NEASMS

Με 13 χιλιάρικα αγοράζεις νέο Lada Niva με πέντε πόρτες

Στη Γερμανία η βασική τιμή του πεντάθυρου Niva ξεκινά από 12.990€, ενώ το πιο πλούσιο Urban κοστίζει 14.290€ και μεταξύ άλλων διαθέτει ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικά παράθυρα… μέχρι και θερμαινόμενα καθίσματα!

Σε ότι αφορά τον κινητήρα δεν υπάρχουν αλλαγές και έτσι ο ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος βενζίνης των 1.700 κ.εκ. με τα 83 άλογα συνδυάζεται με μηχανικό 5άρι κιβώτιο και μόνιμη τετρακίνηση. Όσο για τις επιδόσεις το 0-100 ολοκληρώνεται σε 19,0 δλ. (βάστα Τούρκο να γεμίσω!) με τελική στα 140 χλμ./ώρα.

Το μήκος του Niva με τις 5 πόρτες φτάνει τα 4,24 μέτρα (το τρίθυρο είναι μόλις 3,64), ενώ εκτός από το χώρο για τους πίσω επιβάτες και την προσθήκη των θυρών μεγάλωσε και το πορτμπαγκάζ, που πλέον κυμαίνεται από τα 440 έως τα 780 λίτρα (τρίθυρο από 263 έως 504).

Το Niva διατίθεται εδώ και χρόνια στη Ρωσία αλλά μόλις πρόσφατα η Lada αποφάσισε να βγει στις ευρωπαϊκές αγορές ξεκινώντας από την Γερμανία. Ενδιαφέρον θα είχε η εισαγωγή του Niva στην ελληνική αγορά, αλλά κάτι τέτοιο μάλλον θεωρείται απίθανο για πολλούς και διάφορους λόγους (π.χ. ανταγωνισμός, κεφάλαιο, αντιπροσώπευση κ.α.).

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Ένα σχόλιο

  1. Οι κινητήρες που πλησιάζουν το ανώτερο στάδιο εξέλιξης των Μ.Ε.Κ. είναι καταδικασμένοι ή να
    εξαφανισθούν, από το προσκήνιο ή να μείνουν σε στασιμότητα για δεκαετίες.
    Ένα παράδειγμα αποτελεί και ο κινητήρας που κινεί το NIVA 4X4. Το δυνατό του σημείο; Οι τεράστιες βαλβίδες (Διβάλβιδο) εισαγωγής και εξαγωγής οι οποίες συγκρίνονται επί ίσοις όροις με
    τετραβάλβιδο, η απλούστατη διάταξη εκκεντροφόρου καδένας και τα ελάχιστα κινούμενα μέρη του.
    Μειονέκτημα; Το “απαρχαιομενότατο” σύστημα διανομής ανάφλεξης και κίνησης της αντλίας λαδιού. Το “απαρχαιομενότατο” σύστημα διανομής ανάφλεξης έχει αντικατασταθεί από ηλεκτρονικό σύστημα ανάφλεξης. Το σύστημα κίνησης της αντλίας λαδιού όμως όχι.
    Αυτός ο κινητήρας μπορεί να υποστεί απίστευτου τύπου μηχανουργικές κατεργασίες με σκοπό την αύξηση της ισχύος του. Ταυτόχρονα μπορεί να αυξηθεί η ισχύς του με την αντικατάσταση ανταλλακτικών χωρίς να υποστεί μηχανουργικές κατεργασίες.

    Η LADA επέλεξε να τοποθετήσει στο LADA 4X4 έναν “αδύναμο” κινητήρα, ο οποίος “δυναμώνει”
    αξιόλογα με λίγη προσπάθεια.

    https://i.wheelsage.org/pictures/engines/autowp.ru_lada_2105_vfts_1.jpg

    https://a.d-cd.net/10d9442s-960.jpg

    https://a.d-cd.net/3f05442s-960.jpg

    https://a.d-cd.net/fa99442s-960.jpg

    https://a.d-cd.net/e4b9442s-960.jpg

    https://a.d-cd.net/1b9442s-960.jpg

    https://a.d-cd.net/3f05442s-960.jpg

    https://a.d-cd.net/9a59442s-960.jpg

    https://a.d-cd.net/33f9442s-960.jpg

    https://a.d-cd.net/b26db44s-960.jpg

    http://lsga.ru/wp-content/uploads/2018/11/Chevy-Niva-CT95-small-1200×819.jpg

    http://lsga.ru/wp-content/uploads/2018/11/ST95-VS-STOCK-1200×526.jpg

    Τα κατασκευαστικά χαρακτηριστικά του παρακάτω κινητήρα είναι απολύτως όμοια με αυτού που φέρει το Niva 4X4

    Engine Specifications:

    Engine: 1569cc Inline 4 cylinder

    Bore: 79.5mm

    Stroke: 80mm

    Compression: 11.5:1

    Induction: Two Weber 40 DCOE
    Carburetors

    Power: 160hp @ 7000rpm

    Torque: 164.8 Nm @ 5500rpm

    Η εξέλιξη αυτού του κινητήρα μπορεί είναι απεριόριστη, συγκρινόμενη μόνον με τους ομόλογους αμερικανικούς CROSS PLANE. Αυτοί όμως είναι V8 και αλλάζει το επίπεδο σύγκρισης

    Ποιος ξέρει την ύπαρξη αυτού του Niva
    ;
    https://tonirui.ru/img/skolko-loshadej-v-nive-shevrole_17.jpg

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close