NEA

Προνομιακές τιμές για μοντέλα της Audi με υβριδική τεχνολογία

Χάρη στην υβριδική τεχνολογία το τέλος ταξινόμησης είναι μειωμένο κατά 50%, με αποτέλεσμα χαμηλότερες τιμές λιανικής και σημαντικό οικονομικό όφελος για τον πελάτη

Τα Audi Α6, Α7, Α8, Q7 και Q8 αποκτούν ακόμα πιο hi-tech χαρακτήρα, καθώς πλέον διατίθενται σε υβριδική έκδοση! Τα τρία premium executive σεντάν καθώς και τα δύο κορυφαία SUV της Audi, υιοθετούν την υβριδική τεχνολογία στο βασικό τους εξοπλισμό, σε υλοποιήσεις 12 ή 48 Volt. Η συγκεκριμένη τεχνολογία (mild hybrid) τούς εξασφαλίζει σημαντικά οικονομικότερη κατανάλωση καυσίμου.

Παράλληλα, ενώ η γκάμα εμπλουτίζεται με νέους, πολύ πιο ισχυρούς κινητήρες, τα μοντέλα – λόγω μειωμένης φορολογίας ένεκα της υβριδικής τεχνολογίας – προσφέρονται σε πολύ χαμηλότερες από πριν τιμές, με το όφελος για τον πελάτη να φτάνει έως και τα 14.000 €! Αξίζει να προστεθεί ότι εκτός των παραπάνω μοντέλων, η υβριδική τεχνολογία βρίσκει εφαρμογή και σε ορισμένους δίλιτρους βενζινοκινητήρες, στα Audi A4, A5 και Q5.

Η υβριδική τεχνολογία στους τετρακύλινδρους κινητήρες των μοντέλων λειτουργεί με τάση 12 Volt ενώ στους V6 με 48 Volt και εξασφαλίζει ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση. Στη φάση αυτή, ο εναλλάκτης εκκίνησης με ιμάντα, η καρδιά του συστήματος της υβριδικής τεχνολογίας, τροφοδοτεί με ηλεκτρική ενέργεια μία ξεχωριστή μπαταρία ιόντων λιθίου, κάτω από το χώρο αποσκευών.

Για ένα ευρύ φάσμα ταχυτήτων (για παράδειγμα, στην περίπτωση του Q8 ανάμεσα στα 55 και 160 χλμ./ώρα) το αυτοκίνητο ταξιδεύει με τον κινητήρα εκτός λειτουργίας, εξοικονομώντας καύσιμο. Η μπαταρία ιόντων λιθίου προσφέρει την απαιτούμενη ενέργεια για την αυτόματη και ανεπαίσθητη εκκίνηση του κινητήρα, όταν κριθεί απαραίτητο. Το ενεργειακό όφελος είναι κάθε άλλο παρά αμελητέο: ενδεικτικά, στην περίπτωση του Q8, χάρη στην υβριδική τεχνολογία επιτυγχάνεται μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 0,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Ειδικότερα όσον αφορά στην ελληνική αγορά, η εφαρμογή της υβριδικής τεχνολογίας έχει και πολύ σημαντικό οικονομικό όφελος. Το τέλος ταξινόμησης μειώνεται κατά 50%, με το φορολογικό όφελος που προκύπτει να είναι αντίστοιχο ενός plug-in υβριδικού-ηλεκτρικού μοντέλου.

Στον Πίνακα που ακολουθεί παρατίθενται αναλυτικά τα μοντέλα με τις πρώην και τις τρέχουσες προτεινόμενες τιμές λιανικής, με το αντίστοιχο όφελος για τον πελάτη.

ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΙΜΗ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (€) ΤΙΜΗ ΜΕ ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (€) ΟΦΕΛΟΣ ΓΙΑΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ (€)
A4 35 TFSI MHEV S tronic 36.820 34.300 – 2.520
A5 Coupe 35 TFSI MHEV S tronic 46.610 41.870 – 4.740
A5 Sportback 35 TFSI MHEV S tronic 46.610 41.870 – 4.740
A4 allroad 45 TFSI MHEV S tronic 59.256 52.250 – 7.706
A6 Design 45 TFSI MHEV S tronic 75.756 66.800 – 8.956
A6 Design 40 TDI MHEV S tronic 71.314 64.000 – 7.314
A8 50 TDI MHEV quattro tiptronic 121.346 107.000  -14.346
Q5 45 TFSI MHEV quattro S tronic 65.900 61.250 – 4.650
Q7 50 TDI MHEV quattro tiptronic 93.740 84.500 – 9.240
Q8 50 TDI MHEV quattro tiptronic 110.202 96.360 – 13.842

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!