Νέα έκδοση για το Dacia Duster με 1.000άρη turbo κινητήρα

To δημοφιλές SUV αποκτά μία νέα βασική έκδοση με τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα που αποδίδει 100 ίππους.

Στο πλαίσιο της ανανέωσης της γκάμας των κινητήρων το Dacia Duster είχε αποκτήσει έως τώρα το νέο 1.3 TCe (με 130 ίππους) και τον αναβαθμισμένο πετρελαίου 1.5 Blue dCi (με 115 ίππους).

Η ανανέωση συνεχίζεται και λίγο μετά την παρουσίαση των συγγενών νέων Renault Clio και Captur οι Γάλλοι ανακοινώνουν το Dacia Duster 1.0 TCe 100 που αντικαθιστά την ατμοσφαιρική έκδοση των 1.600 κ.εκ. Η ροπή της νέας προσθιοκίνητης έκδοσης είναι στα 160 Nm και συνδυάζεται με 5άρι σασμάν.

Από πλευράς CO2 εκπέμπει 18% λιγότερο από τον SCe 115 και χάρη στο turbo προσφέρει καλύτερες ρεπρίζ με 0-100 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ. και τελική στα 160 χλμ./ώρα. Διατίθεται ήδη στην Γαλλία από 12.490€, στον παρακάτω πίνακα τα τεχνικά χαρακτηριστικά.


Engine technical data

TCe 100

Emissions standard

Euro 6

Fuel

Petrol

Fiscal rating (hp)

5

Max. power kW EEC (hp) rpm

74 (100) / 5000

Max. torque kW EEC (m.kg) rpm

160 / 2750

Injection type

Sequential multipoint

Capacity (cm3)

999

Number of cylinders / valves

3 / 12

Timing

Belt

Particulate filter

No

Stop & Start

Yes

Certification protocol

WLTP

Eco Mode

Yes

Fuel tank capacity (l)

50

Combined-cycle fuel consumption (l/100km) (V-Low/V-High)

5.5

5.6

CO2 emissions (1) (g/km) (V-Low/V-High)

125

127

Max speed (km / h) / 0-100 km/h (s)

 168 / 12.5

400 m / 1000 m standing start (s)

 18.8 / 34.3

Transmission

4×2

Gearbox

Manual

Number of gears

5

Steering

Electrically assisted

Turning circle curb to curb (m)

10.72

Front: ventilated disc (VD) / diameter (mm) 

(VD) 280

Rear: drum (D) / diameter (inches)

(D) / 9

16” tires (dimensions)

215 / 65 R16

17” tires (dimensions)

215 / 60 R17

Rolling resistance category

A(6.5 kg/t) and B(7.5 kg/t) for 16”
B(6.9 kg/t) and B(7.5kg/t) for 17″

Unladen curb weight min. / max.

1191 / 1275

Gross train weight

2825

Maximum authorized laden weight

1725

Payload (2) min. / max.

450 / 534

Maximum braked towable weight

1100

Maximum unbraked towable weight

630

Min. boot volume under luggage shelf with repair kit/with spare tire, ISO 3832 (dm3 VDA)

445 / 445

Max. boot volume rear bench folded with repair kit/with spare tire, ISO 3832 (dm3 VDA)

1478 / 1478

Min. boot volume under luggage shelf with repair kit/with spare tire (l)

478 / 478

Max. boot volume rear bench folded with repair kit/with spare tire (l)

1623 / 1623

  (1) NEDC BT (2) Payload for minimum equipment level

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close