NEA

Νέος κινητήρας για το Honda HR-V με 182 ίππους

Η παραγωγή του θα ξεκινήσει προς τα τέλη της χρονιάς, ενώ οι πρώτες παραδόσεις στην Ευρώπη θα γίνουν με το νέο έτος…

Πρόκειται για τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 i-VTEC Turbo του Civic που αποδίδει 182 άλογα και 240 Nm ροπής και που θα δώσει νέα διάσταση στην γκάμα του ανανεωμένου HR-V. Η κίνηση μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων ενώ με το αυτόματο CVT η ροπή μειώνεται στα 220 Nm.

Η μεγαλύτερη ιπποδύναμη του HR-V Sport δεν είναι το μοναδικό στοιχείο που το διαφοροποιεί από τις άλλες εκδόσεις μιας και η εν λόγω θα εφοδιάζεται το σύστημα Performance Damper. Προφανώς πρόκειται για νέου τύπου αμορτισέρ που περιορίζουν τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές για σπορ οδήγηση.

Επίσης υπάρχουν αναβαθμίσεις στο αμάξωμα με μπροστινό splitter, πλευρικά skirts, πλαστικά στους θόλους των τροχών, νέο πίσω προφυλακτήρα με διπλή απόληξη, νέας σχεδίασης τροχούς 18 ιντσών κ.α. Στο εσωτερικό με τον μαύρο και κόκκινο διάκοσμο ξεχωρίζουν τα σπορ καθίσματα και οι χρωματικές αντιθέσεις.

Εδώ να πούμε πως ανανεωμένο HR-V διατίθεται ήδη στην χώρα μας με τον ατμοσφαιρικό 1.6 με τους 130 ίππους και από την άνοιξη του 2019 με τον 1.600άρη diesel με 120 άλογα. Τα άσχημα νέα είναι πως δεν προβλέπεται για την ώρα η διάθεση της εν λόγω έκδοσης στην εγχώρια αγορά.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button