
Η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε πως εξελίσσει ένα σύστημα που θα μειώσει δραστικά την εκπομπή ρύπων και ειδικότερα των NOx που αποτελεί και την αχίλλειο πτέρνα των πετρελαιοκινητήρων.
“Το νέο μας σύστημα θα μας δώσει την λύση για να αποτρέψουμε την έντονη επίθεση που δέχονται οι diesel και ελπίζουμε αυτό το θέμα να τελειώσει” δήλωσε ο CEO της Bosch, o Volkmar Denner, σε συνέντευξη Τύπου που έγινε πρόσφατα στην Στουτγάρδη. Σε συνέχεια o Denner μίλησε για ένα νέο καταλυτικό σύστημα που διαχειρίζεται την θερμοκρασία εξαγωγής για να καταστείλει την εκπομπή NOx στο 1/10 του επιτρεπόμενου ορίου(!).
Αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε θα τελειώσει όλη αυτή η ιστορία περί απαγόρευσης των νέων πετρελαιοκινητήρων στα κέντρα των μεγάλων αστικών κέντρων αφού οι πετρελαιοκινητήρες θα είναι το ίδιο καθαροί με τους βενζινοκινητήρες. Εδώ να πούμε πως ακόμη και οι τελευταίοι turbo αρχίζουν να εφοδιάζονται με φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων (GPF ή OPF) ελέω του κύκλου μετρήσεων WLPT.
Καταλυτικά συστήματα: Από τα DPF στα OPF και GPF!
Να πω ένα μπράβο στη συντακτική ομάδα για το γεγονός πως συνεχίζετε & ανεβάζετε απλά, κατανοητά στον απλό κόσμο & αντικειμενικά τεχνικά άρθρα. Συνεχίστε την καλή δουλειά & σας ευχαριστούμε.
Τα τεχνικά άρθρα είναι η αδυναμία μας αλλά και αυτά που μας διαφοροποιούν από όλα τα άλλα sites αυτοκινήτου. Ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια!
Μπραβο ειστε φοβεροι ρε παιδια αληθεια και χωρις ειρωνεια.