NEASMS

Αρχές 2019 θα παρουσιαστεί το νέο VW Golf

Η 8η γενιά Golf βρίσκεται υπό εξέλιξη και αποτελεί μία επένδυση ενός προγράμματος που θα ξεπεράσει τα 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ.

Η ανάγκη προσαρμογής στα νέα όρια εκπομπής των 95 γρ. CO2/χλμ. που θα ισχύσουν από το 2020 θα επιφέρει αλλαγές στη γκάμα των κινητήρων. Έτσι αναμένεται να υπάρχει μια ήπια υβριδική έκδοση mHEV (mild Hybrid Electric Vehicle), όπως έχουμε γράψει σε σχετικό άρθρο. Πέρα από τον 1.5 με τον κωδικό EA211 evo θα υπάρχουν και τρικύλινδρες εκδόσεις με λειτουργία σε κύκλο Miller, με στροβιλοσυμπιεστές μεταβλητής γεωμετρίας, καθώς και φίλτρο σωματιδίων για τα σύνολα βενζίνης (όπως στους diesel).

Οι πετρελαιοκινητήρες θα συνεχίσουν με καταλύτη SCR και πρόσθετο AdBlue, αλλά και καταλύτη συγκέντρωσης οξειδίων του αζώτου NOx (μιας και ο πρώτος δεν λειτουργεί αποδοτικά στην κρύα εκκίνηση, τις μικρές και τις αστικές διαδρομές). Ταυτόχρονα αναμένεται να αυξηθούν και οι διαθέσιμοι TGI (φυσικό αέριο) που και αυτοί θα βασίζονται στην καινούργια γενιά EA 211 evo. Μάλιστα ήδη έχει δοκιμαστεί ένα πρωτότυπο σύνολο 1.5 TGI με απόδοση 160 ίππων.

Τα παραπάνω θα συνδυάζονται, για λόγους μείωσης της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων, με ένα μειωμένο κατά τουλάχιστον 50 κιλά βάρος του αμαξώματος, που επιπρόσθετα, για τους ίδιους ακριβώς λόγους, θα έχει και καλύτερη αεροδυναμική. Η τελευταία φυσικά θα συμβάλλει και σε ένα πιο πολιτισμένος προφίλ στο εσωτερικό, με μειωμένο επίπεδο θορύβου.

Από πλευράς εμφάνισης η βασική αρχή του ότι ένα Golf πρέπει να μοιάζει με Golf δεν πρόκειται να αλλάξει. Αυτές που θα διαφοροποιηθούν είναι οι αναλογίες, μιας και το αμάξωμα αναμένεται να είναι πιο πλατύ και πιο χαμηλό, αλλαγές άλλωστε που τις επιτρέπει με ευκολία το μεταβλητό πλαίσιο MQB. Από κει και πέρα ο χαρακτήρας θα γίνει πιο έντονος με τη βοήθεια στοιχείων όπως οι καινούργιοι προβολείς.

Στο εσωτερικό θα υπάρχει αναβάθμιση όλων των διαθέσιμων συστημάτων, είτε αυτό αφορά την εξυπηρέτηση και την διασύνδεση, είτε την ασφάλεια και την υποβοήθηση. Το νέο Golf θα έχει κατά πάσα πιθανότητα και σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης επιπέδου, ενώ τα περισσότερα συστήματα (ενεργό σύστημα φωτισμού, Adaptive Cruise Control και HUD) θα προέρχονται από το Arteon.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close