NEA

Περισσότερα για το νέο Opel Corsa GSi

Κινητήρας 1.4 turbo με εξάρι μηχανικό κιβώτιο βελτιστοποιημένο για στροφές και οδηγική ακρίβεια χάρη στο σπορ πλαίσιο OPC.

Μετά το Insignia GSi, επόμενο στη σειρά είναι το νέο Opel Corsa GSi που αναμένεται στο τέλος του καλοκαιριού. Το μοντέλο θα χρησιμοποιεί τον 1.4 turbo της μάρκας με ισχύ 110 kW/150 hp και ροπή 220 Nm (κατανάλωση καυσίμου l/100 km: 7,9-7,8 στην πόλη, 5,4-5,2 εκτός πόλης, μικτός κύκλος 6,3-6,2 , εκπομπές CO2 g/km 147-143 στο μικτό κύκλο). Το “hot hatchback” της Opel έχει το 0-100 km/h σε 8,9 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα στα 207 km/h, όταν με 5η σχέση χρειάζεται 9,9 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 80 στα 120 km/h.

Κατά τη ρύθμιση του κινητήρα, που αποδίδει ειδική ισχύ πάνω από 100 hp/litre, οι μηχανικοί βελτιστοποίησαν την απόκριση με σκοπό την οδηγική απόλαυση σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με εξατάχυτο κιβώτιο πυκνής κλιμάκωσης εντυπωσιάζει με την ροπή του στη δεύτερη και τρίτη σχέση και με ένα σταθερό εύρος μέγιστης ροπής μεταξύ 3.000 και 4.500 rpm που έχει σχεδιαστεί ειδικά για σπορ οδήγηση.

Το σπορ πλαίσιο, γνωστό από την έκδοση OPC και τα φρένα με κόκκινες δαγκάνες εξασφαλίζουν εξαιρετική συμπεριφορά και μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος και συνδυάζονται με τις  προαιρετικές ζάντες αλουμινίου 18-ιντσών με τα υψηλής πρόσφυσης ελαστικά 215/40 R18. Η σχεδίασή του ξεχωρίζει με τους μεγάλους αεραγωγούς, το ανάγλυφο καπό, την περίοπτη πίσω αεροτομή και τα διαμορφωμένα με ακρίβεια μαρσπιέ.

Εμπρός, η φυσιογνωμία του Opel GSi προσελκύει την προσοχή με τη μεγάλη κυψελοειδή μάσκα και το κεντρικό Opel Blitz που υποστηρίζεται από δύο φτερά, και τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών σε αγωνιστική εμφάνιση carbon. Το ζωηρό στυλ αποτυπώνεται και στο πίσω μέρος. Η αεροτομή στην άκρη της οροφής δημιουργεί πρόσθετη αεροδυναμική πίεση, και η σπορ, χρωμιωμένη απόληξη εξαγωγής πλαισιώνεται από μία ζωηρή πίσω ποδιά στο χρώμα του αμαξώματος. Την ίδια αίσθηση αποπνέει και το εσωτερικό. Ο οδηγός του Corsa GSi κάθεται στο  κάθισμα Recaro και ακουμπά τα χέρια του στο σπορ τιμόνι. Επιλέγει σχέση μέσω του δερμάτινου επιλογέα, πατά το αλουμινένιο σπορ πεντάλ και η γνήσια οδηγική απόλαυση ξεκινά.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button