NEA

Το Ford Puma Titanium X τα έχει όλα!

H νέα έκδοση του Ford Puma θα κάνει ντεμπούτο την επόμενη εβδομάδα στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Το νέο SUV της μάρκας θα είναι διαθέσιμο στην χώρα μας μετά το καλοκαίρι του 2020.

Πέρυσι είχε λανσαριστεί η σπορ έκδοση ST-Line και τώρα έφτασε η ώρα και της πλούσιας τεχνολογικά Titanium X. Τώρα, ενισχύοντας τον crossover χαρακτήρα του νέου Ford Puma – που είναι εμπνευσμένος από αυτοκίνητα της κατηγορίας SUV – με προηγμένες τεχνολογίες άνεσης και πρακτικότητας, το νέο Puma Titanium X είναι το πρώτο μοντέλο της Ford που διαθέτει αφαιρούμενα καλύμματα καθισμάτων, τα οποία πλένονται ώστε οι χρήστες του αυτοκινήτου να νιώθουν πάντα μία αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας στο εσωτερικό. Επίσης, για πρώτη φορά στην κατηγορία, τα καθίσματα φέρουν λειτουργία οσφυϊκού μασάζ για μέγιστη άνεση στο ταξίδι.

Το Ford Puma Titanium X διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό πολλές ακόμα προηγμένες τεχνολογίες, ανάμεσα στις οποίες περιλαμβάνεται η ασύρματη φόρτιση για συσκευές smartphone, την πρώτη στην κατηγορία πίσω πόρτα με hands-free λειτουργία, καθώς κι ένα ηχοσύστημα της B&O. Το Puma Titanium X περιλαμβάνει επίσης αποκλειστικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες στο εξωτερικό καθώς και πρόσθετα φινιρίσματα στην καμπίνα, που ολοκληρώνουν τη γοητεία του.

Το νέο Ford Puma συνδυάζει εντυπωσιακή εξωτερική σχεδίαση, τον καλύτερο ωφέλιμο χώρο αποσκευών στην κατηγορία και προηγμένη ήπια υβριδική τεχνολογία στον τομέα των κινητήρων.

Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid αναβαθμίζει τον βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost της Ford με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ, μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον χαμηλών τριβών τρικύλινδρο κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

Διαθέσιμο σε εκδόσεις με απόδοση 125 και 155 ίππων, το ευφυές, αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα μπορεί να αξιοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια της μπαταρίας είτε ως “υποκατάσταση ροπής”, μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα για βελτίωση της απόδοσης έως 9% με βάση το πρωτόκολλο WLTP, είτε ως “υποβοήθηση ροπής”, αυξάνοντας στην περίπτωση αυτή τη συνολική διαθέσιμη ροπή του κινητήρα για ακόμα καλύτερες επιδόσεις.

  • Ford Puma EcoBoost Hybrid 125 PS, εκπομπές CO2 από 124 g/km, κατανάλωση από 5,4 l/100 km
  • Ford Puma EcoBoost Hybrid 155 PS CO2 εκπομπές CO2 από 127 g/km, κατανάλωση από 5,6 l/100 km

Περισσότερα για το Ford Puma Titanium X

Στυλ και εξοπλισμός ανώτερης ποιότητας. Ο στάνταρ εξοπλισμός του μοντέλου έρχεται να διαμορφώσει νέα πρότυπα πολυτέλειας στην κατηγορία των κόμπακτ crossover μοντέλων. Τα καλύμματα των καθισμάτων που πλένονται στο πλυντήριο φέρουν ένα διακριτικό, ενσωματωμένο σύστημα φερμουάρ ώστε να αφαιρούνται εύκολα και γρήγορα με ένα χέρι. Τα πρακτικά αυτά καλύμματα καθαρίζονται ευκολότερα από ποτέ, σε περίπτωση που λερωθούν από χυμό ή κατοικίδια. Επιπλέον, aftermarket επιλογές καλυμμάτων δίνουν στους αγοραστές περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης.

Μία ακόμα καινοτομία στα εμπρός καθίσματα είναι η λειτουργία οσφυϊκού μασάζ που αναζωογονεί τους κουρασμένους μύες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού αυξάνοντας έτσι την ευεξία. Τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, που λειτουργούν μέσω ενός διακόπτη, περιλαμβάνουν σύστημα μασάζ τριών αεροθαλάμων, με ρυθμιζόμενες κατευθύνσεις περιστροφής και τρία επίπεδα έντασης. Οι αεροθάλαμοι  επιτρέπουν επίσης τη σταδιακή ρύθμιση του πάνω, κεντρικού και κάτω μαξιλαριού της πλάτης του καθίσματος – για να μπορούν τόσο ο οδηγός όσο και ο συνοδηγός να βρίσκουν την πιο ξεκούραστη  θέση.

Το Puma Titanium X διαθέτει δερμάτινο τιμόνι και ξύλινες επενδύσεις γύρω από το ταμπλό και τον πίνακα οργάνων καθώς και κομψά υφασμάτινα ένθετα στα εσωτερικά πάνελ των θυρών. Προηγμένες στάνταρ τεχνολογίες βοηθούν οδηγό και επιβάτες να παραμένουν συνδεδεμένοι κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Μία βάση ασύρματης φόρτισης κάτω από τον πίνακα οργάνων μπορεί να επαναφορτίζει συμβατά smartphones καταργώντας έτσι την ανάγκη για σύνδεση μέσω καλωδίων φόρτισης – κάτι που απελευθερώνει τις δύο διαθέσιμες θύρες USB του νέου Puma.

Οι συσκευές μπορούν να παραμένουν συνδεδεμένες μέσω Bluetooth στο σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3 της Ford, ενώ είναι σε εξέλιξη η ασύρματη φόρτιση, επιτρέποντας στους οδηγούς να ελέγχουν τα συστήματα ήχου, πλοήγησης και τα συνδεδεμένα smartphones χρησιμοποιώντας απλές φωνητικές εντολές. Το σύστημα προσφέρει συμβατότητα Apple CarPlay και Android Auto™ χωρίς επιπλέον κόστος, ενώ η υψηλή ποιότητα ήχου είναι εγγυημένη χάρη στο στάνταρ ηχοσύστημα B&O Sound System 575-watt με 10 ηχεία. Το τελευταίο είναι προσαρμοσμένο με τέτοιο τρόπο ώστε όλοι οι επιβάτες να απολαμβάνουν μια μοναδική ηχητική εμπειρία, ανεξάρτητα από τη θέση τους στην καμπίνα.

Στη λίστα του βασικού εξοπλισμού άνεσης περιλαμβάνεται επίσης διζωνικός, ηλεκτρονικός αυτόματος έλεγχος της θερμοκρασίας (dual-zone Electronic Automatic Temperature Control), καθαριστήρες παρμπρίζ με αισθητήρα βροχής και πίσω αισθητήρες στάθμευσης.

Το εξωτερικό του νέου Puma Titanium X αναδεικνύει τις γοητευτικές SUV αναλογίες του μοντέλου και την άμεσα αναγνωρίσιμη σιλουέτα του. Προτεταμένα τόξα θόλων τροχών – που απορρέουν από τη βελτιστοποίηση του μεταξονίου και των μετατροχίων του – φιλοξενούν ζάντες αλουμινίου Pearl Grey με διάμετρο 18” και 10 ακτίνες.

Οι κομψές επιφάνειες και η εκφραστική φυσιογνωμία του νέου Puma Titanium X αποκτούν μία ξεχωριστή ταυτότητα χάρη στα μοναδικά, γυαλιστερά μαύρα φινιρίσματα και στοιχεία χρωμίου στην κυψελοειδή μάσκα και τα «δαχτυλίδια» των προβολέων ομίχλης που είναι ενσωματωμένοι στις εμπρός «αεροκουρτίνες».

Στοιχεία χρωμίου χρησιμοποιούνται και στις πλαϊνές ποδιές, ενώ ο πίσω διαχύτης και η προστατευτική ποδιά φέρουν μεταλλικά γκρι ένθετα. Οι θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος περιλαμβάνουν ενσωματωμένα φλας και ειδικό φωτισμό υποδοχής  των επιβατών, που φωτίζουν το σημείο εισόδου στο έδαφος με το άνοιγμα της πόρτας.

Τεχνολογίες που εμπνέουν αυτοπεποίθηση. Οι στάνταρ τεχνολογίες υποστήριξης και υποβοήθησης του οδηγού που είναι σχεδιασμένες για να κάνουν την οδηγική εμπειρία με το Puma Titanium X ακόμα πιο άνετη, λιγότερο απαιτητική και ασφαλέστερη, περιλαμβάνουν το βελτιστοποιημένο με λειτουργία Road Edge Detection σύστημα Lane-Keeping System της Ford. Το εν λόγω σύστημα είναι τώρα σε θέση να αναγνωρίζει πού τελειώνει ο δρόμος και αρχίζει το πεζοδρόμιο ή το γρασίδι και να εφαρμόζει ροπή στο τιμόνι για να αποτρέψει την έξοδο του οχήματος από το δρόμο.

Επιπλέον, το στάνταρ Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection μπορεί να ανιχνεύει πεζούς  που βρίσκονται ήδη ή ετοιμάζονται να διασχίσουν το δρόμο μπροστά από το όχημα. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να μειώνει τη σφοδρότητα ορισμένων εμπρόσθιων συγκρούσεων με εμπλοκή οχημάτων και πεζών ή να βοηθά τους οδηγούς να αποφύγουν πλήρως τη σύγκρουση. Το νέο Ford Puma διαθέτει μία αναβαθμισμένη έκδοση της τεχνολογίας με ευρυγώνια κάμερα που βοηθά στον καλύτερο εντοπισμό των κινήσεων των πεζών.

Επίσης, προσφέρονται τα συστήματα Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane Centring, καθώς και η λειτουργία Local Hazard Information. Υποστηριζόμενη από το ενσωματωμένο μόντεμ FordPass Connect, η τεχνολογία αυτή μπορεί να ενημερώνει τους οδηγούς για επικίνδυνες καταστάσεις στο δρόμο, ακόμα και αν αυτές δεν είναι ορατές, εξαιτίας της ύπαρξης στροφών ή παρουσίας άλλων οχημάτων.

«Το Puma προσφέρεται με μία πρωτοφανή γκάμα τεχνολογιών για την κατηγορία του» δήλωσε ο Norbert Steffens, Puma chief programme engineer. «Χαρακτηριστικά, όπως η ασύρματη φόρτιση ή η λειτουργία Stop & Go, έχουν σχεδιαστεί για να εντάσσονται ομαλά στις ζωές των ιδιοκτητών τους και να καθιστούν την οδήγηση του Puma μία αβίαστη και διαισθητική εμπειρία.»

Προηγμένη πρακτικότητα. Το νέο Ford Puma προσφέρει τον καλύτερο στην κατηγορία ωφέλιμο χώρο αποσκευών με χωρητικότητα 456 λίτρα καθώς και καινοτόμες λύσεις αποθήκευσης σχεδιασμένες για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των καθημερινών αναγκών στον τομέα της μεταφοράς αντικειμένων.

Με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα, το νέο Ford Puma μπορεί να φιλοξενήσει ένα κουτί μήκους 112 cm, πλάτους 97 cm και ύψους 43 cm, ενώ το νέο Ford MegaBox – που έχει εξελιχθεί για να ικανοποιεί αλλά και για να υπερβαίνει τις απαιτήσεις των πελατών για έναν πρακτικό χώρο αποσκευών – προσφέρει ένα βαθύ και ευέλικτο αποθηκευτικό χώρο στον οποίο μπορούν άνετα να μεταφερθούν δύο τσάντες του γκολφ σε κάθετη θέση.

Εναλλακτικά, με το κάλυμμα κατεβασμένο, ο χώρος αυτός προσφέρεται για να μεταφέρουν οι πελάτες “βρώμικο” εξοπλισμό ή λασπωμένες γαλότσες. Η συνθετική επένδυση, καθώς και η τάπα αποστράγγισης του Ford MegaBox στο κάτω τμήμα, καθιστούν εύκολο το καθάρισμά του με νερό.

Η φόρτωση των αποσκευών στο Puma απλουστεύτηκε ακόμα περισσότερο, χάρη στην hands-free λειτουργία της πίσω πόρτας – μία τεχνολογία της Ford που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη κατηγορία. Η πόρτα ανοίγει με μία απλή κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα, ενώ ενσωματώνει και μία εταζέρα που “εξαφανίζεται” αυτόματα, διασφαλίζοντας απρόσκοπτη πρόσβαση στον πίσω χώρο φόρτωσης.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!