NEA

Επίσημα η νέα BMW Σειρά 1 – Με βασικά 1.500άρια μοτέρ και diesel!

H BMW αποκάλυψε επίσημα τη νέα Σειρά 1 η οποία θα ξεκινήσει να πωλείται στις αγορές της Ευρώπης από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Ο νέος «άσος» της BMW φτάνει σε μήκος τα 4,319 μέτρα, σε πλάτος τα 1,8 και σε ύψος τα 1,43. Σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, το αμάξωμα είναι μόλις 0,5 εκατοστά κοντύτερο και υπολείπεται 2 εκ. σε μεταξόνιο. Είναι ωστόσο φαρδύτερο κατά 3,4 εκ. (1,799 μέτρα) και ψηλότερο κατά 1,3 εκ. (στα 1,434 μέτρα). H BMW κάνει λόγο για μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες (ειδικά για τους πίσω με +33 χλστ. απόστασης για τα γόνατά) και χώρο αποσκευών στα 380 λίτρα, δηλ. μεγαλύτερος κατά 20 λίτρα από το απερχόμενο μοντέλο.

Και ενώ η σχεδίαση αποτελεί μια εξέλιξη της προηγούμενης, η μεγάλη αλλαγή στη νέα BMW 1 αφορά στην πλατφόρμα UKL2 και συγκεκριμένα στην δομή FAAR με την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Στο εσωτερικό υπάρχει το ταμπλό που συμπλέει με το νέο μοτίβο της εταιρίας που έχουμε δει στη νέα Σειρά 3, στην 840d της δοκιμής μας κ.α. Κυρίαρχα στοιχεία είναι η οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα (και με ανέπαφο έλεγχο) και ο προαιρετικός ψηφιακός πίνακας οργάνων. Φυσικά πλήρης είναι η σειρά με τα ηλεκτρονικά και τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού.

Προς το παρόν η γερμανική εταιρία ανακοινώνει πέντε εκδόσεις κινητήρων. Οι βασικές είναι 3-κύλινδρες στα 1.500 κ.εκ. με την βενζίνης 118i να αποδίδει 140 ίππους και την diesel 116d στους 116 ίππους. Από εκεί και πέρα υπάρχουν οι δίλιτρες πετρελαίου 118d και 120d xDrive με 150 και 190 άλογα. Η κορυφαία M135i xDrive είναι τετρακίνητη (με μπροστινό διαφορικό Torsen) με 306 άλογα και το ισχυρότερο δίλιτρο μοτέρ που έχει κατασκευάσει ποτέ η εταιρία. Ανάλογα με τον κινητήρα υπάρχει μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, αυτόματο 7άρι διπλόδισκο Steptronic ή αυτόματο 8άρι με μετατροπέα ροπής. Αργότερα θα λανσαριστούν και plug-in υβριδικές εκδόσεις.

Η BMW κάνει λόγο για τεχνολογία από το i3s και συγκεκριμένα για το σύστημα ελέγχου ARB. Tο οποίο δεν ενσωματώνεται στο σύστημα ευστάθειας DSC αλλά επικοινωνεί κατευθείαν με τον κινητήρα για ταχύτερη απόκριση (έως τρεις φορές) του συστήματος. Το ARB τοποθετείται για πρώτη φορά σε μοντέλο με συμβατικό κινητήρα στη νέα Σειρά 1 και είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. 


Με μια ματιά.

BMW 118i: 1.499 cc, 140 PS / 220 Nm, 5,7 – 5,0 l/100 km, CO2: 129 – 114 g/km

BMW M135i xDrive: 1.998 cc, 306 PS / 450 Nm, 7,1 – 6,8 l/100 km, CO2: 162 – 155 g/km

BMW 116d: 1.469 cc, 116 PS / 270 Nm, 4,2 – 3,8 l/100 km, CO2: 110 – 100 g/km

BMW 118d: 1.995 cc, 150 PS / 350 Nm, 4,4 – 4.1 l/100 km, CO2: 116 – 108 g/km

BMW 120d xDrive: 1.995 cc, 190 PS / 400 Nm, 4,7 – 4,5 l/100 km, CO2: 124 – 117 g/m

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close