Κάπως έτσι θα είναι το ταμπλό των μελλοντικών Toyota [vid]

Στις αρχές Γενάρη και στην έκθεση ηλεκτρονικών CES στο Las Vegas η ιαπωνική εταιρία θα παρουσιάσει δύο απώτερα concept γύρω από την αυτόνομη οδήγηση.

Στην περίπτωση του ACES (Active Comfort Engaging Space) προτεραιότητα έχει η αυτόνομη οδήγηση κοντά στο επίπεδο 4 όπου θα υπάρχει τιμόνι (κάτι που θα απουσιάζει στο επίπεδο 5) με πολλά καινοτόμα στοιχεία. Όπως ο προηγμένος πίνακας οργάνων, τα εξελιγμένα συστήματα infotainment, οι κάμερες αντί για καθρέπτες, και η πολύ ενδιαφέρουσα σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας.

Τα καθίσματα θα έχουν ειδικούς αισθητήρες που θα «διαβάζουν» τον σωματότυπο του επιβάτη και θα ρυθμίζονται ιδανικά πάνω σε αυτόν. Το σύστημα κλιματισμού θα παρέχει ιδανική θερμοκρασία για κάθε επιβάτη ξεχωριστά, ενώ ένα άλλο θα αναγνωρίζει την διάθεση του και θα προσαρμόζει την φωτεινότητα της καμπίνας όπως και τον αρωματισμό του.

Στην περίπτωση του Moox (Mobile & Box) έχουν να κάνουμε με ένα καθαρά μεταφορικό και αυτόνομο όχημα επιπέδου 5. Εξού και η τετράγωνη σχεδίαση του που εξυπηρετεί καθαρά πρακτικούς σκοπούς όταν το παρμπρίζ αποτελεί ένα τεράστιο πεδίο προβολής για να πληροφορούνται οι επιβαίνοντες με διάφορα δεδομένα. Κάτι απόλυτα εφικτό αφού δεν υπάρχει μήτε τιμόνι, μήτε οδηγός.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close