SEAT: Για πρώτη φορά σε ένα τετράμηνο ξεπέρασε τις 200.000 πωλήσεις!

Οι παγκόσμιες πωλήσεις SEAT αυξήθηκαν κατά 7% από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο 2019 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους (189.300 πωλήσεις).

Για πρώτη φορά, η SEAT πούλησε πάνω από 200.000 αυτοκίνητα, συγκεκριμένα 202.600, κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους. Τον μήνα Απρίλιο, η SEAT σημείωσε 51.000 πωλήσεις, 1,8% περισσότερες από το 2018. Ήταν επίσης ο καλύτερος Απρίλιος στην ιστορία της μάρκας αφού ξεπέρασε τις 50.100 πωλήσεις του 2018. Επιπλέον, οι πωλήσεις της νέας μάρκας CUPRA συνεχίζουν να σπάνε τα ρεκόρ. Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους, η CUPRA πούλησε 7.900 αυτοκίνητα, 82,3% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2018.

O SEAT Vice-president Sales and Marketing και CUPRA CEO Wayne Griffiths τόνισε ότι «επιδεικνύουμε σταθερή ανάπτυξη τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς μας κυρίως στις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες. Είμαστε βέβαιοι ότι θα διατηρήσουμε αυτή τη θετική τάση καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους χάρη στη γκάμα SUV που αντιπροσωπεύει πλέον το 40% των παγκόσμιων πωλήσεων μας. Η CUPRA συνέβαλε σημαντικά στην επιτυχία μας τόσο με το λανσάρισμα του νέου CUPRA Ateca, όσο και με την πορεία του Leon CUPRA».

Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2019, Γερμανία, Αλγερία και Ηνωμένο Βασίλειο είναι οι τρεις χώρες που σημείωσαν την υψηλότερη αύξηση όγκου πωλήσεων σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Η Ισπανία αποτελεί την κύρια αγορά της SEAT την περίοδο αυτή, με αύξηση 4,2% και συνολικά 40.900 πωληθέντα αυτοκίνητα. Η SEAT είναι η κορυφαία μάρκα στην Ισπανία και το Leon είναι το πιο ευρέως διαδεδομένο μοντέλο. Η Γερμανία και η Βρετανία ακολουθούν την Ισπανία, ενώ η Γαλλία και η Ιταλία, οι δύο χώρες-κλειδιά της στρατηγικής ανάπτυξης της SEAT στην Ευρώπη, σημειώνουν διψήφια αύξηση με 11.400 πωλήσεις (+ 14.6%) και 9.600 πωλήσεις (+ 14.4%) αντίστοιχα.

Οι πωλήσεις SEAT σημείωσαν επίσης αύξηση στην Αυστρία (8.000, + 2.5%), στην Ελβετία (4.600, + 13.9%), στις Κάτω Χώρες (4.100, + 22.3%), στη Σουηδία (2.700, + 14.1%) και στη Δανία (2.200, + 28.4%) όπως επίσης και στην Αλγερία όπου συνεχίζει να παρουσιάζει ισχυρή ανοδική τάση με περίπου 12.000 πωλήσεις (11.900, + 18.7%).

Αύξηση των οικονομικών αποτελεσμάτων Η αύξηση των πωλήσεων και η θετική επίδραση πώλησης οχημάτων με υψηλότερο περιθώριο κέρδους επέτρεψαν στο λειτουργικό κέρδος της SEAT να φθάσει στο ρεκόρ των 89 εκατομμυρίων ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2019, δηλαδή κατά 5,5% μεγαλύτερο από ότι την ίδια περίοδο του 2018 (85 εκατ. Ευρώ). Επιπλέον, ο κύκλος εργασιών της SEAT αυξήθηκε για πρώτη φορά πάνω από 3 δισεκατομμύρια ευρώ (3.053 δισ. Ευρώ) την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2019, ο οποίος είναι κατά 9,7% υψηλότερος από τους πρώτους τρεις μήνες του περασμένου έτους (2,782 δισ. Ευρώ).

Η SEAT είναι η μοναδική εταιρεία που σχεδιάζει, αναπτύσσει, κατασκευάζει και εμπορεύεται αυτοκίνητα στην Ισπανία. Μέλος του Ομίλου Volkswagen, η πολυεθνική έχει την έδρα της στο Martorell (Βαρκελώνη), εξάγει το 80% των οχημάτων της και είναι παρούσα σε περισσότερες από 80 χώρες και στις 5 ηπείρους. Το 2018, η SEAT πούλησε 517.600 οχήματα, ο υψηλότερος όγκος πωλήσεων στην ιστορία των 68 χρόνων της μάρκας, πέτυχε τα υψηλότερα κέρδη μετά φόρων τα οποία ανέρχονται σε 294 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ο κύκλος εργασιών πλησίασε τα 10 δις ευρώ.

Στο SEAT Group εργάζονται σχεδόν 15.000 επαγγελματίες στα τρία κέντρα παραγωγής, στη Βαρκελώνη, στο El Prat de Llobregat και στο Martorell όπου κατασκευάζονται τα ιδιαίτερα επιτυχημένα Ibiza, Leon και Arona. Επιπρόσθετα, η εταιρεία παράγει το Ateca και Toledo στη Τσέχικη Δημοκρατία, το Tarraco στη Γερμανία, το Alhambra στη Πορτογαλία και το Mii στη Σλοβακία.

Η Ισπανική πολυεθνική διαθέτει επίσης ένα Τεχνικό Κέντρο, το οποίο λειτουργεί ως κέντρο γνώσεων και απασχολεί περίπου 1.000 μηχανικούς, των οποίων ο στόχος είναι να αποτελούν την κινητήρια δύναμη πίσω από την καινοτομία για το νούμερο ένα βιομηχανικό επενδυτή στο R&D στην Ισπανία. Η SEAT διαθέτει ήδη στη γκάμα της την τελευταία τεχνολογία συνδεσιμότητας και αυτή τη περίοδο ασχολείται με τη διαδικασία ψηφιοποίησης της εταιρείας προκειμένου να προωθήσει την αυτοκίνηση του μέλλοντος.

Ετικέτες

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close