NEA

Νέο αποκαλυπτικό σκάνδαλο για την Audi!

Στη νέα εισαγγελική έρευνα η γερμανική εταιρία φέρεται να έχει πλαστογραφήσει αριθμούς πλαισίου και πρωτόκολλα εκπομπών ρύπων για τα αυτοκίνητά της που προορίζοντας για τη Νότια Κορέα.

Σε νέες περιπέτειες βρίσκεται η Audi ύστερα από απόφαση της εισαγγελίας του Μονάχου να επεκτείνει τις έρευνες γύρω από το σκάνδαλο με τους κινητήρες diesel. Πιο συγκεκριμένα, για να πετύχει την άδεια κυκλοφορίας των αυτοκινήτων της στην συγκεκριμένη χώρα, η Audi πλαστογραφούσε ήδη από το 2013 αριθμούς πλαισίου και μετρήσεις εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης. Με βάση αυτά τα αποτελέσματα έπαιρναν την άδεια κυκλοφορίας στην αγορά της Νότιας Κορέας, σύμφωνα με δημοσίευμα της Deutche Welle.

Όλα αυτά έχουν προκύψει από εσωτερική έρευνα μέσα στην Audi από το 2016, τα στοιχεία της οποίας περιήλθαν στα χέρια της εισαγγελίας του Μονάχου, ύστερα από αστυνομική έφοδο στα κεντρικά της εταιρίας τον περασμένο χρόνο. Όπως αναφέρει η εφημερίδα Süddeutsche Zeitung οι έρευνες τις εισαγγελίας του Μονάχου αφορούν τρεις συνεργάτες της Audi και όχι μέλη του διοικητικού συμβουλίου. Αν και ήταν ενήμερη, η διοίκηση της εταιρείας δεν ήταν υποχρεωμένη να ενημερώσει την εισαγγελία.

Η πρώτη αντίδραση της Audi ήταν ότι το 2016 είχε μιλήσει με τις αρχές της Νότιας Κορέας, και ότι στην συνέχεια έγιναν οι σχετικές δίκες και υπήρξαν καταδίκες για ντόπιους συνεργάτες που είχαν εμπλακεί. Πάντως η Εισαγγελία αναζητά πλέον και συνεργούς μέσα στην Γερμανία ανεξάρτητα από το τι έγινε με την  υπόθεση στη Νότια Κορέα.

Οι αυστηρότεροι έλεγχοι που γίνονται και οι δικαστικές περιπέτειες έχουν φέρει την Audi σε δυσχερή θέση, με μείωση των πωλήσεων κατά 22% μέσα στον Σεπτέμβριο. Και αυτό γιατί τουλάχιστον τα 2/3 των αυτοκινήτων της δεν έχουν ακόμα περάσει το νέο στάνταρ WLTP. Πάντως στην Αudi αισιοδοξούν και θεωρούν ότι μέχρι τέλος του χρόνου όλα τα μοντέλα της θα είναι μέσα στα πλαίσια που θέτει το WLTP.

Ετικέτες

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close