ευκαιρία της 25ης επετείου κυκλοφορίας της E‑Class Cabriolet, η Mercedes-Benz προσφέρει επίσης την E-Class Cabriolet στην έκδοση “25th Anniversary”.

Βαμμένα σε “rubellite red” ή σε “iridium silver”, σε συνδυασμό με σκούρο κόκκινο χρώμα στη μαλακή υφασμάτινη οροφή, τα μοντέλα Edition εκπέμπουν μία εκλεπτυσμένη σπορ νότα. Τα καθίσματα είναι από δέρμα “designo nappa” με γυαλιστερές ραφές σε χρώμα μπεζ “macchiato”, με αποτέλεσμα το εσωτερικό να διαθέτει ακόμη πιο υψηλή ποιότητα εξοπλισμού. Στα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου περιλαμβάνονται το αυτόματα προσαρμοζόμενο σύστημα πλυσίματος παρμπρίζ MAGIC VISION CONTROL, το πακέτο Cabriolet Comfort με το σύστημα θέρμανσης λαιμού AIRSCARF και το σύστημα αποφυγής του αέρα AIRCAP συν ένα πλήρως αυτόματο διαχωριστικό στο πορτ-μπαγκάζ. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης ζάντες ελαφρού κράματος αλουμινίου 20 ιντσών σχεδιασμού 5 διπλών ακτίνων καθώς και το πακέτο AIR-BALANCE με το ειδικά δημιουργημένο άρωμα DAYBREAK MOOD. Τέλος, τα σήματα “25th Anniversary” στα φτερά και την κεντρική κονσόλα δίνουν το στίγμα της διαφορετικότητας σε αυτά τα περιορισμένου αριθμού αυτοκίνητα.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Mercedes-Benz και τη Mercedes-AMG είναι διαθέσιμες στο διαδίκτυο: www.media.daimler.com and www.mercedes-benz.com

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button