ΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

Νέα εμφάνιση της Borussia Dortmund με το λογότυπο της Opel

Η νέα αμφίεση έκανε πρεμιέρα στον τελευταίο αγώνα στην έδρα της Borussia Dortmund εναντίον της Fortuna Düsseldorf, στις 12 Μαΐου.

Η Borussia Dortmund παρουσίασε την καινούργια φανέλα της για τους εντός έδρας αγώνες στο BVB FanWelt fan shop. Το λογότυπο με το σήμα του κεραυνού της Opel εμφανίζεται και πάλι στα μανίκια. Η επίσημη πρεμιέρα της σε αγώνα έγινε σε ένα γήπεδο κατάμεστο από 80.000 φιλάθλους, στην ‘sold-out’ Dortmund Arena, στον τελευταίο εντός έδρας αγώνα της ποδοσφαιρικής χρονιάς εναντίον της Fortuna Düsseldorf.

Με το λογότυπο “110 Jahre – Gestern – Heute – Morgen – Für immer Borussia Dortmund” (110 χρόνια – χθες – σήμερα – αύριο – για πάντα Borussia Dortmund) περιμετρικά του λαιμού, η νέα εμφάνιση των 8 φορών πρωταθλητών Γερμανίας  αναφέρεται στη ιστορία 110 ετών του συλλόγου, ο οποίος ιδρύθηκε το 1909. Με την Opel να γιορτάζει την επέτειο 120 χρόνων  στην παραγωγή αυτοκίνητων, είναι ο τέλειος συνδυασμός– ο κατασκευαστής αυτοκινήτων με την πλούσια παράδοση συναντά ένα σύλλογο με μακρά, ένδοξη ιστορία.

Το σήμα της Opel βρίσκεται στη φανέλα της BVB από τη σεζόν 2017/18 και όχι μόνο στις εμφανίσεις των παικτών, αλλά και σε αυτές των φιλάθλων, οι οποίες πωλούνται κατά εκατοντάδες χιλιάδες κάθε χρόνο. Σύμφωνα με μελέτη της Nielsen Sports, κανένα άλλο σήμα χορηγού στα μανίκια των ομάδων της Bundesliga δεν απολαμβάνει μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα από το σήμα της Opel.

Άλλωστε η Opel έχει στενή συνεργασία με τη Borussia Dortmund από την αρχή της σεζόν 2012/13. Η δημοφιλής ποδοσφαιρική ομάδα από τη βιομηχανική περιοχή του Ruhr και η προσιτή Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία – ‘έδεσαν’ άριστα από την πρώτη στιγμή και έχουν ήδη γιορτάσει πολλές επιτυχίες μαζί. Τον πρώτο κιόλας χρόνο, η Dortmund έφτασε στον τελικό του UEFA Champions League και πήρε τη δεύτερη θέση στη Bundesliga. Δύο ακόμα δεύτερες θέσεις ακολούθησαν, πριν τον πρώτο τίτλο το 2017– η Borussia Dortmund κατέκτησε το κύπελο Γερμανίας DFB σε έναν συναρπαστικό τελικό.

Η νέα εντός έδρας εμφάνιση με το σήμα της Opel είναι ήδη διαθέσιμη στο online κατάστημα της Borussia Dortmund. Η εκτός έδρας εμφάνιση θα παρουσιαστεί με την έναρξη της προετοιμασίας για τη σεζόν 2019/20.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!