Η Shelby GT500 θα είναι η ισχυρότερη Mustang με 770 άλογα

Η Ford ανακοίνωσε επίσημα την απόδοση του V8 της ισχυρότερης Mustang όλων των εποχών που θα έχει 770 άλογα και 847 Nm ροπής.

Το μοτέρ θα προέρχεται από τον GT350 και θα είναι το γνωστό V8 5.2 με μηχανικό υπερσυμπιεστή και πολλές αναβαθμίσεις ώστε να φτάσει η ισχύς στα 770 άλογα (τα 760 που δείχνει η φωτογραφία είναι κατά το βρετανικό σύστημα μονάδων). Η ροπή θα περνά στους πίσω τροχούς μέσω ενός διπλόδισκου κιβωτίου επτά σχέσεων.

Στα στοιχεία που αποκαλύπτονται σταδιακά περιλαμβάνεται η επιλογή τεσσάρων modes για την εξάτμιση, καθώς και σύστημα ηχοακύρωσης στην καμπίνα για ήσυχες διαδρομές (όταν είναι επιθυμητό). Όσο για τις επιδόσεις η Ford εκτιμά πως τα 0-400 μέτρα θα καλύπτονται σε λιγότερο από 11 δευτερόλεπτα με τελική στα 290 χλμ./ώρα.

Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις στο μπροστινό μέρος έχουν βελτιώσει την δυνατότητα ψύξης του κινητήρα κατά 50%, ενώ θα υπάρχει και το πακέτο «Carbon Fiber Track Package» με μεγαλύτερη πίσω πτέρυγα/ διαχύτη για 227 κιλά κάθετου αεροδυναμικού φορτίου κοντά στην τελική ταχύτητα. Στο εσωτερικό θα υπάρχουν μεταξύ άλλων ζάντες και καθίσματα της Recaro από ανθρακονήματα.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Ένα σχόλιο

  1. Το κύριο χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου κινητήρα είναι η απλότητα του, ταυτόχρονα με την στοχευμένη ορθολογιστική βελτίωση όλων σχεδόν των εξαρτημάτων του. Είναι παράδειγμα αντικειμένου μελέτης για
    την αποκόμιση γνώσεων και αντιλήψεων, διαφορετικών μέχρι τώρα παραδοχών, τις οποίες προσφέρουν κυρίως οι δυτικοευρωπαϊκές σχολές κατασκευής κινητήρων. Ενσωματώνει ουσιαστικές ορθολογιστικές βελτιώσεις σε όλα τα μέρη που αποτελείται, σε αντίθεση με τις αμφιβόλου πολύπλοκες εφαρμογές άλλων κατασκευών που μόνο στόχος τους είναι ή αύξηση του κόστους κτήσης τους. Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι το νεώτερο και ισχυρότερο πρότυπο των προηγούμενων οκτακύλινδρων εκδόσεων με εκκεντροφόρο τοποθετημένο ΧΑΜΗΛΑ, με επιλογή τοποθέτησης καδένα ή ιμάντα στον ΙΔΙΟ κινητήρα. Αυτές οι εκδόσεις καλούνται σε αρκετές εφαρμογές στην
    ΑΚΑΡΙΑΙΑ παροχή ισχύος μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα (Βλ. Drugster). Αξίζουν επισταμένης μελέτης, και ο γράφων διαθέτει πολλά άρθρα περιγραφής των βελτιώσεων τους από τα ζύγωθρα βαλβίδων μέχρι μηχανισμών απόσβεσης κραδασμών του στροφαλοφόρου. Επίσης η κατασκευή τους μπορεί να επιτευχθεί και με μεθόδους
    εκτός χύτευσης. Το μόνο μειονέκτημά τους είναι ο τερατώδης κυβισμός τους, ο οποίος οδηγεί στην σκέψη πως θα ήταν η μορφή και η συμπεριφορά του σε κυβισμούς 1600 ή 2000 κ.ε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close