Νέοι τρικύλινδροι κινητήρες για το Opel Astra

Ώρα ανανέωσης λοιπόν για το Opel Astra, που συμπλήρωσε τέσσερα χρόνια παρουσίας και πλέον ανανεώνεται και αναβαθμίζεται. Στην Ελλάδα το φθινόπωρο, πριν το νέο Corsa που θα έρθει τον Δεκέμβριο.

Παρόλα αυτά η αεροδυναμική του έχει βελτιωθεί αισθητά -ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει μειωθεί στο 0,26 για το hatchback και στο 0,25 για το Sports Tourer (στέισον)- με θετικές συνέπειες τόσο για το πολιτισμένο του χαρακτήρα όσο και την οικονομία καυσίμου και κατά συνέπεια και τις εκπομπές ρύπων.

Συνολικά η γερμανική εταιρεία του ομίλου PSA αν αναφέρει πως οι εκπομπές CO2 εμφανίζονται μειωμένες έως και κατά 19% σε σχέση με τα μοντέλα που γνωρίζουμε μέχρι τώρα και αυτό αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό και στη νέα γκάμα των κινητήρων.

1.2 Direct Injection Turbo engine of the 2020 Astra

Πλέον το Astra είναι διαθέσιμο με τον τρικύλινδρο turbo των 1.200 κ.εκ. του γαλλικού ομίλου, ο οποίος αποδίδει 110, 130 και 145 ίππους και σε όλες του τις εκδοχές συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Τρικύλινδρο είναι και το σύνολο των  1.400 κ.εκ., που αποδίδει επίσης 145 ίππους και συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT(!) με 7 προκαθορισμένες σχέσεις.

Οι diesel δεν λείπουν φυσικά από τη γκάμα. Έτσι υπάρχουν και εδώ δύο εκδόσεις του τρικύλινδρου συνόλου των 1.500 κυβικών με 105 και 122 ίππους και με την πιο ισχυρή να είναι διαθέσιμη με το νέο αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων.

Το δυναμικό πλαίσιο του Astra έχει εξελιχθεί περαιτέρω. Νέα αμορτισέρ αυξάνουν την άνεση. Το προαιρετικό σπορ πλαίσιο διαθέτει πιο άκαμπτους αποσβεστήρες, πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης και ένα σύνδεσμο Watt στον πίσω άξονα.

Με τη συμβολή προηγμένων τεχνολογιών μείωσης εκπομπών ρύπων, όπως το φίλτρο σωματιδίων βενζίνης (GPF) και το σύστημα Επιλεκτικής Καταλυτικής Αναγωγής diesel Selective Catalytic Reduction (SCR), όλοι οι νέοι κινητήρες του Astra ήδη συμμορφώνονται με το πρότυπο Euro 6d. Το αυστηρό πρότυπο εκπομπών ρύπων θα ισχύσει για πρώτη φορά για όλες τις νέες ταξινομήσεις το 2021. Οι αλουμινένιοι κινητήρες diesel και βενζίνης εφοδιάζονται στάνταρ με τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου stop/start.

Στο εσωτερικό υπάρχει αναβάθμιση των συστημάτων υποβοήθησης και infotainment -η οθόνη αφής του έχει διαγώνιο στην κορυφαία της εκδοχή 8,0 ιντσών καθώς και φωνητικό έλεγχο- ενώ ο πίνακας οργάνων έχει ψηφιακό ταχύμετρο. Άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία εξοπλισμού είναι η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης smartphones και το ηχοσύστημα της Bose.


Βενζινοκινητήρες

1.2

1.2

1.2

1.4

Ισχύς (kW/hp) σε σαλ.

81/110 @ 4.500

96/130 @ 5.500

107/145 @ 5.500

107/145 @ 5.500

Ροπή (Nm σε σαλ.)

195 @ 2,000-3.500

225 @ 2.000-3.500

225 @ 2.000-3.500

236 @ 1.500-3.500

Πρότυπο εκπομπών ρύπων

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Κιβώτιο

6-τάχυτο μηχανικό

6-τάχυτο μηχανικό

6-τάχυτο μηχανικό

7-τάχυτο CVT

Προκαταρκτικές τιμές κατανάλωσης καυσίμου NEDC1 (l/100 km)

  • Στην πόλη
  • Εκτός πόλης
  • Μικτός κύκλος
  • CO2 g/km

5,6-5,4

4,0-3,8

4,6-4,4

105-101

6,1

4,0

4,8-4,7

110

Προκαταρκτικές τιμές κατανάλωσης καυσίμου WLTP2 – μικτός κύκλος

  • l/100km
  • CO2 g/km

5,5-5,2

127-120

5,9-5,7

136-132


Κινητήρες Diesel

1.5D

1.5D

1.5D

Ισχύς (kW/hp) σε σαλ.

77/105 @ 3,250

90/122 @ 3,500

90/122 @ 3,500

Ροπή (Nm σε σαλ.)

260 @ 1,500-2.500

300 @ 1,750-2.500

285 @ 1,500-2.750

Πρότυπο εκπομπών ρύπων

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Κιβώτιο

6-τάχυτο μηχανικό

6-τάχυτο μηχανικό

9-τάχυτο αυτόματο

Προκαταρκτικές τιμές κατανάλωσης καυσίμου NEDC1 (l/100 km)

  • Στην πόλη
  • Εκτός πόλης
  • Μικτός κύκλος
  • CO2 g/km

4,6-4,5

3,1

3,6

96

5,5-5,3

3,7-3,5

4,3-4,2

115-110

Προκαταρκτικές τιμές κατανάλωσης καυσίμου WLTP2 – μικτός κύκλος

  • l/100km
  • CO2 g/km

4,7-4.4

124-117

5,3-4,9

139-130

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close