Η γερμανική ZF έδωσε στην δημοσιότητα ένα βίντεο από τις δοκιμές που έγιναν πριν από μερικές μέρες σχετικά με τον πρωτότυπο εξωτερικό αερόσακο.
Όπως βλέπουμε, ο εξωτερικός αερόσακος αυτός καλύπτει όλο το πλευρικό τμήμα του αυτοκινήτου και αναπτύσσεται σχεδόν ακαριαία. Ο αερόσακος είναι μεγαλύτερος 3-4 φορές σε σχέση με έναν συμβατικό (κάπου μεταξύ 280-400 λίτρα) ενώ απαιτεί μόλις 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου για την ανάπτυξή του.
Σύμφωνα με την εταιρία ο τύπος αυτός της σύγκρουσης είναι ιδιαίτερα επικίνδυνος, καθώς μόνο στην Γερμανία τα θύματα είναι πάνω από 700 με αντίστοιχα υψηλά ποσοστά στους τραυματισμούς. Ο νέος εξωτερικός αερόσακος θα μπορούσε να μειώσει τους τραυματισμούς κατά 40%, ενώ περιορίζει την διείσδυση του αυτοκινήτου μέσα στο άλλο κατά 30%.
Η ZF είχε παρουσιάσει από πέρυσι τα πρώτα σχέδια του πρωτότυπου εξωτερικού αερόσακου για την προστασία σε πλευρικές συγκρούσεις. Πέρα από το κόστος, το σημαντικότερο ζήτημα είναι η πιο αποτελεσματική ανίχνευση μίας πιθανής σύγκρουσης από τους αισθητήρες. Η ZF υπόσχεται ότι πολύ σύντομα θα μπορεί να τοποθετηθεί αυτού του τύπου αερόσακους σε αυτοκίνητα παραγωγής και προφανώς σε ακριβά μοντέλα.