BLOGNEAΔΙΑΦΟΡΑ

Έως το 2025 το 16% των Ι.Χ. που θα πωλούνται θα είναι ηλεκτρικό; [blog]

Οπτιμιστικό ή όχι, αυτό έδειξε μία έρευνα της UBS που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στις ΗΠΑ αναφέροντας πως 1 στα 6 επιβατικά που θα πωλούνται σε όλο τον κόσμο θα είναι ηλεκτρικό…

Μάλιστα η έρευνα υποστηρίζει πως μέχρι τότε (το… σωτήριον έτος 2025) οι συνολικές πωλήσεις των EV μοντέλων θα έχουν αγγίξει τα 16,5 εκατομμύρια μονάδες. Εφαλτήριο για τις πωλήσεις των ηλεκτρικών θα είναι οι απαγορεύσεις και οι περιορισμοί για τα πετρελαιοκίνητα που θα έχουν ως αποτέλεσμα μία εκρηκτική άνοδο των πωλήσεων ηλεκτρικών μοντέλων.

Τώρα, τι σχέση μπορεί να έχει ένα ηλεκτρικό με ένα πετρελαιοκίνητο σε θέμα χρηστικότητας και αυτονομίας μόνο στην UBS θα το γνωρίζουν. Πάντως, την εκτίμηση της η εταιρία στατιστικών την δικαιολογεί εν μέρει από την βελτίωση της τεχνολογίας στις μπαταρίες (για να δούμε διότι η ενεργειακή πυκνότητα δεν έχει βελτιωθεί και τόσο), καθώς και οι νέοι κανονισμοί (περί ρύπων και CO2) που θα ισχύσουν σε διάφορες χώρες, και κυρίως στην Κίνα…

Την μεγαλύτερη έκρηξη θα σημειώσει η Ευρώπη (περίπου το 30% των αυτοκινήτων που θα πωλούνται το 2025 θα είναι ηλεκτρικά!), αφού μεγάλες εταιρίες, όπως οι BMW, Daimler, VW Group κ.α. επενδύουν τεράστια ποσά ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στην ζήτηση. Η UBS εκτιμά πως η Tesla Motors προηγείται με το Model 3 (τουλάχιστον στις ΗΠΑ) μιλώντας για ένα μοντέλο (το Model 3) που ακόμη δεν έχει πάρει μπροστά. Και με τους ειδικούς να απορούν αν θα καταφέρει η Tesla να ανταπεξέλθει ή να συμμαζέψει τα οικονομικά ανοίγματα που έχει κάνει διότι η φούσκα μεγαλώνει…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. Αγαπητέ κε Μαρινόπουλε,
    Το 16% σε παγκόσμιες πωλησεις ηλεκτρικών αυτοκινητων το 2025 δεν ειναι εφικτό, αν δεν γινει ενα μικρο αλμα στην ταχυτητα φορτισης και στην πυκνοτητα της μπαταριας, οπως και στις υποδομες. Ωστόσο στις δυτικές κοινωνίες, περίπου το 15% του πληθυσμού μένει σε μονοκατοικίες / διπλοκατοικίες, οπότε θα είναι πιο ευκολο να φορτισει κανεις το ηλεκτρικο του αυτοκινητο το βραδυ. Το 8-10% στις πωλήσεις στις δυτικές χώρες φαντάζει πιο ρεαλιστικό. Στις υπόλοιπες χώρες το πολύ ένα 4-5% είναι πιο ρεαλιστικό. Ακόμα και έτσι όμως η ανάγκη για ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα προσεγγίζει τα 5-6 εκατ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα τον χρόνο (700% αυξηση σε σχέση με 2017), τα 3 εκατ. από αυτά σε ευρώπη και Β. αμερική. Φυσικά τα ηλεκτρουβριδικά θα είναι ο κανόνας, εδώ μιλάμε για καθαρά ηλεκτρικά. Αν πάλι γίνει ενα μικρό άλμα στην ταχύτητα φόρτισης και στην πυκνότητα τοτε θα μιλάμε για διπλά / τριπλά νούμερα τουλάχιστον.
    Οι αυτοκινητοβιομηχανίες τρέχουν να προλάβουν να χτίσουν εργοστάσια μπαταριών για να καλύψουν το απόλυτα ρεαλιστικό νούμερο των 5-6 εκατ ηλεκτρικων οχημάτων ζήτησης το 2025. Μην νομίζετε ότι είναι εύκολο. Τα περισσότερα εργοστάσια θέλουν 3-4 χρόνια να αρχίσουν παραγωγή αν θεωρήσουμε ότι θα πάρουν τις απαραίτητες άδειες αμέσως. Επίσης μην ξεχνάμε ότι ακόμα και τα ηλεκτρουβριδικά θέλουν μπαταρίες και εκεί η ετήσια παραγωγή πρέπει να καλύψει τουλάχιστον 50 εκατ οχήματα / χρόνο το 2025. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν είναι ετοιμες να καλύψουν τέτοια ζήτηση σε παραγωγή μπαταριών εξ ού και το άγχος τους για επενδύσεις.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!