Γιατί καθυστερεί η παράδοση της εξωτικής Mercedes-AMG One;

Όσο και αν ακούγεται παράξενο το θέμα με την πιστοποίηση της εκπομπής ρύπων μπορεί να φρενάρει ακόμη και ένα hypercar!

Ο κύκλος WLTP έχει δυσκολέψει αφάνταστα κάθε τύπου εξεζητημένη κατασκευή με αρκετούς κατασκευαστές είτε να μειώνουν την ισχύ των κινητήρων είτε ακόμη και να καταργούν μοντέλα που δεν «πιάνουν» τους ρύπους. Ειδικά τα hypercar, όπως είναι αυτό της Mercedes -που θα παραχθεί σε μόλις 275 αυτοκίνητα- με τεχνολογία από την F1 αντιμετωπίζει μεγάλη καθυστέρηση. Παρόλο που παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2017, η παρουσίασή του πήρε αναβολή μέσα στο 2018 και πλέον η έναρξη παραγωγής του αναμένεται στην καλύτερη περίπτωση δύο χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση.

Κάτι που σημαίνει πως η πρώτη AMG One θα παραδοθεί στην διάρκεια του καλοκαιριού αφού μία νέα καθυστέρηση προέκυψε από την ανάγκη να ενσωματωθεί ένα πρόσθετο φίλτρο στον V6 του 1,6 λίτρου. Το αφεντικό της AMG, Tobias Moers, δηλώνει ότι έχει γίνει μεγάλη πρόοδος προς τον στόχο αυτό, και μάλιστα χωρίς να χρειαστεί να μειωθεί η ιπποδύναμη κάτω από το όριο των 1.000 ίππων που είχε τεθεί εξ’ αρχής για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close