NEAΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Το νέο Jeep Wrangler προ των πυλών

Η ευρωπαϊκή εκδοχή του μοντέλου θα περιλαμβάνει κινητήρες βενζίνης 2.0 λίτρων και diesel, Multijet II, 2.2 λίτρων.

Το σκληροπυρηνικό εκτός δρόμου όχημα της Jeep, μετά από 12 συναπτά έτη παρουσίας του στην αγορά, στην τρίτη του γενιά, έφτασε η ώρα να γυρίσει σελίδα. Η νέα, τέταρτη γενιά, αναμένεται να κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές αγορές μέσα στο φθινόπωρο, υιοθετώντας αρκετές αλλαγές αλλά και βελτιώσεις, σε σχέση με τον προκάτοχό της.

Το νέο Wrangler θα διατίθεται αρχικά με το 2.2 Multijet II diesel σύνολο, το οποίο θα αποδίδει 200 ίππους ισχύος και 450 Nm ροπής. Αναφορικά με τις επιδόσεις, το 0-100 χλμ./ώρα σε ένα τετράπορτο Sahara θα επιτυγχάνεται σε μόλις 9,6 δλ, ενώ η τελική του οχήματος θα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα. Λίγο αργότερα θα ακολουθήσει και η βενζινοκίνητη εκδοχή με το δίλιτρο turbo σύνολο των 268 ίππων και 400 Nm. Αμφότερα θα εφοδιάζονται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, από τις βασικές τους εκδόσεις.

Σύμφωνα με τις τελευταίες, θα προσφέρονται τρία επίπεδα εξοπλισμού, Sport, Sahara και Rubicon. Και τα τρία θα είναι διαθέσιμα στο δίπορτο και στο τετράπορτο αμάξωμα, ενώ ειδικά για τη Sahara, προαιρετικά, θα μπορεί να δέχεται και το πακέτο Overland. Αυτό θα περιλαμβάνει 18 ιντσών τροχούς αλουμινίου, δερμάτινες επενδύσεις, ειδικό χρωματισμό σε επιμέρους σημεία του αμαξώματος και διάφορα άλλα επιμέρους στοιχεία.

Σε ο,τι αφορά στις εκτός δρόμου ικανότητες, τα Sport και Sahara θα εφοδιάζονται με το Command-Trac all-wheel drive σύστημα της Jeep, ενώ το Rubicon θα κάνει και πάλι τη διαφορά, ως η κορυφαία εκτός δρόμου υλοποίηση της φίρμας. Το συγκεκριμένο θα φέρει το Rock-Trac σύστημα, with heavy-duty Dana 44 άξονες, Tru-Lok ηλεκτρικά κλειδώματα εμπρός και πίσω, αναρτήσεις με μεγαλύτερες διαδρομές και διάφορα ακόμα καλούδια που θα εκτιμήσουν οι φίλοι του off-road. Σε κάθε περίπτωση, το νέο Wrangler μπορεί να κινείται τόσο ως πισωκίνητο, όσο και ως τετρακίνητο. Η αλλαγή μεταξύ 2WD και 4WD μπορεί να γίνει και εν κινήσει, με ταχύτητα έως 72 χλμ./ώρα.

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!