Mercedes-Benz: O ΟΜ 654 είναι ο νέος diesel στα 1.600 κ.εκ.!

H γερμανική εταιρία ανακοίνωσε τη νέα γενιά κινητήρων που ουσιαστικά κάνει downsizing από τους δίλιτρους και θα τοποθετείται στις C-Class και Ε-Class από τα τέλη του 2018.

O νέος τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας OM654 που εισάχθηκε το 2016 θα συνεχίσει σε ένα νέο κεφάλαιο με λιγότερα κυβικά. Ο νέος 1.6 που παρουσιάστηκε στο τεχνολογικό συμπόσιο της Βιέννης είναι της Mercedes και ουσιαστικά θα αντικαταστήσει εκείνον της Renault (ο 1.5 θα περιοριστεί στα κόμπακτ προσθιοκίνητα).

Μέχρι να ανακοινωθούν περισσότερες λεπτομέρειες αυτό που γνωρίζουμε είναι πως η ισχύς του θα είναι στους 160 ίππους. H μείωση των κυλίνδρων δίνει νέα διάμετρο επί διαδρομή στα 78×83,6 χλστ., ενώ η μέγιστη πίεση στο common rail έχε μειωθεί στα 180 bar. Επίσης, η Mercedes αναφέρει πως ο προηγούμενος 1.600άρης της Renault δεν έδινε τις απαιτούμενες επιδόσεις. Για παράδειγμα στην E-Class με το αυτόματο κιβώτιο ο νέος OM 654 δίνει ένα 0-100 σε 7,9 δλ. (αντί για 8,4 στον OM 626 D16).

Αξιοσημείωτο είναι πως για πρώτη φορά σε έναν κινητήρα με μπλοκ από αλουμίνιο και έμβολα από ατσάλι χρησιμοποιείται μία ειδικά διαδικασία (η Conicshape) με ειδική λείανση στο εσωτερικό των κυλίνδρων και με ελαφρώς αυξημένη διάμετρο προς τα κάτω για καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση. Κάτι πολύ ενδιαφέρον που θα «καροτίσουμε» με τις πρώτες αναλυτικές πληροφορίες.

Από την άλλη, μπορεί να ακουστούμε λίγο κακοί αλλά πραγματικά όσοι «ειδικοί» έγραφαν για το τέλος της πετρελαιοκίνησης θα πρέπει να νιώθουν πολύ άβολα. Δεν το λέμε εμείς, αλλά οι κατασκευαστές που παρουσιάζουν συνεχώς diesel. Και αν ισχύσουν τα περί νέου καταλυτικού συστήματος της Bosch, τότε έχει να πέσει πολύ γέλιο γύρω από τον πρόωρο θάνατο των ντίζελ.

Bosch: Υπάρχει λύση για τους diesel!

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Ένα σχόλιο

  1. bravo !!!
    Έχω βαρεθεί εκείνους που συνέχεια αρθρογραφούν υπέρ του «θανάτου των diesel» και μάλιστα σε site τα οποία οποία παραπέμπουν σε σελίδες που δεν δίνουν την δυνατότητα για σχόλια και αντίλογο. Μοιάζει τόσο ύποπτο αυτό για κατευθυνόμενη ενημέρωση, με πιθανό δευτερογενές όφελος, που θα έπρεπε να τονιστεί στην ΕΣΗΕΑ (?) διότι η δημοσιογραφία δεν πρέπει να είναι κατευθυνόμενη. Εκείνοι με την παραπληροφόρηση αυτή, είναι σίγουρο ότι επηρεάζουν όχι μόνο τους εν δυνάμει αγοραστές, αλλά και τους κατόχους diesel που θα ρίχνουν την τιμή, προκειμένου να το ¨ξεφορτωθούν»
    Με ευχαριστεί το γεγονός ότι ο κολοσσός MERC θα μπει στην διαδικασία να παράξει diesel και να μην τους λαμβάνει μόνο από την Renault. O πλουραλισμός πάντα βοηθάει.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close