Η έκδοση παραγωγής θα παρουσιαστεί στην έκθεση Φρανκφούρτης και η εμφάνισή του στην αγορά θα γίνει με τη νέα χρονιά.
Μετά από αρκετές μερικές αποκαλύψεις η Honda αποκαλύπτει σιγά-σιγά όλες τις λεπτομέρειες του πολύ ενδιαφέροντος μικρού ηλεκτρικού της μοντέλου. Και επίσημα το Honda e θα εφοδιάζεται με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 150PS (110 kW) και ροπής πάνω από 300 Nm. Η μπαταρία 35,5kWh θα είναι η πιο συμπαγής στην κατηγορία με ικανότητα ταχείας φόρτισης στο 80% σε 30 λεπτά και αυτονομία πάνω από 200km – ιδανικό για τις καθημερινές μετακινήσεις στη πόλη.
Καθώς η μπαταρία τοποθετείται χαμηλά, κάτω από το δάπεδο, το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου απέχει περίπου 50cm από το έδαφος. Με κατανομή βάρους 50:50, ένα φαρδύ αλλά συμπαγές αμάξωμα και κοντούς προβόλους μπροστά και πίσω, το Honda e προσφέρει μία βέλτιστη ισορροπία ευστάθειας και οδικής συμπεριφοράς στη μικρή κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων.
Ενισχύοντας τον σπορ χαρακτήρα του, η ροπή μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, που βελτιώνει την ακρίβεια διεύθυνσης για τους εμπρός τροχούς. Η ακτίνα στροφής είναι περίπου 4,3, κάτι που εξασφαλίζει στο Honda e εξαιρετική ευελιξία στους μικρούς δρόμους των πόλεων. Ταυτόχρονα, οι μηχανικοί της Honda έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στην δυναμική συμπεριφορά για μιας απολαυστική οδηγική εμπειρία. Ο δυναμικός χαρακτήρας του Honda e αναδεικνύεται περαιτέρω με το ‘Sport Mode’, το οποίο αυξάνει τις επιδόσεις με ταχύτερη απόκριση στο γκάζι.
Το χαμηλό κέντρο βάρους και η οδηγική σταθερότητα του Honda e επιτρέπει τη διαχείριση των κλίσεων του αμαξώματος χωρίς σκληρές αναρτήσεις, που μεταφράζεται σε εξαιρετική συμπεριφορά στις γρήγορες αλλαγές λωρίδων. Οι μηχανικοί της Honda ακολούθησαν πρότυπα ποιότητας κύλισης μεγαλύτερων κατηγοριών, χρησιμοποιώντας ανεξάρτητη σχεδίαση γονάτων McPherson και στους τέσσερις τροχούς, ώστε όλοι οι επιβάτες να απολαμβάνουν υψηλά επίπεδα άνεσης στο ταξίδι.
Το Honda e θα προφέρει επίσης Single Pedal Control, που επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει και να επιβραδύνει το όχημα χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού. Με το πεντάλ του γκαζιού πατημένο, το όχημα επιταχύνει κανονικά. Αφήνοντας ο οδηγός το πεντάλ, ενεργοποιείται αυτόματα η αναγεννητική πέδηση και το αυτοκίνητο επιβραδύνει. Το Single Pedal Control βελτιώνει την απόδοση σε συνθήκες πόλης και περιορίζει την ανάγκη χρήσης πολλαπλών πεντάλ, με αποτέλεσμα η οδήγηση να γίνεται πιο συναρπαστική, με συνεχή ροή και μέγιστο έλεγχο από τον οδηγό.
Η έκδοση παραγωγής του Honda e θα αποκαλυφθεί αργότερα μέσα στη χρονιά, και οι πελάτες μπορούν να κάνουν κράτηση για παραγγελία κατά προτεραιότητα online.