H κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε πως σε όλα της τα μοντέλα σχεδιάζει να τοποθετεί φωτοβολταϊκά πάνελ για βέλτιστή κατανάλωση…
Για τα φωτοβολταϊκά πάνελ δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε. Το Toyota Prius PHEV (σε συνεργασία με την Panasonic) και το Nissan Leaf ήταν το πρώτο αυτού του είδους που μπήκε σε ευρεία παραγωγή με τις Hyundai & Kia να μελετούν κάτι αντίστοιχο εκτιμώντας πως στα υβριδικά της μοντέλα η κανονική μπαταρία θα φορτίζει στο 30-60% την ημέρα (φυσικά ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες).
Τα πρώτα υβριδικά των Κορεατών με PV οροφής (εδώ με πάνελ που θα έχουν ως βάση το πυρίτιο) θα τα δούμε το 2020 και η 2η γενιά με ημιδιάφανη οροφή θα περάσει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (εδώ σε καπό και οροφή). Τα PV οροφής δεν αφορούν μόνο σε ηλεκτροϋβριδικά μοντέλα (για έξτρα ενέργεια και στις μπαταρίες «κίνησης») αλλά και σε συμβατικά (από το 2019) με θερμικούς κινητήρες (φορτίζοντας την απλή 12βολτη).
Πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα επιλογή που θα προσφέρεται προαιρετικά αλλά δίχως να είναι σίγουρο το κόστος απόσβεσης σε βάθος χρόνου.
Ειδατε που τα’λεγα εγω? Δεν θα εβαζαν φ/β για 2 – 3 η 10χλμ παραπανω αυτονομια
Καλημερα. Να δούμε πόσο θα κοστιζει μιας και θα ειναι προαιρετικό, ποσο στην πραγματικότητα αποδοτικο θα ειναι και αν θα γινεται αποσβεση. Αν η ιδέα αυτή ειναι τόσο καλη θα την ακολουθήσουν και άλλοι. Μακαρι.