NEA

To Tarraco PHEV είναι το πρώτο υβριδικό Seat που μπαίνει και στην πρίζα

Χάρη στην 13kWh μπαταρία, το Tarraco PHEV μπορεί να προσφέρει πλήρη ηλεκτρική αυτονομία για πάνω από 50 χλμ. και εκπομπή CO2 κάτω από 50 γρ./χλμ.

Η SEAT σημείωσε το ρεκόρ των 369.500 πωλήσεων τους πρώτους επτά μήνες του έτους, με 55.200 πωληθέντα οχήματα τον μήνα Ιούλιο, με αύξηση 7,8% συγκριτικά με το 2018. Το Tarraco συμβάλλει στην ενίσχυση της παρουσίας της μάρκας παγκοσμίως και η υβριδική τεχνολογία plug-in θα αποτελέσει βασικό στοιχείο στην επίτευξη των στόχων της.

Το υβριδικό σύστημα είναι αυτό που χρησιμοποιεί σε διάφορα μοντέλα του ο όμιλος VW, όπως στο ανανεωμένο Passat GTE. Συγκεκριμένα, ένας 1.4 TSI με 150 ίππους συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 85 kW. Μία μπαταρία λιθίου 13 kWh εξασφαλίζει περισσότερα από 50 χιλιόμετρα ηλεκτροκίνησης. Η συνολική απόδοση είναι στα 245 άλογα και στα 400 Nm δίνοντας στο plug-in υβριδικό Tarraco μέγιστη ταχύτητα 217 χλμ./ώρα με 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δευτερόλεπτα όταν η εκπομπή δεν ξεπερνά τα 50 γρ. CO2/χλμ. στον κύκλο δοκιμών WLTP.

Σχεδιασμένο και ανεπτυγμένο στις εγκαταστάσεις της SEAT στο Martorell, το Tarraco παράγεται στο Wolfsburg (Γερμανία), στην καρδία του Ομίλου Volkswagen. Το plug-in υβριδικό Tarraco είναι μία απόδειξη της στρατηγικής SEAT προς την ηλεκτροκίνηση, η οποία θα περιλαμβάνει έξι ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά SEAT και CUPRA μοντέλα μέχρι τις αρχές του 2021.

Μαζί με το Tarraco PHEV η Seat θα παρουσιάσει και το πακέτο εξοπλισμού FR. Η εξωτερική σχεδίαση έχει ενισχυθεί με μεγαλύτερους θόλους τροχών, σπορ πίσω spoiler, FRspecial ζάντες αλουμινίου 19’’ και προαιρετικές ζάντες αλουμινίου 20’’. Στο εμπρόσθιο μέρος, η γρίλια FR φιλοξενεί με περηφάνεια το σήμα SEAT. Το φως που διατρέχει κατά μήκος το πίσω μέρος του αμαξώματος ενισχύει τη χαρακτηριστική εμφάνιση FR ενώ η εξωτερική βαφή δίνει έμφαση στο δυναμισμό.

Ένα νέο χρώμα Funa Grey υπογραμμίζει τις αλλαγές στο εξωτερικό και προσφέρει επιπλέον επιλογές στους πελάτες προκειμένου να βοηθηθούν στην προσωποποίηση του οχήματος τους. Το Tarraco έχει επίσης βελτιωθεί στην ασφάλεια και πρακτικότητα. Οι νέες επιλογές περιλαμβάνουν trailer assist που κάνει τη ρυμούλκηση σημαντικά ευκολότερη και μειώνει την πιθανότητα οι χρήστες να αντιμετωπίσουν δυσκολίες κατά τη στάθμευση. Επιπλέον νέα πρακτική επιλογή είναι και το σύστημα Parking Heater που επιτρέπει να ζεσταίνεται ο κινητήρας και το όχημα γρηγορότερα σε εξαιρετικά κρύες καιρικές συνθήκες.

Ο εσωτερικός χώρος έχει σχεδιαστεί με έξυπνο τρόπο προκειμένου να ενισχύσει την αίσθηση άνεσης με το infotainment system τελευταίας γενιάς, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου συστήματος πλοήγησης με οθόνη 9.2 ιντσών. Οι μπροστινοί επιβάτες επωφελούνται από τα ηλεκτρικά bucket καθίσματα από neoprene και δερμάτινο υλικό, με λειτουργία μνήμης (στην πλευρά του οδηγού) ενώ ο οδηγός επωφελείται από τα πεντάλ αλουμινίου και από το νέο σπορ τιμόνι με FR logo.

Η έκδοση FR και ο προηγμένος plug-in υβριδικός κινητήρας καθιστά το SEAT Tarraco ως ένα από τα πιο σπορ και πιο αποδοτικά μοντέλα στην κατηγορία SUV, συνδυάζοντας προηγμένα συστήματα συνδεσιμότητας, άνεσης και συστημάτων υποβοήθησης, σχεδίασης και στυλ. Η έναρξη παραγωγής του εξοπλισμού FR και της έκδοσης PHEV θα γίνει κατά τη διάρκεια του 2020.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close