To ταμπλό της Porsche Taycan έχει κυρτό πίνακα οργάνων

Ευτυχώς σε μερικές μέρες η ηλεκτρική Porsche θα παρουσιαστεί βάζοντας τέλος σε ένα σπαστικό κύκλο από teaser.

Όπως μπορείτε να δείτε στην φωτογραφία που έδωσε στη δημοσιότητα η Porsche το ταμπλό της Taycan είναι σχεδόν όλο κατειλημμένο από ψηφιακές οθόνες. Οι Γερμανοί λένε πως ο σχεδιασμός είναι εμπνευσμένος από την 911 του 1963. Όπως και να έχει την προσοχή τραβά ο κυρτός ψηφιακός πίνακας 16,8’’ με τα πάντα κυκλικά όργανα, όπως και η ξαπλωμένη οριζοντίως οθόνη 8,4’’ (πάει πακέτο με τον προαιρετικό 4ζωνικό κλιματισμό) στην κεντρική κονσόλα.

Ο πίνακας οργάνων έχει τέσσερα διαφορετικά πρότυπα (Classic, Map, Full Map και Pure), με την πρώτη να έχει την εικόνα ενός κλασικού πίνακα οργάνων, τα δύο άλλα με πιο έντονη την παρουσία του navigation, ενώ το Pure είναι πιο μινιμαλιστικό με μόνο τις απαραίτητες πληροφορίες. Μάλιστα επειδή είναι κυρτή χρησιμοποιεί γυαλί και μία ειδική επεξεργασία με πολωτική φίλτρο ώστε να αποφεύγονται οι αντανακλάσεις.

Από εκεί και πέρα υπάρχουν δύο touchscreen στο ταμπλό, μία 10,9’’ στην κλασική θέση και μία προαιρετική μπροστά από τον συνοδηγό (συν μία ακόμη που δεν φαίνεται ανάμεσα στους πίσω επιβάτες). Εννοείται πως υπάρχει έξυπνος ψηφιακός βοηθός με την προσφώνηση «Hey Porsche». Την επόμενη φορά ελπίζουμε οι Γερμανοί να δώσουν τα πλήρη στοιχεία και να βάλουν τέλος σε μία μάλλον βαρετή (ναι, αυτή τη φορά το παράκαναν με τα teaser) όπως έχει καταντήσει αναμονή.

Υπενθυμίζεται πως η τετράθυρη Taycan θα αποτελέσει τον αντίπαλο του Tesla Model S. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν οι βασικές εκδόσεις Taycan Carrera θα έχουν μπαταρία 80 kWh, θα είναι πισωκίνητες και με ισχύ 336 ή 381 ίππων. Η τιμή θα ξεκινά από τις περίπου 80.000 ευρώ.

Η Taycan Carrera 4S θα έχει μπαταρία 96 kWh της LG Chem, το βάρος της θα είναι στα 650 κιλά, η ισχύς του αυτοκινήτου στα 435 άλογα, θα υπάρχει τετρακίνηση και κιβώτιο δύο σχέσεων. Αργότερα θα προστεθεί και μία ισχυρότερη έκδοση με την ονομασία Taycan Turbo, με πάνω από 600 άλογα, με αερανάρτηση και άλλα πολλά. Μάλιστα θα υπάρξει και Turbo S έκδοση με περίπου 720 άλογα, ενώ αργότερα θα προστεθεί και έκδοση GTS.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close