Το Infiniti Project Black S έχει τεχνολογία από Formula 1

Βασισμένο στο σπορ κουπέ Infiniti Q60, το “Project Black S” πώς η τεχνολογία διπλού υβριδικού κινητήρα της Formula 1, θα μπορούσε να αναπτυχθεί σε ένα αυτοκίνητο δρόμου…

Το πρωτότυπο ανάπτυξης του Q60 Project Black S, αντιπροσωπεύει το μέγιστο επίπεδο απόδοσης, τις δυναμικές δυνατότητες, την αποτελεσματική αεροδυναμική και την έξυπνη διαχείριση ενέργειας που μπορεί να προσφέρει η Infiniti. Η παγκόσμια πρώτη διπλή υβριδική τεχνολογία, προέρχεται από τη Formula One και έχει σχεδιαστεί ειδικά για το δρόμο, με ενδεχόμενο να κατασκευαστεί μια νέα ναυαρχίδα επιδόσεων. Δείχνει επίσης τη δέσμευση της Infiniti για την ανάπτυξη συναρπαστικών ηλεκτροκίνητων κινητήρων υψηλής απόδοσης.

Το Project Black S συνδυάζει διπλή υβριδική τεχνολογία με τον βραβευμένο V6, twin-turbo κινητήρα 3.0 λίτρων της Infiniti . Το μοναδικό «σύστημα ανάκτησης ενέργειας» (ERS) συμβάλλει στην αύξηση της ισχύος και της ροπής. Το πρωτότυπο του διπλού υβριδικού κινητήρα παράγει 420 kW που ισοδυναμεί με 563hp ή 571ps, ενώ ο συμβατικός κινητήρας VR30 παράγει 298 kW (400hp / 405ps). Ο λόγος ισχύος/βάρους εκτιμάται σε 235 W/kg, επιτυγχάνοντας επιτάχυνση 0-100 km σε κάτω από τέσσερα δευτερόλεπτα.

Το κινητήριο σύνολο του πρωτοτύπου, ενσωματώνει τρεις μονάδες κινητήρων (MGU). Κάθε MGU-K (‘K’ σημαίνει ‘kinetic’) συλλέγει κινητική ενέργεια από το φρενάρισμα. Παράλληλα, οι διπλοί ηλεκτρικοί υπερσυμπιεστές του κινητήρα είναι εξοπλισμένοι με δύο μονάδες MGU-H (όπου ‘H’ για ‘θερμότητα’), για την επεξεργασία της θερμικής ενέργειας από τα καυσαέρια. Αυτό επιτρέπει στον κινητήρα να παράγει ηλεκτρική ισχύ τόσο υπό την πέδηση, όσο και κατά την επιτάχυνση.

Το πρωτότυπο είναι επίσης το πρώτο όχημα Infiniti με ηλεκτρομηχανικά χειριστήρια ελέγχου ‘by-wire’. Παράλληλα με την ‘by-wire’ επιτάχυνση και τις αλλαγές ταχυτήτων, καθώς και το ‘by-wire’ Direct Adaptive Steering σύστημα οδήγησης της Infiniti , το Q60 Project Black S διαθέτει ένα νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση (BBW). Βελτιστοποιημένο για χρήση στο δρόμο και την πίστα, το νέο σύστημα πέδησης αντικαθιστά τα στάνταρ δισκόφρενα Red Sport 400 του Q60 (διαμέτρου εμπρός 355 mm και πίσω 350 mm), με νέα δισκόφρενα κεραμικού άνθρακα και διαμέτρου 380 mm και 360 mm, εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Το πρωτότυπο Q60 Project Black S έχει αναπτυχθεί στην παρούσα φάση πολύ πιο γρήγορα, από οποιοδήποτε άλλο όχημα που έχει κατασκευαστεί από την ίδρυση της Infiniti . Πέρα από την ανάπτυξη ενός μοναδικού νέου κινητήρα, το έργο αυτό ενσαρκώνει τις προσπάθειες της Infiniti να συντομεύσει την περίοδο “κύησης” νέων μοντέλων. Μέχρι σήμερα, το πρωτότυπο Project Black S έχει αναπτυχθεί σε διάστημα μόλις 18 μηνών.

Στα επόμενα στάδια της ανάπτυξης του μοντέλου και μέχρι το 2019, θα συνεχιστεί η εξέλιξη του πρωτοτύπου από το ψηφιακό περιβάλλον και το δυναμόμετρο, σε περιβάλλον πίστας για δοκιμές επιδόσεων και επικύρωσης δεδομένων, σε μια σειρά από πραγματικές συνθήκες οδήγησης.

Ετικέτες

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close