To νέο VW Golf GTI θα είναι υβριδικό;

Το φθινόπωρο η γερμανική εταιρία θα παρουσιάσει τη νέα γενιά Golf που θα εφοδιάζεται με νέους υβριδικούς κινητήρες…

Το νέο Golf (που θα κάνει ντεμπούτο στην Φρανκφούρτη μαζί με το νέο Seat Leon) θα έχει φαινομενικά ίδιο στιλ με το τωρινό αλλά μηχανολογικά θα διαθέτει πολλά νέα στοιχεία. Ανάμεσα σε αυτά θα είναι και οι κινητήρες mild-hybrid τεχνολογίας όπου ένας ηλεκτροκινητήρας σε δίκτυο 48 Volt θα υποβαστάζει τους 1.5 TSI και 2.0 TSI. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες που έχουμε για τον 2.0 TDI EA288 Evo, καθώς και για τον ολοκαίνουργιο 1.5 TDI θα υπάρχει 12-βολτο σύστημα mild-hybrid.

Και ενώ υπήρχαν φήμες πως ο υβριδοποιημένος δίλιτρος βενζίνης θα περνούσε και στο GTI, τελικά κάτι τέτοιο δεν θα ισχύσει. Την τελική απόφαση την πήρε ο νέος CEO της εταιρίας Herbert Diess αλλάζοντας την αρχική του Matthias Muller, όπως αναφέρει το βρετανικό Autocar. Η αρχική σκέψη ήταν ο ηλεκτροκινητήρας να λειτουργούσε ως έξτρα boost, ειδικά στις χαμηλές στροφές λειτουργίας. Προφανώς το όφελος σε boost να μην ήταν τόσο μεγάλο και αφετέρου θα πρέπει να διασφαλιστεί και η αξιοπιστία που πρέπει να έχει ένα σπορ μοντέλο υπό πίεση.

Έτσι, θα επιλεχθεί μια αναβαθμισμένη δίλιτρη εκδοχή του κινητήρα ΕΑ888 που έχει εξελίξει κυρίως η Audi και που τοποθετείται και στο υπάρχον μοντέλο. Από πλευράς ισχύος, το επόμενο Golf GTI (όπως και το τωρινό) θα έχει δύο εκδόσεις:, την βασική με πάνω από 260 ίππους και την TCR (που θα αντικαταστήσει την Performance) με τουλάχιστον 290 άλογα. Όπως και να έχει, οι petrolheads θα πρέπει κοιμούνται ήσυχοι, τουλάχιστον όσον αφορά το νέο Golf GTI…

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close