NEASMS

Με περισσότερη (στο GT) και λιγότερη ισχύ (στο Ecoboost) το ευρωπαϊκό Ford Mustang

Η Ford ανακοίνωσε τα αναβαθμισμένα ευρωπαϊκών προδιαγραφών Mustang όπου λόγω ρύπων έχει μειωθεί η απόδοση των κινητήρων κατά μερικούς ίππους…

Συγκεκριμένα, η ισχύς του βασικού Mustang με τον κινητήρα 2.3 Ecoboost έχει μειωθεί στα 290 άλογα (από 317, δείτε εδώ την δοκιμή μας), όταν αντίθετα η απόδοση του πεντάλιτρου V8  έχει αυξηθεί στα 450 άλογα (εδώ το σχετικό test-drive). H μείωση της ισχύος στον Ecoboost έγινε κυρίως για να μειωθεί η υποπίεση στην εξαγωγή, ενώ επιπρόσθετα έχει μπει ένα φίλτρο μικροσωματιδίων ώστε να επιτευχθεί η προδιαγραφή ρύπων Euro 6.2.

Στην περίπτωση του Mustang GT στον V8 έχει διευρυνθεί το όριο των σ.α.λ. με το κόκκινο να μπαίνει ψηλότερα, ενώ παράλληλα υπάρχει νέος «διπλός» άμεσος ψεκασμός με χαμηλότερη πίεση στους αυλούς. Σύμφωνα με την Ford δεν έχουν επηρεαστεί σημαντικά οι επιδόσεις (εννοείται πως στο V8 είναι ακόμη καλύτερες), ενώ το νέο αυτόματο κιβώτιο με 10 σχέσεις θα είναι διαθέσιμο και για τα δύο Mustang.

Φυσικά υπάρχουν οι απαραίτητες διακριτικές αναβαθμίσεις στο πρότυπο ενός facelift (LED, προβολείς, προφυλακτήρες, ταπετσαρίες κ.α.) καθώς και αναβαθμισμένος εξοπλισμός με νέας γενιάς infotainment (με νέα οθόνη 12’’). Προαιρετικά υπάρχει η ενεργητική ανάρτηση Magneride ενώ ένα νέο στοιχείο είναι το Active Valve Performance που μεταβάλλει την χροιά του μοτέρ, όπως και το Electronic Line Lock για ζέσταμα ελαστικών με burnout.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button