Λανθάνουσα ανανέωση για τα MINI Hatchback & Convertible

Στο Ντιτρόιτ θα παρουσιαστούν τα facelift ΜΙΝΙ με την διάθεση τους να ξεκινά στην Ευρώπη την άνοιξη και παράλληλα με το ντεμπούτο τους στο σαλόνι της Γενεύης.

Μία σχεδιαστική παρέμβαση στους γνώριμους στρογγυλούς προβολείς κάνουν τη φυσιογνωμία των νέων 3θυρων και 5θυρων MINI και του νέου MINI Cabrio ακόμα πιο εκφραστική. Το νέο λογότυπο MINI διακρίνεται για τη σαφήνεια και το αυθεντικό του στυλ, και εμφανίζεται στο καπό, την πίσω πόρτα, το τιμόνι, την οθόνη του κεντρικού οργάνου και το τηλεχειριστήριο σε όλα τα μοντέλα. Το νέας σχεδίασης 3άκτινο τιμόνι των 3θυρων και 5θυρων MINI, και του MINI Cabrio περιλαμβάνει τώρα μπουτόν πολλαπλών λειτουργιών. Η στάνταρ έκδοση περιλαμβάνει ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη 6,5 ιντσών στο κεντρικό όργανο και ενσωμάτωση κινητού τηλεφώνου μέσω Bluetooth.

Μία λεπτομερής αναθεώρηση των κινητήρων που προσφέρονται για τα νέα MINI (3θυρο, 5θυρο και Cabrio) ανεβάζει τον πήχη στο τομέα της διασκεδαστικής οδήγησης. Επίσης, πετυχαίνει μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 έως 5%, που ήδη πληρούν τα αυστηρά μελλοντικά πρότυπα ρύπων. Περαιτέρω βελτιώσεις έχουν γίνει σε όλη τη γκάμα και πιο συγκεκριμένα στο βασικό κινητήρα, στην Τεχνολογία MINI TwinPower Turbo, στα ηλεκτρονικά κινητήρα, στην παροχή λαδιού, στην εισαγωγή αέρα, στο σύστημα ψύξης και στα συστήματα εξαγωγής.

Οι 3κύλινδροι βενζινοκινητήρες του MINI One First και του MINI One αντλούν την ισχύ τους από 1.500 κυβ. εκ. Αυτό αυξάνει τη μέγιστη ροπή κατά 10 Nm, ανεβάζοντάς την σε 160 και 190 Nm αντίστοιχα. Όλοι οι βενζινοκινητήρες έχουν άμεσο ψεκασμό με μέγιστη πίεση αυξημένη από 200 σε 350 bar και φτερωτή υπερσυμπιεστή από υλικό πολύ ανθεκτικό στη θερμότητα. Ο άμεσος ψεκασμός common rail των κινητήρων diesel εξασφαλίζει ότι το καύσιμο τροφοδοτείται στους θαλάμους καύσης με ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια. Για το σκοπό αυτό, η μέγιστη πίεση ψεκασμού στους 3κύλινδρους κινητήρες των MINI One D και MINI Cooper D έχει αυξηθεί στα 2.200 bar και στον 4-κύλινδρο του MINI Cooper SD στα 2.500 bar. Τέλος, ο ισχυρότερος από τους τρεις diesel διαθέτει τώρα υπερσυμπίεση δύο σταδίων.

Εναλλακτικά, αντί του στάνταρ 6-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, ένα 7-τάχυτο κιβώτιο Steptronic με διπλό συμπλέκτη διατίθεται προαιρετικά για τα μοντέλα MINI One, MINI Cooper, MINI Cooper S και MINI Cooper D. Ένα 7-τάχυτο σπορ κιβώτιο Steptronic με διπλό συμπλέκτη διατίθεται επίσης για το MINI Cooper S. Αυτό περιλαμβάνει χειριστήρια αλλαγών (shift paddles) στο τιμόνι με άμεση μηχανική παρέμβαση στις αλλαγές σχέσεων.

Το MINI Cooper SD συνοδεύεται στάνταρ από ένα 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic. Το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο είναι μοναδικό στη μικρή κατηγορία και επιτρέπει τη μεταφορά ισχύος του ισχυρότερου κινητήρα diesel στους εμπρός τροχούς με ιδιαίτερα σπορ και αρμονικό τρόπο. Το 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic ελέγχεται επίσης μέσω ενός ηλεκτρονικού επιλογέα, ενώ το ένα 8-τάχυτο Steptronic sports με shift paddles στο τιμόνι διατίθεται προαιρετικά.

Όλα τα κιβώτια Steptronic που διατίθενται για τα νέα 3θυρα και 5θυρα MINI και το νέο MINI Cabrio επιτρέπουν τη χρήση της λειτουργίας coasting σε MID και GREEN mode καθώς και της τελευταίας γενιάς της λειτουργίας auto start/stop. Τα δεδομένα της πλοήγησης και της εμπρός κάμερας μπορούν τώρα να ενσωματώνονται στον έλεγχο των συστημάτων αυτών.

Ετικέτες

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close