NEAΔΙΑΦΟΡΑ

VW Group: Ηλεκτρικά για όλους!


Με το σύνθημα Electric for All ο γερμανικός όμιλος και η Volkswagen ετοιμάζουν μία πλήρη σειρά από ηλεκτρικά αυτοκίνητα ξεκινώντας από το πρώτο μέλος της σειράς I.D.

Όπως με τo Beetle και αργότερα με το Golf η Volkswagen έχει βάλει ως στόχο να κυριαρχήσει και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης λανσάροντας μια σειρά από καινοτόμα μοντέλα που θα βασίζονται στην επαναστατική πλατφόρμα MEB. Πρόκειται για μία ευέλικτη πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα με έναν ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος ή ακόμα έναν εμπρός για τετρακίνηση. Οι αποδοτικές μπαταρίες βρίσκονται κάτω από τα πόδια των επιβατών και θα εξασφαλίζουν ιδιαίτερα μεγάλη αυτονομία αλλά και πολύ γρήγορη φόρτιση.

Η επανάσταση της Volkswagen στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα ξεκινήσει το 2020 και με τα χρόνια στόχος είναι το τελικό κόστος για τον καταναλωτή να έχει μειωθεί κατά 35% ώστε η τιμή του βασικού I.D. να πέσει στα επίπεδα ενός σύγχρονου πετρελαιοκίνητου Golf. Συγκεκριμένα, η σειρά VW I.D. θα περιλαμβάνει πέντε μοντέλα. Το I.D. θα είναι το πρώτο, θα έχει το μέγεθος ενός Golf και θα λανσαριστεί το 2020. Θα κατασκευάζεται στο Zwickau (κοντά στα σύνορα με την Τσεχία) από τα τέλη 2019.

Στα τέλη του 2020 θα ακολουθήσει το I.D. Crozz που θα έχει ένα crossover χαρακτήρα και μέγεθος όσο ένα Tiguan, ενώ θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες για τετρακίνηση και αυτονομία περίπου 500 χλμ. Το I.D. Buzz θα κυκλοφορήσει το 2022 και θα αναβιώσει το θρυλικό T1 (την γνωστή «κλούβα») με μήκος κοντά στα πέντε μέτρα, τεράστιους χώρους και δυνατούς ηλεκτροκινητήρες μπροστά και πίσω. Ένα χρόνο αργότερα θα ακολουθήσει ένα μεσαίο sedan με χώρους ανάλογους ενός Superb. Αυτό το μοντέλο θα αποτελέσει τον άμεσο αντίπαλο του Tesla Model S. Ένα χρόνο αργότερα θα μπει στην παραγωγή το I.D. Lounge, η ηλεκτρική ναυαρχίδα της VW!

«Από το 2020 σκοπεύουμε να πουλήσουμε 150.000 ηλεκτρονικά αυτοκίνητα, από τα οποία 100.000 θα είναι I.D. Η επιτάχυνση της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση θα μας βοηθήσει να επιτύχουμε τους εξαιρετικά φιλόδοξους στόχους για το CO2 που έχουν τεθεί στην Ευρώπη, την Κίνα και τις ΗΠΑ. Μέχρι το 2025 ο όγκος πωλήσεων των I.D. αναμένεται να αυξηθεί σε ένα εκατομμύριο ετησίως». Thomas Ulbrich, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen, Διευθυντής στο τμήμα Ηλεκτροκίνησης.

Σε βάθος δεκαετίας η Volkswagen έχει ως στόχο να καταστήσει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσιτά για τον καθένα. Ήδη στην γκάμα της η γερμανική εταιρία προσφέρει τις ηλεκτρικές εκδόσεις των Golf και up!. Από τα μέσα της επόμενης δεκαετίες τα αντίστοιχου όγκου μελλοντικά μοντέλα όχι μόνο θα στοιχίζουν τουλάχιστον 1/3 λιγότερο (από ότι σήμερα) αλλά θα έχουν υπερδιπλάσια αυτονομία και θα φορτίζουν σε μερικά λεπτά της ώρας σε δίκτυα ταχυφόρτισης. Το μέλλον της ηλεκτροκίνησης αναμένεται συναρπαστικό, έτσι όπως θα το θεμελιώσει η Volkswagen.

Με μια ματιά: η Volkswagen «ηλεκτρίζει»

  • Η Volkswagen ξεκινά την εκστρατεία δημοσίων σχέσεων «ELECTRIC FOR ALL»: Η οικογένεια I.D. η οικογένεια πρόκειται να καταστήσει τα ηλεκτρονικά αυτοκίνητα προσιτά για εκατομμύρια ανθρώπους.
  • Όλα αρχίζουν το 2020: τα μοντέλα I.D. και I.D. SUV θα είναι τα πρώτα μοντέλα της νέας γενιάς ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα κάνουν παγκόσμια πρεμιέρα την ίδια χρονιά.
  • Μια καινοτομία για την ηλεκτροκίνηση: στόχος πωλήσεων έως το 2020 είναι οι 150.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτό το νούμερο θα αυξηθεί σε πάνω από ένα εκατομμύριο έως το 2025.
  • 100% ηλεκτρικό: Η σπονδυλωτή πλατφόρμα MEB εξελίχθηκε ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα μηδενικών ρύπων.
  • Δεν υπάρχουν συμβιβασμοί: Η I.D. σειρά μοντέλων θα ωθήσει την ηλεκτροκίνηση με αυξημένη αυτονομία, πρακτικότητα και δυναμικών χαρακτηριστικών.
  • Νέα δεδομένα: Το πρώτο λανσάρισμα σε όλες τις μάρκες θα περιλαμβάνει περίπου 10 εκατομμύρια e-models με βάση την τεχνολογία MEB.
  • Hardware & Software: Νέα αρχιτεκτονική ηλεκτρονικών συστημάτων και νέο λειτουργικό σύστημαvw.OS για την σειρά I.D.
  • Σύστημα μπαταρίας που αναπτύχθηκε πρόσφατα: H I.D. σειρά θα έχει νέες αποδοτικότερες μπαταρίες για αυτονομία από περίπου 330 έως πάνω από 550 χιλιόμετρα.
  • Μεγάλη επένδυση: η Volkswagen επενδύει 6 δισεκατομμύρια στην ηλεκτροκίνηση εκ των οποίων 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ προορίζονται για εργοστάσια παραγωγής εξαρτημάτων σε Braunschweig, Salzgitter και Kassel.
  • Υποδομή φόρτισης: Η Volkswagen είναι μέλος της IONITY, μιας κοινής επιχείρησης που αναπτύσσει και επεκτείνει το δίκτυο σταθμών φόρτισης σε αυτοκινητόδρομους σε όλη την Ευρώπη.

Advertorial

Παγκοσμίως τα μέσα ενημέρωσης βασίζουν την λειτουργία τους στα διαφημιστικά έσοδα. Ειδικά για τα sites η διαφήμιση είναι η μοναδική οικονομική υποστήριξη. Αν σας αρέσει το caroto.gr, ακόμη και ένα κλικ μπορεί να είναι αρκετό. Ευχαριστούμε!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Σχόλια

  1. Τι λετε, εχετε ακουσει ποτε για την εφευρεση του Πετρου Ζωγραφου, που
    ισχυριζεται οτι μπορει να παραξει απευθειας ενεργεια απο το νερο, με την
    χρηση καποιων αναλωσιμων ηλεκτροδιων, ετσι ωστε οταν ερθει η εποχη του
    ηλεκτρικου αυτ/του, οπου θα μπει η ΜΕΚ στο μουσειο, τοτε δεν θα
    χρειαζομαστε πανακριβες μπαταριες που εκρυγνονται και παντα χρειαζονται
    και καποιες ωρες φορτισης… Αν εχετε χρονο δειτε αυτο
    https://youtu.be/NFv3LYeaFSc

    1. Θεωρητικά και σε πειραματικό στάδιο υπάρχουν πολλές παρόμοιες πατέντες. Ωστόσο πρακτικά όλες αυτές οι ιδέες δεν είναι υλοποιήσιμες και ειδικά σε μεγάλες κλίμακες. Για διάφορους λόγους όπως κόστους, αξιοπιστίας κ.α. Σε πρώτη φάση όπως το είδαμε στα γρήγορα υπάρχουν μεγάλες αντιφάσεις γύρω από την θερμοδυναμική. Τα R&D τμήματα επενδύουν εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο και ανταγωνίζονται ποιος θα ανακαλύψει την σούπερ μπαταρία. Όλα αυτά τα σενάρια περί συνωμοσίας περί συγκράτησης τεχνολογιών ακούγονται κάπως υπερβολικά.

        1. Το ειδα, αλλα σκεφτειτε λιγο τον κατοικο πυκνοκατοικημενων συνοικιων, οπως η Κυψελη, το Γαλατσι, τα Πατησια, ο Βυρωνας που, αν δεν εχει κανεις ιδιοκτητο παρκιν, δεν ελπιζει οτι θα πακαρει μπροστα στο σπιτι του. Η λυση γι αυτους τους κατοικους, για να στραφουν στην ηλεκτροκινηση, ειναι να φτιαξουν μπαταριες ελαφρες, ευκολα αποσπωμενες, με τις ενδειξεις φορτισης (μονιτορ) και τις συνδεσεις μεσα τους και να κουβαλιουνται ανετα σαν βαλιτσακι, ωστε να μπορουν να φορτιζονται στο σπιτι με ενα φις σουκο. Προτιμωτερο ειναι να δινεται με το οχημα και μια δευτερη ανταλλακτικη μπαταρια, ωστε το οχημα να μπορει να χρησιμοποιειται συνεχεια, παρα να προσπαθουν να μεγαλωσουν την ενεργειακη αυτονομια, να μειωσουν τον χρονο φορτισης και να αυξησουν τους χωρους φορτισης (για το τελευταιο χρειαζεται στην Ελλαδα), γιατι οσο και να τα βελτιωσουν τα παραπανω, τους κατοικους των πυκνοκατοικημενων περιοχων (που συμηθως εχουν χαμηλο κομποδεμα, αρα θελουν και κατι φτηνο να βολευτουν), δεν θα τους κερδισουν, ειδικα ο Ελληνας θελει να ειναι σιγουρος οτι δεν θα μεινει απο οχημα!

      1. Η αληθεια ειναι οτι ο Ζωγραφος, ενω ειναι αστερι στα ηλεκτρονικα και ραδιοτεχνιτης, υστερει στους υπολοιπους κλαδους της φυσικης, οποτε αυτο που εφτιαξε σε μεγαλο βαθμο του προεκυψε και δυσκολευεται κι ιδιος να το ερμηνευσει. Σιγουρα, το να μπαινει στα χωραφια της θερμοδυναμικης και να μπλεκει με Καρνω κι εντροπιες, το μονο που κανει ειναι να μπερδευει τους συνομιλιτες του και να μπερδευεται κι ο ιδιος, την στιγμη που ετσι κι αλλιως αυτα ειναι ξενα χωραφια κι αφορουν θερμικους κινητηρες και συστηματα θερμανσης – ψυξης. Ο ιδιος ο Ζωγραφος σε αλλες παρουσιασεις του μιλουσε για “ψυχρη καυση” του υδρογονου, αλοτε ελεγε του νερου, σιγουρα αυτα δεν υπαρχουν, ειναι μαλλον μια ηλεκτροχημικη διαταξη που καταναλωνει νερο κι ηλεκτροδια, αλλα αντι να επαναφορτιζεται, ανεφοδιαζεται ο ηλεκτρολυτης σαν να ηταν καυσιμο και αλλαζονται τα ηλεκτροδια, μετα απο καποιες ωρες η μερες λειτουργιας. Τωρα, ο ταλαντωτης μαλλον διεγειρει ολο το συστημα και κανει την συσκευη του πιο αποδοτικη

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!