Πόσο θα πωληθεί μία Bugatti ΕΒ110;

Περίπου το ένα εκατομμύριο ευρώ αναμένεται να πιάσει η πώληση της Bugatti που βλέπετε, η οποία είναι μία από τις 139 που κατασκευάστηκαν προτού η μάρκα εξαγοραστεί από την Volkswagen…

Η τετρακίνητη ΕΒ110 ήταν η Bugatti που προέκυψε όταν στο τιμόνι της ταλαιπωρημένης οικονομικά -αλλά καταξιωμένης από τους αγώνες μέχρι και την αεροπλοΐα- γαλλικής εταιρίας βρέθηκε ο Romano Artioli (πρώην ντίλερ της Ferrari). Μαζί με μία ομάδα μηχανικών δούλεψαν για τέσσερα χρόνια πάνω στην EB110 (παραγωγή 1991-94 σε 139 αυτοκίνητα), η οποία μπορούσε να πιάσει τα 347 χλμ./ώρα.

Στην περίπτωση της GT (που κατασκευάστηκε το 1993 και που βλέπετε στις φωτογραφίες) ο χιλιομετρητής δείχνει μόλις 4.540 χλμ., ενώ ενδιαφέρον είναι πως απέκτησε έγκριση τύπου για δημόσιους δρόμους στις ΗΠΑ μόλις το 2005. Κινητήρας της ΕΒ110 GT είναι ένας V12 των 3,5 λίτρων με τετραπλό σύστημα υπερτροφοδότησης με την ισχύ να φτάνει τα 550 άλογα με 0-100 σε μόλις 3,6 δλ. αι τελική ταχύτητα στα 343 χλμ./ώρα.

Υπήρχε και η εκδοχή Super Sport, η οποία είχε 50 άλογα παραπάνω χάρη στη νέα ECU, τα μεγαλύτερα μπεκ και διάφορες άλλες αναβαθμίσεις με το 0-100 να πετυχαίνεται σε 3,2 δλ. Το 1995 η Bugatti πτώχευσε και τρία χρόνια αργότερα την εξαγόρασε ο όμιλος Volkswagen και το 1999 στο Τόκιο παρουσιάστηκε το πειραματικό EB 18/4.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close