ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Και εγένετο Arona, το μικρό SUV της Seat!

Οι Ισπανοί αποκάλυψαν το δεύτερο κατά σειρά SUV τους, που βασίζεται στο ίδιο πάτωμα, MQB A0, που χρησιμοποιεί και το νέο Ibiza.

Μάλιστα, όπως φαίνεται ξεκάθαρα και στις φωτογραφίες, η σχεδίαση του αμαξώματος του Arona έχει αρκετά κοινά στοιχεία με το ομόσταυλο super mini. Με συνολικό μήκος 4,14 μέτρα, έρχεται να συμπληρώσει το κενό που υπάρχει κάτω από το Ateca, βουτώντας στα βαθιά, σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία για την ευρωπαϊκή αγορά. Κρίνοντας από την εξωτερική εμφάνιση, το όλο σύνολο προσφέρει έντονες ακμές, με τριγωνικά φωτιστικά σώματα, πλαστικές επενδύσεις που δίνουν ένα off road ύφος και μία κομψή διχρωμία στην οροφή, που ολοκληρώνει την όλη εικόνα.

Περνώντας στο εσωτερικό, είναι αντίστοιχα εμφανής η συνάφεια του DNA του με αυτό του Ibiza. Ο σχεδιασμός του ταμπλό είναι σχετικά απλός, χωρίς ωστόσο να είναι λιτός. Το τριάκτινο, flat-bottom τιμόνι και οι κόκκινες λεπτομέρειες αναδύουν ένα δυναμισμό, ενώ ταυτόχρονα μία σειρά από στοιχεία εξοπλισμού καλύπτουν τις ανάγκες του σύγχρονου οδηγού. Ενδεικτικά αναφέρουμε την έγχρωμη οθόνη 8 ιντσών του infotainment, τη βάση ασύρματης φόρτισης κινητών τηλεφώνων αλλά και τα διάφορα συστήματα ενεργητικής προστασίας, μεταξύ των οποίων τα Blind Spot Detection, Rear Traffic Alert, Adaptive Cruise Control, Multi-Collision Braking και Park Assistance.

Οι προσφερόμενοι χώροι είναι μεγαλύτεροι από αυτούς του Ibiza, ενώ αρκετά μεγάλο, με συνολική χωρητικότητα 400 λίτρων, είναι και το διαμέρισμα των αποσκευών. Αναφορικά με τα επίπεδα εξοπλισμού, θα υπάρχουν 4 εναλλακτικές, Reference, Style, FR και Χcellence. Ειδικά για την FR, θα διατίθεται με ρύθμιση της ανάρτησης σε δύο επίπεδα και θα έχει επίσης τέσσερα οδηγικά modes. Όσο για τις δυνατότητες customizing, οι άνθρωποι της Seat υποστηρίζουν ότι θα υπάρχουν τουλάχιστον 68 συνδυασμοί χρωμάτων αμαξώματος-οροφής.

Σε ο,τι έχει να κάνει με τους κινητήρες, η γκάμα του Arona θα ξεκινά από τον τρικύλινδρο TSI του ενός λίτρου, σε δύο εκδόσεις ισχύος, 95 και 115 ίππων. Για τη μετάδοση της κίνησης (που θα γίνεται στους εμπρός τροχούς) υπάρχει ως στάνταρ ένα εξάρι, μηχανικό κιβώτιο και, εναλλακτικά, ένα DSG, 7 σχέσεων. Για όσους τώρα θέλουν επιδόσεις, τη λύση δίνει το Arona FR με τον τετρακύλινδρο TSI των 1.5 λίτρων και 150 ίππων. Περνώντας στους πετρελαιοκινητήρες, οι δύο εναλλακτικές έχουν να κάνουν με τον 1.6 TDI σε εκδόσεις 95 και 115 ίππων. Αξίζει πάντως να αναφερθεί ότι σε ορισμένες αγορές το Arona θα κυκλοφορήσει και με τον παλαιότερο 1,6 ΜPI των 110 ίππων, καθώς επίσης και με ένα χιλιάρη TSI φυσικού αερίου, ισχύος 90 ίππων.

Το νέο Seat Arona θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά επίσημα στο ευρύ κοινό το Σεπτέμβριο, στην έκθεση της Φρανκφούρτης, ενώ λίγο αργότερα θα ξεκινήσει και τις πωλήσεις του στις ευρωπαϊκές αγορές..

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button