NEA

Πρόωρη αποκάλυψη για το Skoda Kodiaq RS

Αυτό είναι το Kodiaq RS, το ισχυρότερο diesel στην ιστορία της Skoda και το ταχύτερο 7-θέσιο στο Nurburgring!

Στο Παρίσι θα παρουσιαστεί το Kodiaq RS και δίπλα στο Vision RS που προετοιμάζει το έδαφος για το νέο Rapid που θα παρουσιαστεί του χρόνου. Εξωτερικά η εμφάνιση του Kodiaq RS τονίζεται από τις σκούρες και μαύρες λεπτομέρειες, τις ειδικής σχεδίασης 20άρες ζάντες, διπλές απολήξεις, διακριτικό αεροδυναμικό πακέτο κ.α., όταν στο εσωτερικό υπάρχουν καθίσματα με αλκαντάρα και ψηφιακός πίνακας οργάνων (το Karoq ήταν το πρώτο Skoda με virtual cockpit).

Κάτω από το καπό υπάρχει ένας δίλιτρος bi-turbo diesel που αποδίδει 240 ίππους και 500 Nm ροπής. Η τετρακίνηση είναι στάνταρ και η ροπή περνά μέσω DSG-7 όταν υπάρχει και σύστημα με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Η ανάρτηση είναι ενισχυμένη, όπως και τα φρένα, ώστε το επταθέσιο SUV να στρίβει όπως κανένα άλλο στην κατηγορία του και να έχει αναδειχθεί το ταχύτερο που έχει περάσει από το Nurburgring. Σχετικά με τις επιδόσεις το 0-100 ολοκληρώνεται σε 7 δευτερόλεπτα όταν η τελική φτάνει τα 220 χλμ./ώρα.

Στο νέο Kodiaq RS η Skoda παρουσιάζει για πρώτη φορά σε μοντέλο της το Dynamic Sound Boost. Πρόκειται για ένα εξελιγμένο σύστημα που χρησιμοποιεί δεδομένα από την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του αυτοκινήτου και μεταβάλει ή ενισχύει τον ήχο του κινητήρα ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που έχει επιλέξει ο οδηγός. Το σύστημα προσφέρει μία συναρπαστική ακουστική εμπειρία που κάνει το μοντέλο ακόμα πιο απολαυστικό στην οδήγηση.

Με το Kodiaq RS η Skoda παρουσιάζει για πρώτη φορά το επανασχεδιασμένο λογότυπο «RS». Το νέο logo, με κυρίαρχο χρώμα το κόκκινο που συμβολίζει το σπορ πνεύμα και τη μεγάλη ισχύ των κινητήρων, σε συνδυασμό με το γράμμα “v” από το victory (= νίκη), θα κοσμεί όλες τις RS εκδόσεις των μοντέλων της μάρκας. Τα αρχικά RS προέρχονται από τις λέξεις Rally Sport και πρωτό-χρησιμοποιήθηκαν το 1974 σε δύο σπορ πρωτότυπα της Skoda , τα 180 RS και 200 RS. Ένα χρόνο αργότερα, το 130 RS, ένα σπορ κουπέ, κατέκτησε δύο πρώτες νίκες στην κλάση του στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο και στο Ράλλυ Ακρόπολις. Το πρώτο RS μοντέλο παραγωγής, στη σύγχρονη ιστορία της Skoda , ήταν η Octavia RS που παρουσιάστηκε το 2000.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button