«Κόφτες» τελικής ταχύτητας μελετά από το 2022 η Ε.Ε.

Σε πρώτη φάση το σύστημα θα χρησιμοποιεί έξυπνους περιοριστές ταχύτητας που θα μπορούν να αποσυνδεθούν (αργότερα θα είναι υποχρεωτικοί) για να προειδοποιεί τον οδηγό ηχητικά για να μειώσει ταχύτητα.

Σύμφωνα με απόφαση  European Transport Safety Council όλα τα αυτοκίνητα που θα βγαίνουν στην παραγωγή από το 2022, εκτός από τα άλλα συστήματα ασφαλείας, θα πρέπει να εφοδιάζονται υποχρεωτικά με περιοριστές ταχύτητας. Όπως είχαμε γράψει η Ε.Ε. θέλει να επιβάλει από το 2022 τους περιοριστές ταχύτητας «Ιntelligent Speed Assistant» που θα χρησιμοποιούν δεδομένα από GPS, το σύστημα αναγνώρισης ορίων με όρια ταχύτητας κ.α.

Το σύστημα θα επεμβαίνει στον κινητήρα και θα μειώνει την ισχύ του ώστε να περιοριστεί η ταχύτητα κάτω από το προβλεπόμενο όριο. Πάντως ο οδηγός θα μπορεί να το παρακάμψει πατώντας το γκάζι και αναλαμβάνοντας την ευθύνη για την υπέρβαση του ορίου.

Πάντως, ένα τέτοιο μέτρο ευνοεί και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που ούτως ή άλλως δεν τα πάνε καλά με τις υψηλές ταχύτητες αφού οι μπαταρίες αδειάζουν πολύ πιο γρήγορα. Και ακόμη μία φορά φαίνεται πως η Ε.Ε. θέλει να επιβάλει τα ηλεκτρικά ακόμη και με το ζόρι.

Η Ε.Ε. υποστηρίζει ότι ένα τέτοιο σύστημα θα μείωνε τα ατυχήματα έως και 30% και θα σώζονταν πάνω από 25.000 άνθρωποι από δυστυχήματα μέσα στα επόμενα 15 χρόνια. Η Volvo είναι η πρώτη εταιρία που έχει ανακοινώσει ότι όλα τα μοντέλα της θα έχουν τελική ταχύτητα στα 180 χλμ./ώρα από το 2020. Για να δούμε τι θα δούμε…

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close