Αυτή είναι η πιο hardcore ανοιχτή εκδοχή της Huayra με κάρμπον αφαιρούμενη οροφή και ισχυρότερο AMG μοτέρ.
Σε σχέση με την απλή Roadster η BC ξεχωρίζει από το πιο εμφατικό αεροδυναμικό look με την μεγαλύτερη πίσω πτέρυγα που παράγει έως 500 κιλά downforce στα 280 χλμ./ώρα. Επίσης υπάρχουν flaps πάνω από τις εξαγωγές, ενώ την προσοχή στο πίσω μέρος τραβούν οι έξι απολήξεις από τιτάνιο (τέσσερις στο κέντρο και δύο χαμηλότερα στον διαχύτη).
Το απόβαρο είναι στα 1.230 κιλά, κάτι που σημαίνει πως η Huayra Roadster BC είναι ελαφρύτερη κατά 30 κιλά από την απλή εκδοχή της χάρη και στην χρήση περισσότερου τιτανίου, αλουμινίου και κάρμπον. Από το τελευταίο είναι κατασκευασμένη η προσθαφαιρούμενη οροφή.
Από εκεί και πέρα και με την βοήθεια της Mercedes-AMG, ο twin-turbo V12 των 6,0 λίτρων έχει ανέβει στα 802 άλογα και στα 1.050 Nm στις 2.000-5.600 σ.α.λ. Τα οποία περνούν στους πίσω τροχούς μέσω του αυτοματοποιημένου μηχανικού κιβωτίου 7 σχέσεων της Xtrac και με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό.
Τους μπροστινούς τροχούς επιβραδύνουν εξαπίστονα Brembo και τους πίσω τετραπίστονα όταν τα λάστιχα είναι Pirelli P Zero Trofeo με 365/30 R20 μπροστά και 355/25 R21 πίσω. Όλες οι Pagani Huayra Roadster BC (θα κατασκευαστούν στον κλασικό αριθμό των 40) έχουν πωληθεί στην προ φόρων τιμή των περίπου 3 εκατομμυρίων ευρώ.