Επιτέλους! Porsche Taycan και επισήμως! Με 761 άλογα και 412 χλμ. αυτονομίας!

H γερμανική εταιρία παρουσίασε την Turbo S έκδοση της ηλεκτρικής Taycan. Στην Γερμανία η Turbo κοστίζει 152.136 ευρώ και η Turbo S από 185.456 ευρώ.

Τους τελευταίους μήνες η Porsche μας είχε μπουχτίσει με ένα σωρό teaser στοιχεία και επιτέλους έφτασε η ώρα της επίσημης παρουσίασης της Taycan με την σούπερ αεροδυναμική στο 0,22. To ηλεκτρικό τετράθυρο σπορ μοντέλο αποδίδει συνολικά 761 άλογα και 1.050 Nm ροπής στην Turbo S με τους δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν σε κάθε άξονα).

Στην Taycan Turbo S η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 2,8 δευτερόλεπτα με τελική στα 260 χλμ./ώρα. Η αυτονομία είναι στα 412 χιλιόμετρα με μπαταρία 93,6 kWh και κατανάλωση 26,9 kWh/100 χλμ. Υπάρχει και η μικρότερη Taycan Turbo με 680 ίππους, 0-100 σε 3,2 δλ. και μεγαλύτερη αυτονομία στα 450 χλμ. με κατανάλωση στις 26 kWh/100 χλμ. Η τελική ταχύτητα είναι η ίδια.

Στον πίσω άξονα υπάρχει ένα κιβώτιο με δύο σχέσεις, η πρώτη για καλύτερη επιτάχυνση και η δεύτερη για εξοικονόμηση ενέργειας στις υψηλές ταχύτητες. Διαθέσιμα είναι τέσσερα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης: τα Range, Normal, Sport και Sport Plus. Το σύστημα πέδησης είναι τόσο εξελιγμένο με το 90% της χρήσης του να πραγματοποιείται από τους ηλεκτροκινητήρες (κάτι σαν e-pedal) ώστε να ανακτάται ενέργεια. Υπάρχει αερανάρτηση με το PASM όπως επίσης και το Porshe Dynamic Chassis Control Sport για τον έλεγχο του αμαξώματος.

Σχεδιαστικά, το τετράθυρο σεντάν ανοίγει κάποιους νέους δρόμους στην αισθητική της εταιρίας, διατηρώντας κάποια κλασικά στοιχεία της Porsche. Είναι πολύ φαρδιά και επίπεδη στο εμπρός μέρος με έντονο το στοιχείο της κουπέ και σπορ σχεδίασης. Τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω είναι άκρως εντυπωσιακά ενώ υπάρχουν και πολλά νέα στοιχεία όπως το γυάλινο λογότυπο της Porsche το οποίο είναι ενσωματωμένο στην φωτιζόμενη πίσω ενιαία μπάρα.

Στο εσωτερικό υπάρχει μία κεντρική οθόνη 10,9’’ για το infotainment και μία έξτρα προαιρετική οθόνη εμπρός από τον συνεπιβάτη. Τα όργανα και οι διακόπτες είναι εντελώς καινούργιοι αποκλειστικά σχεδιασμένοι για την Τaycan ενώ υπάρχουν όλες οι σύγχρονες τεχνολογίες που περιμένει κανείς από ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας κόστους. Υπάρχουν δύο πορτμπαγκάζ, ένα εμπρός στα 81 λίτρα και ένα πίσω στα 366 λίτρα.

Ένα ακόμα σημείο που αξίζει να τονιστεί είναι ότι δεν χρησιμοποιείται καθόλου δέρμα στο σαλόνι, αλλά ανακυκλώσιμα υλικά ενώ οι χώροι είναι ιδιαίτερα μεγάλοι παρά την ύπαρξη των μπαταριών. Η Taycan θα κατασκευάζεται στην Στουτγάρδη. Αναμένεται update!

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close