NEASMS

To Renault Megane διαθέσιμο από τα 14.980€

Η υψηλή τεχνολογία, το οδηγικό ταπεραμέντο και ο δυναμικός σχεδιασμός του Renault Megane διαθέσιμα τώρα, για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, από τα 14.980 ευρώ.

Η 4η γενιά του Renault Megane έχει συνδυάσει μια σειρά στοιχείων που του επιτρέπουν να διαθέτει έναν ιδιαίτερα δυναμικό χαρακτήρα, χωρίς να θυσιάζει στο ελάχιστο την πρακτικότητα που οφείλει να διαθέτει ένα μικρομεσαίο μοντέλο. Παράλληλα η εφαρμογή συστημάτων υψηλής τεχνολογίας, αρκετά εκ των οποίων κανείς συναντούσε μέχρι σήμερα μόνο σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών, προσδίδουν στο MEGANE κορυφαία επίπεδα άνεσης και ασφάλειας. Μερικά από τα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν το Renault MEGANE είναι:

  • Ο δυναμικός σχεδιασμός με κυρίαρχο στοιχείο την μοναδική φωτεινή υπογραφή που εξασφαλίζουν τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED
  • το σύστημα πολυμέσων R-Link2 με κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής 8,7’’
  • το σύστημα MultiSense που προσφέρει κορυφαίες επιλογές εξατομίκευσης της οδηγικής εμπειρίας
  • οι επιλογές προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, όπως το σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος, το σύστημα επόπτευσης τυφλής γωνίας, το σύστημα αναγνώρισης ορίων κυκλοφορίας, κ.α.
  • το σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης (4Control®) που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην κατηγορία και αποτελεί αποκλειστικότητα της Renault*
  • οι αποδοτικοί και με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, Turbo κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου με τεχνολογία από την Formula 1
  • το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, διαθέσιμο σε εκδόσεις με 6 ή 7 σχέσεις

Τώρα, το προηγμένο Renault MEGANE, για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, είναι διαθέσιμο από μόλις 14.980 ευρώ, με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 3 χρόνια οδική βοήθεια. Επίσης διαθέσιμη είναι και η επιλογή απόκτησης του μοντέλου με προνομιακό επιτόκιο 3,9%.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Σχόλια

  1. Οι τιμές του Megane είναι λίγο (έως πολύ) μούφα με μοναδικό σκοπό « τρέχετε να προλάβετε πριν το κατεβάσουν …» Ενδεικτικά, για να βάλεις μόνο την κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής 8,7’ (που φυσικά διαφημίζεται) πρέπει να ανέβεις στα 20κ. Ευλόγως (που αναρωτιέται και ο φίλος πάνω) γιατί να μην αγοράσεις SUV με τα ίδια λεφτά? Λάθος τιμολογιακή πολιτική της Renault εδώ στην Ελλάδα για χρόνια (επιβεβαίωση το kadjar που πατώνει στις πωλήσεις, ένα Clio δεν φέρνει την άνοιξη).

  2. Βλέπεις την τιμή του megane, μετά βλέπεις και την τιμή του kadjar. Από 15.000€ ξεκινά το πρώτο, από 20.000€ με κινητήρα 1.2Τ το δεύτερο και καταλαβαίνεις γιατί οι κατασκευαστες έχουν πέσει με τα μούτρα στα suv.

    5.000€ παραπάνω για να το παίζεις “μοδατος” και trendy, να βλέπεις τους άλλους από πιο ψηλά, να είσαι ο πουλ μουρ της γειτονιάς.

    Τι σημασία έχει που με το suv έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση, χειρότερη – υψηλότερο κέντρο βάρους γαρ – συμπεριφορά, ακριβότερη συντήρηση (μόνο τα ελαστικά είναι 70% ακριβότερα), 99% μεγαλύτερες πιθανότητες να σαρώσεις κυριολεκτικά κάποιον άτυχο πεζό που θα βρεθεί στο διάβα σο;

    Αυτό που μετράει είναι ότι – επιτέλους- νιώθεις πως ανέβηκες στα μάτια της των υπολοίπων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!