• ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • ΡΟΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΝΕΑ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΛΕΞΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΡΚΤΙΚΟΛΕΞΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΟΝΙΚΑ
    • DR. CAROTO
    • ΧΡΗΣΤΙΚΑ
  • BLOG
  • ΤΙΜΕΣ ΜΟΝΤΕΛΩΝ
  • ΤΙ ΕΣΤΙ


ΝΕΑ

Σας αρέσει το ταμπλό του νέου Skoda Kamiq;

H Renault αποκαλύπτει το εσωτερικό του νέου Clio [vid]

Πόση μπορεί να είναι η σύνταξη του πρώην αφεντικού της Mercedes-Benz;

WRC - Ράλλυ Μόντε Κάρλο: O Ogier επικράτησε του Neuville!

Τα τιμόνια των αυτοκινήτων είναι πιο βρώμικα ακόμη και από μία τουαλέτα!

Ουραγός η Ελλάδα στις υποδομές για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Με το νέο Toyota RAV4 στην Ισπανία [first drive]

Kamiq θα ονομάζεται το νέο SUV της Skoda

Θα ακριβύνουν τα συμβατικά αυτοκίνητα στο μέλλον; [blog]

Mercedes & BMW: Νέες φήμες για συμπαραγωγή μοντέλων!


Volkswagen Group China, JAC και SEAT υπογράφουν νέα συμφωνία για την προώθηση του e-mobility στην Κίνα


 30 Νοέ 2018    Κώστας Κάκκαβας  σχόλια 0 σχόλια



Η τεχνολογία και οι δυνατότητες των προϊόντων θα αξιοποιηθούν για την ανάπτυξη μίας πλατφόρμας παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων

Η SEAT υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την Volkswagen Group China και την Anhui Jianghuai Automobile Group Corp., Ltd (JAC). Η συμφωνία υπεγράφει από τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen AG, Dr. Herbert Diess, τον Πρόεδρο της JAC, An Jin και τον Πρόεδρο της SEAT, Luca de Meo, παρουσία του Προέδρου της Κίνας, Xi Jingping και του Ισπανού Πρωθυπουργού, Pedro Sánchez σε μία τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Palace of Moncloa στη Μαδρίτη, την επίσημη κατοικία και χώρο εργασίας του Ισπανού Πρωθυπουργού.

Στα πλαίσια της συμφωνίας, όλα τα μέρη θα αξιοποιήσουν την τεχνολογία και τις δυνατότητες των προϊόντων για την ανάπτυξη μίας πλατφόρμας παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας από την JAC Volkswagen. Η JAC Volkswagen θα συνεργαστεί με την μάρκα για την είσοδό της στην τοπική αγορά από το 2021 και για την δημιουργία από κοινού ηλεκτρικών προϊόντων SEAT. Η δημιουργία του JAC Volkswagen R&D Center θα ξεκινήσει πριν το τέλος του 2018 και θα επικεντρωθεί σε βασικούς τομείς όπως η συνδεσιμότητα, η αυτόνομη οδήγηση και άλλες μελλοντικές στρατηγικές κατευθύνσεις. Η συμφωνία δίνει νέα ώθηση στην συνεργασία μεταξύ Volkswagen Group China, SEAT and JAC, που εργάζονται μαζί για την πολύ σημαντική αγορά ηλεκτρικής κινητικότητας στην Κίνα.

«Η ηλεκτρική κινητικότητα, μαζί με την ψηφιοποίηση, τη συνδεσιμότητα και την αυτόνομη οδήγηση είναι το μέλλον της βιομηχανίας κινητικότητας και η Κίνα έχει εδραιωθεί ως η κινητήρια δύναμη αυτής της αλλαγής», δήλωσε ο Dr. Herbert Diess, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen AG. «Αυτή η συνεργασία αντιπροσωπεύει επίσης τα οφέλη μίας παγκοσμιοποιημένης προσέγγισης για την επίτευξη μίας βιώσιμης κινητικότητας».

Ο Πρόεδρος της SEAT, Luca de Meo, δήλωσε ότι «η συμφωνία με την Volkswagen Group China και JAC μας δίνει τη δυνατότητα να προχωρήσουμε την αναπτυξιακή στρατηγική εισαγωγής της μάρκας SEAT στην Κίνα και να κάνουμε ένα ακόμα βήμα προς τη στρατηγική παγκοσμιοποίησης της εταιρείας. Η Κίνα κατέχει ηγετική θέση στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων και η SEAT θέλει να συμβάλει στην τόνωση αυτής της τεχνολογίας προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών και να καταστήσει την κινητικότητα όλο και πιο βιώσιμη».

 Η SEAT, η Volkswagen Group China και η JAC υπέγραψαν συμφωνία συνεργασίας τον περασμένο Ιούλιο στο Βερολίνο, παρουσία της Γερμανίδας Καγκελαρίου, Angela Merkel και του Πρωθυπουργού της Κίνας, Li Keqiang, με την SEAT να αποτελεί μέρος της κοινοπραξίας και την κύρια μάρκα του Ομίλου Volkswagen σε αυτό το project. Από τη δημιουργία της κοινοπραξίας το 2017, η SEAT έχει συμβάλλει με την τεχνογνωσία της στους τομείς της σχεδίασης και R&D.

Αυτό το μνημόνιο συνεργασίας βοηθάει τον Όμιλο Volkswagen να κάνει σταθερά βήματα στην κινεζική αγορά και η SEAT αναμένεται να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στην υλοποίηση των πρωτοβουλιών αυτής της συμφωνίας. Τα προϊόντα που θα κατασκευαστούν στην νέα πλατφόρμα θα αντιμετωπίσουν τις απαιτήσεις ηλεκτρικής κινητικότητας των κινέζων πελατών. Το R&D Center, το οποίο θα δημιουργηθεί μέσω κοινών προσπαθειών, αποσκοπεί στην ανάπτυξη συνδεσιμότητας και αυτόνομων τεχνολογιών οδήγησης ειδικά προσαρμοσμένων στην κινεζική αγορά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Teaser για το VW T-Roc R των 300 ίππων...
H SEAT παρουσιάζει την επόμενη πρόταση αστικής κιν...
Γιατί θα καταργηθούν τα μικρά συμβατικά μοντέλα...
Το VW T-Roc R βολτάρει στο Nürburgring...
Φρεσκάρισμα για το VW Passat!
To νέο VW Golf GTI θα είναι υβριδικό;...
VW: Νέες εκδόσεις CNG για τα Polo TGI & Golf ...
Το Volkswagen Buggy επιστρέφει!
  • Tweet
  • WhatsApp
  • Περισσότερα
  • Εκτύπωση

    Κοινωνική δικτύωση

  • Tweet

Σχετικά με τον αρθρογράφο

Κώστας Κάκκαβας
Κώστας Κάκκαβας
Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...


Πατήστε & Απαντήστε Ακύρωση απάντησης


  • ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΕ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΠΛΗΡΕΣ ΛΕΞΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ




  • ΛΕΞΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

    • Α
    • Β
    • Γ
    • Δ
    • Ε
    • Ζ
    • Η
    • Θ
    • Ι
    • Κ
    • Λ
    • Μ
    • Ν
    • Ο
    • Π
    • Ρ
    • Σ
    • Τ
    • Υ
    • Φ
    • Χ
    • Ψ
    • Ω
  • ΑΡΚΤΙΚΟΛΕΞΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

    • 4
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • V
    • W
    • X
    • Z



  • ΑΡΧΕΙΟ

  • Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies όπως αυτή περιγράφεται στην πολιτική των cookies. Δεν χρησιμοποιεί στοιχεία και σέβεται την οδηγία GDPR περί προσωπικών δεδομένων. caroto.gr
  • KLOSTI



  • ΠΟΙΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ

    Νίκος Μαρινόπουλος

    Μιχάλης Κατωπόδης

    Σπύρος Πέττας

    Κωνσταντίνος Ελευθεριάδης

    Γιάννης Ζαφειρόπουλος

    Κώστας Ζωγλοπίτης

    Δημήτρης Κωσταρέλος

  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

    • Nίκος Ι. Mαρινόπουλος στο Πόσα χιλιόμετρα μπορείτε να κάνετε με την ρεζέρβα καυσίμου;
    • Κωνσταντίνος στο Πόσα χιλιόμετρα μπορείτε να κάνετε με την ρεζέρβα καυσίμου;
    • Nίκος Ι. Mαρινόπουλος στο Χρηστικό: Πως μπορώ να φορτίσω μία πεσμένη μπαταρία;
    • Πέτρος στο Χρηστικό: Πως μπορώ να φορτίσω μία πεσμένη μπαταρία;
    • Nίκος Ι. Mαρινόπουλος στο Νέο Citroen Berlingo με 7 θέσεις και νέο diesel στα 1.500 κ.εκ.
    • Θοδωρής στο Νέο Citroen Berlingo με 7 θέσεις και νέο diesel στα 1.500 κ.εκ.
  • ΤΟ TOP-10 ΑΝΑ 48 ΩΡΕΣ

    • Ford Fiesta ST vs Suzuki Swift Sport [test drive]
    • Δείτε το πρόγραμμα της F1 για το 2019
    • Τι πρέπει να κάνετε όταν βγαίνει άσπρος, μαύρος ή μπλε καπνός από την εξάτμιση του αυτοκινήτου σας; [vid]
    • Πόσο κοστίζει ένα κλειδί αυτοκινήτου;
    • Με 13 χιλιάρικα αγοράζεις νέο Lada Niva με πέντε πόρτες
    • Tα πάντα για τα συστήματα τετρακίνησης
    • Υπερβολικά πολλές οι ενδείξεις του πίνακα οργάνων!
    • Γιατί θα καταργηθούν τα μικρά συμβατικά μοντέλα [blog]
    • Τα πάντα για τους κινητήρες ντίζελ...
    • Η νέα γενιά Opel Corsa φέρνει κορυφαίες τεχνολογίες στη «μικρή» κατηγορία
  • ΑΡΘΡΑ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

    ABARTH / ALFA ROMEO / ASTON MARTIN / AUDI / BENTLEY / BMW / BUGATTI / CADILLAC / CHEVROLET / CHRYSLER / CITROEN / CORVETTE / DACIA / DODGE / FERRARI / FIAT / FORD / HONDA / HYUNDAI / INFINITI / JAGUAR / JEEP / KIA / KOENIGSEGG / LAMBORGHINI / LANCIA / LAND ROVER / LEXUS / LOTUS / MASERATI / MAZDA / MCLAREN / MERCEDES-BENZ / MINI / MITSUBISHI / NISSAN / OPEL / PEUGEOT / PORSCHE / RENAULT / ROLLS-ROYCE / SAAB / SEAT / SKODA / SMART / SSANGYONG / SUBARU / SUZUKI / TESLA / TOYOTA / VOLKSWAGEN / VOLVO

Copyright © 2019 - Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια - email: caroto@caroto.gr.
Ανάπτυξη Νουμηνία - www.noumenia.gr