ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

O κινητήρας Infiniti VC-Turbo στην λίστα του Wards

Ο πρώτος κινητήρας μεταβλητής συμπίεσης  σε παραγωγή στον κόσμο, ο VC-Turbo της Infiniti, είναι ανάμεσα στους 10 καλύτερους κινητήρες για το 2019, με βάση την λίστα του περιοδικού Wards.

«Όταν πραγματοποιήσαμε το ντεμπούτο του VC-Turbo στο ολοκαίνουργιο QX50 στις αρχές του έτους, δώσαμε στους οδηγούς μια μηχανή που μπορεί να μεταμορφωθεί ανάλογα με τις απαιτήσεις τους, παρέχοντας επιδόσεις και αποτελεσματικότητα σε ένα πακέτο», δήλωσε ο Mike Colleran, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Infiniti Americas. «Από την στιγμή διάθεσής του στο δίκτυο πωλήσεων, το QX50 σπάει αδιάλειπτα το ρεκόρ πωλήσεων κάθε μήνα και έχει γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα στις εκθέσεις της Infiniti».

Στο 25ο έτος του διαγωνισμού Ward 10 Best Engines, ο κινητήρας INFINITI VC-Turbo δοκιμάστηκε απέναντι σε νέους και σημαντικά βελτιωμένους κινητήρες από κατασκευαστές σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των νικητών της σχετικής λίστας του Ward, από το 2018.

Ο κινητήρας μεταβλητής συμπίεσης VC-Turbo και σε μοντέλο της Nissan [vid]

«Ο κινητήρας VC-Turbo της Infiniti είναι μια πρωτιά για την αυτοκινητοβιομηχανία και μέσα από τη διάθεσή του στο QX50, δεν υπήρχε αμφιβολία ότι αυτός ο κινητήρας θα ήταν κορυφαίος υποψήφιος», δήλωσε ο Tom Murphy, Διευθυντής Έκδοσης του WardsAuto.

«Με τον μοναδική προσωπικότητα του στη διαχείριση της ισχύος και τη βελτιωμένη οικονομία καυσίμου, ο VC-Turbo προσφέρει μια ομαλή, οδηγοκεντρική εμπειρία που αντιπαραβάλλει την απόδοση μερικών κινητήρων V6.Στο μέτωπο της τεχνολογίας, αυτό που συμβαίνει μέσα στον κινητήρα είναι ασύλληπτο, καθώς η διαδρομή του εμβόλου αυξάνεται ή μειώνεται, ανάλογα με το πάτημα του γκαζιού και σε όλο το εύρος των ταχυτήτων».

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Σχόλια

  1. Οι κατασκευαστές του κινητήρα μεταβλητής συμπίεσης VC – Turbo θα πρέπει να ενημερώσουν για τις πρόσθετες δυνάμεις αδρανείας που δημιουργούνται με αυτές τις διατάξεις. Οι δυνάμεις αυτές απορροφούν ισχύ με αποτέλεσμα μείωση της απόδοσης και αύξηση κατανάλωσης καυσίμου.

  2. Οι κατασκευαστές του κινητήρα μεταβλητής συμπίεσης VC – Turbo θα πρέπει να ενημερώσουν για τις πρόσθετες δυνάμεις αδρανείας που δημιουργούνται με αυτές τις διατάξεις. Οι δυνάμεις αυτές απορροφούν ισχύ με αποτέλεσμα μείωση της απόδοσης και αύξηση κατανάλωσης καυσίμου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!